blondie6173 Geplaatst 24 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Net thuis van werk. Nog maar 2 daagjes te gaan, dan zitten mijn 10 dagen achter elkaar erop. Wat bedoel je mateloos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Sorry, ben vandaag helemaal niet OK, omwille van familiale omstandigheden. Niet binnen ons gezin, maar wel heel kortbij. Ben helemaal van de kaart. Weet het ff niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Inderdaad wijfie, een bakkie pleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Hoi beste mensen, Wordt alweer donker. Vanmiddag gebeld door thuiszororganisatie Heb er weer een client bij, en ze hebben nog meer werk, en zorgmomenten zoals ze dat zo mooi noemen. Ook koken bij mensen. Wauw,..., toch weer heel iets anders, dan ik gewend ben. Heb er zin in! Skip en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Kipje, Even een paar keer diep ademhalen meis, Moeilijke momenten zijn er om overwonnen te worden. Sterkte, ook dit gaat weer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Kipje...sterkte, Hou je koppie erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 En meedoen...proficiat, 50 dagen is een mooie mijlpaal! meedoen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Kipje, houd je taai en sterkte. voor Meedoen meedoen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Heee dat is goed nieuws, Rapilos, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Kipje, hou je taai! En Meedoen, gefeliciteerd met je 50 dagen, mooi!!! meedoen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 (bewerkt) Kijktip voor vanavond, 20.10 uur NPO2: Ne me quitte pas, over twee Vlaamse drinkebroeders die gezamenlijk besluiten te stoppen. Lees meer hier: http://lef-magazine.nl/nieuws/actueel/tv-tips-van-lef Kwam dit ook tegen bij 'lef', indrukwekkend simpel... https://www.youtube.com/watch?v=h5m-d0A6Rgc Gaat niet goed, ik plak wel een link.. 24 november 2014 bewerkt door Paddy Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Dank je Nancy, Jeetje Jopie, wat een ellende daar in Groningen. Blij, dat ik daar niet woon En jij ook niet (meer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Ik ga vanavond ook kijken,naar die documentaire Paddy en Yogajuf. Lijkt me wel boeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Vanmiddag, mijn galerij geboend Het stuk van de buurman ook meteen maar meegenomen. Buurman had een aantal matten liggen voor de deur, die vol zaten met blaadjes,stof en rommel. Ze eerst voorzichtig uitgeschud,vloer geboend, matten weer terug. Staat benedenbuurvrouw boos op mijn stoep Was bij haar op de galerij gewaaid, en zij had ook net alles schoongemaakt Oeps foutje, zal het nooit meer doen heb ik beloofd. Mijn buurman, was trouwens wel blij, met zijn schone matjes en stoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 (bewerkt) Tjezus Jopske, ben maar blij dat je daar niet meer woont. Ik krijg het al benauwd als ik er aan denk dat we allemaal kaarten moeten schrijven naar Jopske, de Buslijn 21chauffeur, kamer 352. Elkerliek ziekenhuis. Helmond. Kippie heb je helemaal niemand waar je ff je ei kwijt kan? Of schrijf het op zodat je je toch wat minder rot gaat voelen. Het helpt echt. Misschien iemand van het forum een pb. sturen? Maar als je kan, blijf er dan niet alleen mee zitten 24 november 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Bol, zijn de gegevens niet veel te persoonlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Ik logde in. Ik ben Woman dankbaar. Om wijze woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Ik denk het niet Taat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Hahahaa! Wil je iedereen op bezoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Bol, je blijft een lieverd....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Vandaag kreeg ik een veer in mijn reet. Dat kan beter eventjes niet meer gebeuren: Ik dacht: Zie je wel? Nu ik aan mijzelf werk en nu mijn basisproblemen aan het opruimen ben, nu zal blijken dat ik best kan drinken. Ik ben verworden tot een misbruiker, ik zou OVER ZOUT GESPROKEN: OPZOUTEN. Mijn verslaafde hoofd liegt. gek he? Ik heb geen trek maar toch................. Over zout gesproken, ik heb drop in huis. Is dat ook goed? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Wat ik dus alleen maar wil zeggen is: de juf in de kliniek die al 21 jaar clean is, heeft gelijk. De leugens , de ziekte blijft. Zijzelf had dit nog na 16 jaar clean. Ik had de kennis dus gekregen, nu ook de ervaring. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Monster, de kennis, zonder de ervaring, is maar half werk he en mijn dochter is geslaagd voor haar rij-examen dus ik heb in een taxi geinvesteerd voor mijn oude dag haha (weet ze nog niet hoor), voorlopig houd ik het maar op NS en de fiets nog. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Manlief opperde onlangs dat wij een feest kunnen geven waar 'gewoon' alcohol geserveerd wordt. Ik ben fel tegen want ik ben bang............ maar ik zei niks. Mij leek het wel een idee om op een eigen feest dan doodleuk niet aanwezig te zijn. Grenzen? Hoezo ziek? Moet ik maar kunnen? Rot op, we geven een feest zonder drank. Punt. Misschien later mét drank, maar nu niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 GEFELICITEERD MET HET BEHOUDEN VAN JE GELD DE KOMENDE PERIODE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden