Ree Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goedemorgen allemaal, Vandaag officieel 2 weken zonder alcohol doorgekomen. Toch al een mooi begin gemaakt. Heel fijne dag vandaag. Ga nu weer een stuk lopen en dan werken. Groetjes, Ree Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee bijna klaar. voor Ree.... mooi zoals je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Dagpact: jowan Kaboutertje Nancy Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Jij ook een goedemorgen Nancy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goedemorgen, Vandaag weer een dagje schakelen. Gelukkig vannacht redelijk geslapen, dus kan er weer met volle kracht tegenaan... Nu eerst effe een bakkie. Dagpact: jowan Kaboutertje Nancy Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Ree: twee weken, mooi begin. En 's morgens een rondje lopen is ook mijn ding. Goed bezig in mijn ogen. En Blondie steeds maar weer "knallen".... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Blondie en Agnieta ook goedemorgen... Las net nog even de staart van gisteren... Joop weer een auto, heerlijk. En ja, snel bed halen nu, want er is niet fijners dan je eigen warme bedje... zeker in de winter En Feurtje... tsja, die mis ik hier ook nog heel vaak Joop. Heerlijk eerlijk mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Mogge frummers, Ik meld me alleen even aan, beetje een (gezonde) gewoonte geworden. Vandaag een speciale hug voor Jen, die ik heel graag lees. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Ik wil nog even terug komen op de draad van gisteren, over somberte en zo. Ik schreef dat ik op mijn consult bij de psychiater zat te wachten en hoopte dat zij mij wat duidelijkheid kon verschaffen over mijn periodes van somberte. Natuurlijk was dat niet het enige, daarvoor kom je niet bij een psychiater terecht. Eerlijk gezegd voel ik me toch wat verdrietig als ik dan sommige postings lees. Niet voor iedereen geldt dat die buien van voorbijgaande aard zijn. In mijn geval is er een diagnose uitgekomen, na maanden van onderzoek. En daar horen grote emotionele schommelingen bij, die om de paar uur kunnen veranderen, doodvermoeiend. Ook het enorme gevoel van leegte hoort hierbij. Ik vroeg jullie hier naar op 31 oktober, omdat ik daar zo mee worstel. En dan bedoel ik niet dat ik me verveel. Waarom dan nu zo verdrietig? Omdat het me overviel, omdat er toch stukjes op zijn plaats vallen, omdat ik niet weet wat ik er mee moet, omdat omdat..... Nu maar naar mijn werk. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goedemorgen allemaal. Zo direct een uurtje fietsen naar Zutphen voor een module zingeving en een module verslaving de baas. Alles bij tactus. Vandaag is mijn 127 e dag zonder Monster en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Een soortement van rapid cycler dus Nancy? Ik hoop dat de psych jou op pad kan helpen om alles wel een plekje te geven Nancy, en je kan helpen er mee om te gaan. Even een heel dikke knuffel voor je nu. [[ ]]. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goedemorgen loper, petje af voor je... fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goedemorgen.. Dagpact: jowan Kaboutertje Nancy Blondie Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goedemorgen Albert, jij ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goeiemorge, Ree, je gaat goed, knap hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomi75 Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goedemorgen allemaal,Na een flinke terugval van een week pfff, hop vandaag kappen met die onzin, en doorzetten! Dagpact: jowan Kaboutertje Nancy Blondie Agnieta Albert Tomi wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Morgu Bertdt, Sowhat en Kabouter. hoop inderdaad dat ze snel komen Kabouter. Gaat het je anders verlofuren kosten? Hier klaar om naar het werk te gaan. Begint al licht te worden. En voorzichtig.... het is glad buiten. Rondje hond ging bij mij prima, hond mag en kan los, Maar zag een paar mannen met heul grote logge honden aan de lijn een vervaarlijke schuiver maken toen ze enthousiast op mijn boefje wilden afspringen.. Mensen, maak er een mooie dag van, hij is zomaar weer voorbij. (Gek, dat denk ik dan weer niet als ik naar de tandarts moet ). In ieder geval staan de koffie en thee op het aanrecht klaar. Dag dag, fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Hm, zag jullie niet binnenkomen Ietje en Joop, maar ook voor jullie een goedemorgen uiteraard. Ietje er weer tegenaan, misschien een andere strategie eens toe gaan passen? Joop vandaag bed halen???? Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Dagpact: jowan Kaboutertje Nancy Blondie Agnieta Albert Tomi Kruidenthee Morge! Lange diepe slaap achter de rug... Ree..top! Tomi...zet 'm op! Nancy Ga douchen en zorgen dat ik klaar ben om mijn activiteit deze ochtend te doen...daarna een wandeling met vriendin en natuurlijk bijkletsen! Jopie...fijn hè beweging... Ik begin steeds beter te begrijpen hoe het allemaal werkt, met stilstaan in beweging komen, wanneer wel en niet en zo (beetje vaag dit...maar ik heb haast...). Het helpt me. Is ook acceptatie, niet berusting... Fijne dag allemaal, sterkte voor wie het nodig heeft... Laterssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goedemorgen, lekker verslapen dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Goedemorgen, Nancy, gisteren werd hier nog geschreven dat somberte voor sommige mensen samenhangt met depressie. Dat realiseren mensen zich echt wel. Moeilijk voor je, de diagnose die je hebt gekregen. Hopelijk valt er aan te sleutelen dmv wat men dan ook voor handen heeft. Sterkte klinkt een beetje slap nu. Ik weet geen ander woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Eline, wat goed dat jij je een keer verslaapt. Je bent altijd zó vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 PM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Hoor net dat het hier in Grunn erg glad is dus even niet wandelen, zo achter DE lamp, heb er echt wel baat bij en zo te lezen her en der wel meer mensen Is Suiker terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden