Spring naar bijdragen

Nieuw en momenteel last van afkickverschijnselen


Hsper

Aanbevolen berichten

Vandaag bijna zin gehad om te zuipen, ik ben werkelijk al heel de dag knettersjaggo. Had gister me muur geverfd en toen ik klaar was echt tevreden, verf goed gepakt, mooie kleur etc. Vanmorgen werd ik wakker nog steeds blij tot ik de gordijnen open deed.

Verf is nog steeds mooi maar door de donkere kleur zie ik de oneffenheden in de muur beter en xaar ben ik echt sjaggo van. Kan 2 dingen doen, het zo laten of het laten stucen, nu heb ik wel geld voor een stucador maar wil daar gewoon geen geld aan uitgeven want voor 200 kan ik een hoop andere dingen doen maar ik ben er nog niet over uit of ik het niet erg vind of niet want als er een paar posters ophang is het al weer anders.

Bwahh, trek in een koud biertje nu mja koude fernandes gehaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bier maakt die muur niet mooier,

posters waarschijnlijk wel

en stucen kan altijd nog

geniet eerst maar even van je arbeid

en vraag desnoods wat vrienden

hoe zij je zouden adviseren als het hun muur was.

En hoe is het bij lichter weer straks?

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Ik weet natuurlijk niet, hoe je muur er uit ziet. Wel weet ik dat ik zelf altijd de zakkers in mijn verfwerk weet te zitten en ook zie, terwijl niemand anders het opvalt.

Ook kan op dit moment het ochtendlicht aardig vertekenen; het komt van heel laag binnenvallen.

Kijk het een paar dagen aan, hang er een poster overheen.

Goed dat je geen bier hebt gekocht. Sterk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heb ik het zwaar, gister echt een *  mail gehad, de gemeente zoals gewoonlijk heeft fouten gemaakt met me verhuizing. Ik was namelijk in de veronderstelling dat de huur van januari was betaald maar door een foutje in het systeem is dat dus niet gebeurd door dat de huur van december nog volledig naar me oude verhuurder is gegaan en er niet genoeg was voor januari.

Nu heb ik de huur nog wel maar dat is op 20,- na me laatste geld waar ik nog vanalles in me nieuwe huis voor had willen doen, en vandaag gigantische trek om de woede, teleurstelling en het gevoel dat nooit is iets gewoon normaal in me leven gaat te verdoven voor een paar uur, ik weet daarmee de situatie niet veranderd maar wat zou het fijn zijn om gewoon ff alles te vergeten :(

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi * inderdaad. Nu heb je dus minder te besteden dan waar je op gerekend had.

Een soort omgekeerde loterij, bah.

 

Ik snap dat je je nu niet fijn voelt, om het netjes te zeggen. Wel volhouden hoor!

Als je hier weer ongeschonden doorheen weet te komen, dan sta je weer stukken sterker.

 

Misschien kun je iets vinden om je zinnen te verzetten, om de aandacht af te leiden.

Sterkte, Hsper!

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hsper, ik snap dat je baalt. 20 euro is niet veel inderdaad. Maar als je het aan drank uit geeft baal je daarna nog meet.

Doe maar niet dan.

Als het een foutje in t systeem is, ben je het dan kwijt of krijg je t later terug?

Wat dan ook... Drank voegt niks toe aan het hele gebeuren . Het lost niks op ook. Morgen word je wakker met een kater en alles is nog even erg ... Sterker nog : je voelt je nog slechter.

Ga iets doen.

Bel iemand , doe je verhaal.

Ga hardlopen

Raak die frustratie waar jij last van hebt kwijt.

Maar drink niet

Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schoenen onder de douche?  :D 

En heb ook een dubbel dilemma, dus dan haal ik geen alcohol dus dan heb ik trek om ontzetten slecht te gaan eten mja, geen alcohol gehaald en niks slechts in huis gehaald.

Heb een cupcake vorm gehaald voor in de oven, zag een recept voor mini frittata's dus ga er een paar van die maken en ga daarna ff langs de sportschool waar ik werk even trainen en als thuis kom weer een goede avondmaal en dan maar beetje opruimen ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer 2 weekjes nuchter, tis niet makkelijk maar ik doe me best.

Ze zijn hier overigens wel streng, heb een een waarschuwing gekregen omdat ik 2 "scheldwoordjes" heb gebruikt om emotie te uiten wat toch tenzij je constant met ziektes gooit moet kunnen vind ik als je aan het kicken bent van alcohol maargoed, zal er maar proberen op te letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het is niet makkelijk.

En ja, je doet je stinkende best, dat is duidelijk.

Ach, ook zonder scheldwoorden begrijpen we het wel hoor, als je je niet zo prettig voelt.

Ergens moet een grens worden getrokken en het went wel hoor. Naast de scheldwoorden houden de mderators ook andere zaken in de gaten. Ik vind dat wel prettig; het draagt bij aan de sfeer hier op het forum, vind ik.

Sterkte verder Hsper, je bent goed bezig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan hoor ik er nog niet helemaal bij, want ik heb nog steeds geen waarschuwingspuntje. :blush:

 

Wel grappig is dat schelden met ziekten vooral voorkomt in de Nederlandse taal. In andere talen komt dat bijna niet voor.

 

Dat doet mij gelijk denken aan "Ik voel mij zo verdomd alleen" van Danny de Munk, toen hij Ciske de Rat in de jaren tachtig speelde met de begintekst: "Krijg toch allemaal de kolere, val voor mij part allemaal dood....." En dat zong hij met onvervalst Purmerend's accent dat voor plat amsterdams moest gaan, haha. ;)

 

En vervolgens kwam Harry Vermeegen en Henk Spaan in het programma Pisa met een persiflage daarop en de begintekst: "Krijg toch allemaal de pest, de tering, tyfus en de rest...."

 

Wat heb ik toen als klein kind hard gelachen. :lol:

 

Tjonge ik word oud. :(

 

Zal ik dan nu eindelijk mijn strafpuntje krijgen? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...