Spring naar bijdragen

Nieuw en momenteel last van afkickverschijnselen


Hsper

Aanbevolen berichten

Shadow of Mordor volgens mij is dat een RPG, met veel vechtelementen of niet? Ik zit te wachten op The hobbit, die lijkt me wel erg vet. Ik houd wel van RPG's maar niet zo van het vele vechten. Of valt dat mee?

Heb je Oblivion ook gespeeld? Skyrim daar ben ik wel 4 keer opnieuw mee begonnen en heb hem al 2x uitgespeeld. Iedere keer is ie weer anders. In 2015 komt er een nieuwe Zelda uit die een beetje weg zou moeten hebben van Skyrim. Ook een hele grote wereld.

Ik kan niet wachten.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn me kwijt. Ik heb ooit Doom gespeeld vroeger en toen besloten dat spelletjes op de pc niets voor mij zijn.

 

Hsper, het langer niet drinken wordt vaak aanbevolen als startpunt van wat dan ook. Ik weet niet aan wat voor periode jij denkt, of misschien is het gekoppeld aan andere zaken waarvan de planning nog niet bekend is? Hoe dan ook, goed voornemen van je.

Al die gevoelens, die je nu kwijt lijkt te zijn, kunnen straks misschien weer terugkomen als je begint te wennen aan het niet meer drinken.

Sterkte verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shadow of Mordor heeft een tof verhaal maar veel vechten en best wel brute dingen erin :) Oblivion heb ik ook gespeeld en morrow wind, Skyrim heb im zekers 5x uitgespeeld met verschillende rassen en klasses :) en net als muziek en film, hou ik van veel verschillende games maar voornamelijk rpg's, sandbox games(GTA), 3rd person shooters, space sims en tactische games zoals Xcom.

MG, Doom heb ik ook nog gespeeld maar dat is al een poosje geleden, de games zijn inmiddels beetje veranderd :)

Moet zeggen ben ook wel een beetje een nerd, hou van gamen, design en bouw me eigen computers alleen heb ik het tegenovergestelde uiterlijk zegmaar haha en waar naartoe ik wil werken is dat ik af en toe best een keer los kan gaan zonder er in door te slaan maar dat duurt nog wel een poos.

Suikertje, de enige bergen die ik ooit nog wil zien zijn de bergen die ik ooit weer ga zien met wintersport :)

@huttala, ik ben het aan het oplossen omdat ik al me 20e jarem verpest heb en ook al kan ik niet meer alles doen dan als je begin 20 bent ik wil nog wel een beetje van me leven genoten kunnen hebben.

@skip, nu ik het lees denk ik, had ik er maar na de kerst mee begonnen maar ben zo kapot gegaan de laatste keer dat ik wel moest stoppen met dit patroon alleen toevallig net voor kerst en wordfeud haha tis wel een spel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk en daar doe je het voor...nog wat van je leven maken..beetje genieten

De cirkel doorbreken die je zo weinig heeft opgeleverd

En tis nooit te laat...ik was 46 ..ook ik heb nog een leven voor me.

Nu ik het zo bedenk ,heeft de laatste paar jaar me al meer opgeleverd als al die jaren daarvoor.

Moet er niet meer aan denken verplicht van de wereld afzuipen en verder niks.

Ja verpest..verspilt

De wereld waar we in zijn opgegroeid heb je niet voor het uitkiezen.

De weg de je vanuit daar inslaat ..kan maar zo doodlopend wezen

om te beseffen dat die weg kansloos is..moet je soms heel ver gaan.

Gelukkig is er altijd een weg terug..met zijwegen..die je weer op je pad brengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou best ook wel eens op de comp. willen gamen. Ik haal mijn games van Spotnet, (een betaalde site) maar hoe ik die games dan op een schijfje moet branden en kan spelen is voor mij een raadsel. Zou het zo leuk vinden als ik dat kan. En dan met een xbox360 controller spelen want met het toetsenbord zie ik niet zo zitten.

Ja de games van The Elder Scrolls  zijn echt heel goed. Rpg's vind ik ook heel mooi, je komt dan nog meer in het spel te zitten. Jammer dat de laatste die uitgekomen is alleen online te spelen is, ben daar niet zo'n voorstander van. ik moet kunnen stoppen als ik dat wil, en ik heb het idee dat dat b.v. bij World of Warcraft moeilijk kan.

Goh wat leuk dat jij ook speelt zeg.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weggegooid..zo kan het nu op dit moment voelen

Je kan ook zeggen die weggegooide jaren..daar wil je niet meer heen...daar heb je van geleerd

Dan heeft het je wat opgeleverd.

Ik zelf had de neiging om verloren jaren in te halen..maar dat werk ook niet.

Kan mezelf niet voorbij lopen in het werken aan mezelf.

Zelf mijn toekomst kan ik niet uitstippelen..wil zoveel maar wat wil ik nu werkelijk.

Spijt dat het zo gelopen is..dat kan

Wat zou je willen doen wat nu niet meer kan....want er kan heel veel ondanks leeftijd

Dat iets niet kan zegt meer over hoe anderen er overdenken.

En ja als je daar rekening mee moet gaan houden dan kan er maar verdomd weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weggegooide tijd. Ook ik zie het anders.

Het is gelopen zoals het is gelopen en daar kan ik nu niets meer aan veranderen.

Ik kan er wel van leren en volgens mij heb ik dat gedaan en doe ik dat nog iedere dag.

Terugkijken naar mijn fouten, de lering eruit trekken, maar ik ga er niet somber over doen. Dat schiet niets op.

Dan verpest ik mijn toekomst ook nog.

Hup Hsper!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hsper

 

zo herkenbaar! je voelt je weer beter en dan gaat dat stemmetje in je hoofd weer onzin lullen ik hoop zo voor je dat je het volhoudt want als ik het goed tussen de regels doorlees heb je ook veel positieve dingen in je leven waar je je energie in kwijt kan... nieuw huis en sportschool. ook begrijp ik je hoor vooral dat stemmetje en angst en dan ook nog eens de genante dingen die je doet en uitkraamt dat maakt je natuurlijk ook die einzelganger die je bent, ik kan me het meest vinden in jou verhaal. een echte probleemdrinker....

ik hoop dat je het vergif nog steeds de baas bent

 

grz D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik gisterochtend 2 weken droog stond heb ik dat vannacht keihard verbroken! De kerst alleen doorbrengen ging nog wel maar oud en nieuw dus niet. Eigenlijk heb ik er geen spijt van want hoevaak is het nou oud en nieiw maar is geen excuus eigenlijk maar ik weet dat ik niet in iude patronen zal vallen en ik 2015 keihard aan mezelf ga werken.

Allemaal gelukkig nieuw jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin is gemaakt.

van fouten kun je leren.

Geheel van alcohol weglopen geeft geen rust

accepteren dat je achter de keus staat om niet te drinken.

tis tenslotte je eigen keus....twijfel nooit aan jezelf

Mooie richting ben je ingeslagen...je bent nooit klaar met werken aan jezelf...

Ik heb ook nog een hoop te doen...maar het is de moeite waard

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hsper,

 

Laat je niet ontmoedigen, door jezelf niet en door niemand niet. Gisteren even pech gehad, vandaag ga je er weer tegenaan.

(Als ik een keer het vlees laat aanbranden, wil niet zeggen dat ik geen vlees kan bakken ;).).

 

Ik wens je het allerbeste voor dit jaar. Dat het een goed, gezond, gezellig en alcoholvrij jaar mag worden voor je.

 

Groetjes,

 

Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar bent ik weer  :D  bedankt voor de reacties.

Heb me gister behoorlijk * gevoeld en dat motiveert me dan weer om door te zetten, dronken zijn heel lekker hoor maar tis niet meer zoals vroeger, ben gewoon de volle 24 uur uitgeschakeld.

Vandaag in me huisje geklust en in me gang de voer gelegd en zo gaan ik langzaam vooruit.

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste 2 dagen zit ik echt in een dip pfff heb nergens zin in, zelfs niet in verder met mn huis gaan, tis niet dat ik trek in alcohol heb maar heb het gewoon ff gehad. Wil graag weer werken maar zowat alles wat ik zou willen doen heb je papieren voor nodig en wat ik kan (piercen, webdesign) is moeilijk werk in te vinden, ook lichamelijk zit ik niet lekker, stoppen met alcohol is 1 maar moet nu nog aan het gewicht gaan werken en ik heb de middelen want heb de sleutels van de sportschool en kan trainen wanneer ik wil maar mis gewoon de fut op het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...