Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ok MG, goed weekend gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Dank Suiker, jij ook. Op naar de jaarwisseling en dan kunnen we weer "gewoon" doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Alles weer overleefd, gasten net weer weg en overgebleven wijn meegegeven. Op naar Oud en nieuw. Fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Hoi wimmelt, lees je weinig, misschien goed. Goed om te lezen dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Net op RTL. Cirque du Soleil zitten kijken en wat was dat weer mooi zeg. Beter dan zo'n gogomobiel die op het journaal zegt dat wilde dieren gewoon in het circus moeten blijven. Wat een luldebehanger zeg gruwelijk. Wat een stomme idioot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ben er van tussen... Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 mijn film was grandioos Suiker al werd er wel veel %% geschonken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Mijn film was aardig LJ. Nu even naar Jort kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Laatste keer vanavond. Ben blij dat ieder die ik hier deze kerst heb gelezen droog is gebleven. Maar toch blijft bij mij het gevoel dat er mensen hier zijn die dat niet zijn gelukt. Ben bang dat ze hier niet dan durven te komen door alle positieve bijdrages. Misschien zit ik mis, maar betwijfel het. Weet ook niet hoe ik ze hier toch krijg, maar mijn lezend oog hebben ze. Mijmering mijnerzijds aan eind vd kerst. Ik ga liggen en wens jullie goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Goede nacht beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 ik ga ook geen L&O of films meer kijken hup naar bed ook truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Kerstdagen droog doorgekomen, weinig tot geen trek gevoeld. Thuis als mijn dochter er bij is dronk ik ik toch al niet veel en ze zal het nu ook niet accepteren wanneer ik het doe. En ook wanneer zij naar bed is (mijn startpunt om echt los te gaan) is de trek er nauwelijks. En als hij er is dan zit ik hem uit. Ik kan ook niet anders, want ik heb niets in huis aan drank. Oudejaarsavond wordt nog een kleine uitdaging. Ik ben uitgenodigd om bij vrienden de laatste uurtjes van 2014 te vieren. Ben heel blij met die uitnodiging, maar de drank zal er rijkelijk vloeien. Degene die me hebben uitgenodigd weten niet dat ik niet drink. Er komt nu al een stemmetje opzetten, dat ene glas moet toch kunnen. NEE, dat kan niet. Ik zal dus nog even een plannetje moeten maken voor die avond. Want er zijn ook veel mensen die ik niet ken, voor mij was dit eerder het excuus om te gaan drinken. Dan voel ik me meer ontspannen en maak ik meer contact. Althans zo was het. Dubbel gevoel dus die uitnodiging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 (bewerkt) Kastanje...medicatie en alcohol gaan zowiezo niet goed samen Eigen flesje alcoholvrij bubbeltjes champagne is zo gepiept. Neem ik zelf ook altijd mee.... Heb weleens de gasten alcoholvrij champagne geschonken...niemand die het merkte.. Zelfs kersen ranja ingedaan...kirr royal Er waren er wat die nog een 2de glas wouden hebben. 26 december 2014 bewerkt door huttula Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Vanmiddag een stevige wandeling gemaakt met vrienden en vriendinnen én de huidige bewoners van de kliniek waar ikzelf ook was, kleine twee jaar geleden. Heel goed, veel gesprekken gehad en ontzettend mazzel met het prachtige weer. Daarna kerstrestjes weggeholpen bij vriendin en daarna een NA meeting bezocht. Ik ga dankbaar te kooi. Welterusten en wellicht tot morgen als de internetverbinding niet dichtgesneeuwd is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Huttula: inderdaad ad medicatie gaat niet samen met alcohol. En wat je zegt over zelf iets meenemen is een goede. Ruim 1,5 jr droog, een sociaal leven dat weer begint te komen, spannende dingen aangaan en niet meer ontlopen tja dan is het ook wel logisch dat de drank toch weer om komt kijken. Ga het niet doen. Er hier over schrijven helpt enorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Hoi 2de kerstdag sluit ik droog af! Fijn en ook n beetje trots. Trusten allemaal! Monster en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 ik kijk eerst Canvas en dan EEN Suiker de film op NPO2 is trouwens geweldig wel wat laat, maar zeer de moeite om op te nemen. Zo fijn, films zonder reclame tussendoor. Zo ik heb de film van Nederland 2 gedaan, ben er nog een beetje kapot van. Dat je moet je die Denen wel meegeven dat ze goed zijn in realistisch drama met goed acteerwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Uiteraard meld ik me ook droog af voor deze kerst. Nog twee dagen weekend, nog twee dagen vrij zeg maar, geen poespas. Ik nog wel wat klusjes en hoef het huis niet uit, de voorraadkast is nog niet leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 En ja gelukkig is er ondertiteling want mijn Deens is niet best, voor wie nog langkomt, welterusten. En ik heb gelukkig ook nog een stukje boek te gaan, The Rosie Project, dat is lachen een autist, een aspi op vrouwenjacht, op zijn manier natuurlijk, of toch net niet ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ik kom nog snel even langs Goeie nacht Het komt mij voor als gedinges Soms wil je even dingesen En dat mag Blijf er niet in hangen Wel of niet drinkende Beleef! En geloof niet alles wat je denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden