Tatum Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Straks ga ik medicijnen halen die ik van een psychiater heb gekregen van de Breider stichting. Het is een anti-depressiva. Niet dat ik depressief ben, maar het werkt ook tegen angsten. Er schijnen de eerste 2 weken wel wat bijwerkingen te zijn die lijken op cold-turkey ontwennen, zoals slecht slapen, onrustig zijn, droge mond en geen eetlust. Maar dat kan en wil ik aangaan. Nu ben ik thuis dus wat ongemak is geen ramp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Het zal allemaal wel, maar regent het en... ik moet er zo door. Heel vervelend want de kachel Brand, ik zit aan de koffie en kijk naar serious request. Fijne droge dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Dank je wel Gerrit. Jij leeft ook altijd zo met mensen mee. En inderdaad: als ik het moeilijk heb, dan weet ik het forum te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Goeie morgen kanjers. De laatste dagen hard gewerkt en lekker opgeschoten bij Jan. Toch voel ik me niet zo prettig. Lijkt of de lamp minder werkt dan andere jaren, dus een beetje depri. Heb hem nu op een half uur staan. Misschien dat dat wat meer doet. Ik moet er toch doorheen. Vandaag komt schoonzus hier dus ga ik dadelijk hier weer aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Dank je Sowhat. Mijn hondjes hebben ook een hekel aan regen, en proberen tussen de druppeltjes in, gauw te plassen. Hoe is het verder met jou? Moet je vandaag weer de paarden gaan verzorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Bollie, bedoel je een daglichtlamp? Misschien moet de lamp er in vervangen worden? Ik heb trouwens ook zo'n lamp die ik nooit gebruik. Staat altijd in een opberg-ruimte. Als je me je adres pb't dan stuur ik hem naar je toe. Deze doet het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Sowhat: ik heb begrepen dat anti-depressiva en alcohol geen fijne combinatie is. Dat is ook niet wat ik wil. Maar deze psychiater is van de Breider stichting. Het middel is niet-verslavend en mocht ik een terugval krijgen dan is het geen grote ramp. Ik heb daar uitgebreid met hem over gesproken. Juist omdat ik weet dat alcohol voor mij een probleem is. Maar het liefst wil ik droog mijn vakantie door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Hé Tatum, ik zal je een pb. sturen. Wat lief zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Sowhat, je geeft me nu een extra stimulans dus om de eerste te laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Bol dan stuur ik hem straks nog op. Het is vlak bij de Apotheek waar ik zo heen ga. Heb je hem - met wat goede wil - morgen in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Goedemorgen Tatum, succes met je antidepressiva tegen je angsten. Weet uit eigen ervaring dat niet drinken beste medicijn is tegen angsten. Wens iedereen een goede dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Goed bezig Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Ha die Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Werkt bij min ook zo Suikertje. Stop drank, weg angst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 (bewerkt) Klinkt eenvoudig, maar werk echt zo. Verbaasde mij ook. En blij werd ik er van. 19 december 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 (bewerkt) Ja akelig dat sombere weer en volgens de vooruitzichten blijft het voorlopig zo. Het helpt mij om de lampen overdag voor een deel aan te laten. 's Avonds kaarsjes en kerstboom aan. En bezig blijven overdag. 19 december 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 PM mijn angsten zijn niet verdwenen, maar door niet drinken en de medicatie die ik ook nog slik enigszins hanteerbaar. Heb me ermee verzoend dat ik er min of meer mee moet leven, het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Goeie morgen Mary en Sugartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Goedemorgen! Heb het goed! Ja dat klinkt haast als een bevel Proudmary hi. Aan mij zal het niet liggen. Kerstvakantie, wat een zaligheid. Draaide me vanmorgen nog eens lekker om onder het dakgekletter, heerlijk. Voor het opstaan nog even gelezen. Kerstlichtjes alweer aan. Met mij komt het wel goed. Tatum, goed bezig. Hopelijk vallen de bijwerkingen mee en kun je van je vakantie en kaaspakket genieten. En je hebt al een tijdje een nieuwe liefde begreep ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Jongens die yoga hè die had ik 100 jaar eerder moeten doen !!!!!!! Het ziet er niet uit en ik ben zo stijf als een plank maar het maakt wat los zeg .... Zoooooooooo! (En als ik jullie niet had gevonden had ik t nooit gedaan .... Heerlijk BEDANKT❤) Yogajuf, luna1961, huttula en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 (bewerkt) Het is zeker niet als bevel bedoeld wat ik schreef over mijn ervaring met angst in combinatie met alcohol. Meer een slogan. Suikertje, je schreef dat jouw ervaring is dat niet drinken het beste medicijn is tegen angsten. Daaruit begreep ik dat je angsten verdwenen waren. Gelukkig dat het hanteerbaar voor je is nu. 19 december 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Joh Skip gaaf! Ik vind yoga ook zo heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Yogaaaaa...heerlijk alle aandacht naar jezelf Het pijntje...de stramheid..de onrust....en de rust. Kan het niet meer missen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Sorry, maar dit moet echt even: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 die kan ik ook nog Yo maar wel in de bank, anders val ik om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden