jowan Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Goedemorgen al terug van een kleine wandeling, het waait echt hard jowan jij al gewandeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Goedemorgen Jowan en Eline. Hier regent het al uuuuren heel hard. Waaien weet ik niet, komt in ieder geval niet boven het geluid van de regen uit. Eerst maar eens bakje koffie en thee gaan zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Goedemorgen, Vandaag een half-half dagje. Eerst maar eens een bakkie. Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Lekker warm dampend bakje thee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Dagpact: jowan Kaboutertje Nancy Goedemorgen allen! Bedankt voor de lieve reacties gisteren, maakt me minder alleen. En ja, het regent hier ook heel hard, mag er zo door heen. Dat betekent Zorro-cape om..... Fijne dag allen! (schoondochter is nog niet bevallen, wordt spannend hier...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Nee, Eline, nog niet gewandeld vandaag. Even iets anders aan mijn kop. Ik ga vanavond wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 goede morgen Dagpact: jowan Blondie Kaboutertje Nancy Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Je hebt eigenlijk wel gelijk, Agnieta, maar zo werkt het wel, ook voor mij. Ik heb nauwelijks een oog dichtgedaan maar moet er straks wel staan. Even zien hoe ik dat ga regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Goedemorgen, Jowan sterkte bij de rechtbank. Hier wordt vandaag geklust. Blij dat ik de energie weer heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Goedemorgen allemaal , het is weer om diep onder t dekbed te kruipen. En dat ga ik dan ook doen. Vannacht gewerkt hè dan mag het! Maar jullie ? ..... Hup er uit aan de bak !!! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Ik ga de donkere regen in lui. Hoogste tijd. Koffie en thee staan te wachten in de warmhoudkannen. Jowan sterkte straks. Vanavond hopelijk lekker vroeg naar bed en gigantisch slapen dan. Luitjes, maak er een mooie dag van. Sterkte voor ieder die het nodig heeft. En ja, over twee weken worden de dagen al weer langer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Goeie tips, dank je wel. Behalve de laatste. Als verslaafde in herstel hoef ik zo weinig mogelijk uit een potje om me beter te voelen, ik zoek het in mezelf. Ik wil niet afhankelijk van iets of iemand zijn. Lekkere lange warme douche dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Een hele goede morgen allemaal, Ja, hier ook wel winderig en een beetje regen-achtig, maar niet overdreven. Vandaag een luxe dagje, Straks naar de kapper, vanavond een uurtje koken bij iemand. Luxe, dat wel, moet er maar niet aan denken, dat dit natuurlijk veel te weinig centjes in het laatje brengt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Ga een kopje koffie maken, Wel vroeg voor mijn doen, nu al aan de koffie. Maar ja, ook al zo vroeg ontbeten, was vroeg wakker vanochtend. jowan, Sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Hallo frummers, Hier ook regen. Ga goed allemaal. Tot later x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Hier veel regen en wind en koud. Zit te denken, zal ik mijn bed weer in gaan? Ja, lekker warm kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 goeiemorgen frummers even wachten op een slotenmaker die hier een opdekplaatje gaat bevestigen zodat de inbrekers niet meer met een stalen schroef mijn hele cilinder eruit kunnen rukken. Schijnt aan de lopende band te gebeuren of de slotenmaker wil snel rijk worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 jowan, sterkte in de rechtbank vreselijke dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Iedereen bedankt voor de steun zover, ik ga onderweg. Ik meld me weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Goeie morgen kanjers. Kan weer eens moeilijk op mijn pc. komen, wat is dat toch altijd vervelend als men er iets op doet terwijl je niet wilt. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Van een ontsteking in je lijf, kan je ook ziek worden Agnieta, Sterkte in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Goedemorgen, jowan, SUCCES EN STERKTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Hier schijnt de zon, van binnen en van buiten! eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 (bewerkt) Sterkte Aggie. Zo probleem met de pc. zelluf opgelost. Ik had weer eens iets geïnstalleerd zonder goed te lezen. En omdat dan weer eraf te halen vind ik moeilijk omdat je misschien ook iets anders eraf haalt. Maar het is gelukt. Joh Wimmelt wat fijn. 10 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden