jowan Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 (bewerkt) Goeie morgen Jowan en Vonnie Hier vroeg uit de veren. We gaan vandaag buiten een vloer storten. Heerlijk want dan is dat binnenlopen van zand verleden tijd. 6 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Goedemorgen Jowan Bol en Agnieta.. Eerst maar even koffie en thee zetten. . Hoorde de krantenjongen net de krant in de bus doen en heb um maar even opgehaald. De krant dan natuurlijk. Het wordt al een beetje licht, heel klein beetje. Windstil, geen regen en geen vriezerij. Wordt dus vast een mooie dag.... Bol vroeg aan het werk... Agnieta misschien vanmiddag nog een uiltje knappen? Is er een reden dat je niet hebt geslapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Kan vanmiddag altijd nog, Agnieta. Geen man overboord.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Goedemorgen, Een fijne dag gewenst vandaag. Maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Pffff, dat klinkt niet echt lekker Agnieta... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Jij ook een goedemorgen Mary.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Ik pik straks een fellow op bij het station voor een flinke wandeling. Haar vriendje komt morgen terug uit de kliniek en dan is mijn kans weer verkeken....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Hihi... en ik maar denken dat je het telkens over mannen/jongens had als je iets over een 'fellow' vertelde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Zo we gaan beginnen hiero. Ben heel benieuwd maar het zal best mooi worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 goedemorgen, heerlijk geslapen, straks wandelen.......het is hier spooky mistig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Goedemorgen Eline, nog even inspiratie opdoen voor je gedicht tijdens de wandeling ? Boll werk ze, Ik moet hier ook aan de slag... heeeeeel druk dagje. Luitjes, maak er iets moois van... Latersssss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Goedemorgen, Vandaag samen met de Kids mijn huis optuigen. Maar eerst maar effe een bakkie. Dagpact : jowan Agnieta Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Tsja, Agnieta...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Dagpact :jowan Agnieta Blondie Kruidenthee Morge allemaal, Ik heb goed geslapen... Verrast door de prachtige creaties en gedichten van de kids... Dat doet wat....tel m'n zegeningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Goedemorgen allemaal. Ja, ik heb slecht geslapen. Mijn ex was aan het spoken. Ze gaat zich vandaag verloven. Doet wel zeer. Ik houd nog wel een beetje van haar. Toch maar vroeg eruit. Ik ben naar het bos gefietst. En ik heb daar een kerstboom gescoord. Nu lekker aan de koffie met een krantje. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Ík zeg niks. meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Morgen lieve frummers! Gisteravond en vannacht ouderwets kan stappen, maar dan op fris. Was leuk! Ja, op het einde wat gedoe met emotionele gesprekken en zeer dronken mensen veilig thuis krijgen, maar verder viel het erg mee. Behalve dan dat ik op mijn wandeling naar huis door een druk uitgaansgedeelte zo'n twintig keer ben bejegend en zelfs aangeraakt, twee lege flesjes heb ontweken en mijn jas toch naar bier stinkt, was het verder goed te doen. Fijne dag allemaal! wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Goeiemorgen allemaal! Hier alweer een stevig opruimdagje gepland...heb er zin in! Iedereen een hele fijne dag gewenst, en veel kracht voor zij die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 goeiemorgen frummers. scary Yo, gelukkig was het lijk dat ze hier hebben gevonden vanmorgen dan niet van jou Ik ben lekker extra wezen volleyen gisteravond laat en heb geslapen als een os in de kerststal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Hihihi... Nou Agnieta, ik mag toch een echte gaan halen van mijn kids... Dat nepspul is het niet, volgens hen! Dus hoppa in de benen naar de bouwmarkt... Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 nou, ik mag eerst mijn to do lijst afwerken, dan me echt en goed storten op de belastingaangifte 2013 (voor A3: I know) en dan de Kerstboom als beloning in elkaar zetten en optuigen. dus als jullie me vandaag niet meer lezen dan is het nog niet zover. En als juulie me te vaak lesen ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Goeie morge, zonntje schijnt hier al, maar nog belangrijker is; dat de zon in je hart schijnt !! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Ik ben echt heel benieuwd of je resultaat merkt van die lamp Ietje. Als het goed is moet je het morgen of overmorgen al wat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Hahaha Agnieta...hier heeft één van de kinderen ooit de installatie opgeblazen..volgens mij heb ik daar nog last van....muziek aanzetten terwijl de volumeknop op max stond...wow.... poeh...ff schakelen hoor...kerst alweer in het vizier...ff nagenieten van de surprises.....dat was in de klas ook altijd een ramp, vrijdag sint...maandag de boom erin...terwijl de verwerking bij de 'kneuters' dan pas start.... Die lamp....die doet wat...ik zit er nou vier ochtenden achter.....misschien is het tussen de oren...maar mijn somberheid wordt letterlijk wat lichter....kan de dag beter aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden