Spring naar bijdragen

Lekker creatief bezig zijn samen met de Bolle.


bolletje

Aanbevolen berichten

Nou url zie ik nergens staan. Heb wel op mijn tijdlijn van Facebook veel foto's staan. Ik weet niet of en hoe ik die hier moet plaatsen of dat jullie op mijn tijdlijn die foto's kunnen zien. Of misschien als dat van facebook naar hier geplakt kan worden, misschien wil iemand dat voor mij doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er niet zoveel moeite mee G.D. dat ik niet zo heel erg anoniem ben. Er zijn een paar mensen die ik persoonlijk ken dus is er misschien wel iemand bij die mij wil helpen. :)

Ja en onder mijn berichtjes staan ook wat schilderijen maar ik geloof dat dat ook niet meer te zien is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hè, kleuren!

 

Op internet is ook een boel te vinden...

En op de bieb zijn ook de nodige boeken, met bijvoorbeeld mandela's

en technieken om zelf mandela's te maken...echt niet moeilijk..kan zo ontspannend zijn

Ik heb zelf jaren geleden een cursus chakra tekenen gevolgd...dat was echt geweldig!

 

Kleur ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg nou staan er een hele hoop grote foto's op. Ik dacht dat ze allemaal bij elkaar zouden staan in één berichtje. Nou dit is in ieder geval gelukt, maar de foto's die ik er eigenlijk op wil hebben staan op facebook dus moet ik nog eens kijken hoe ik dit ga doen. Poeh wat ingewikkeld allemaal.

Leuk hé Jane? Ja jij hebt ze hier zien hangen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...