lady jane Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Jen, reizen is heerlijk en ook vermoeiend en stressvol soms. Goed voorbereiden dan en dat is ook al voorpret. Een lange reis van een jaar, heeft daarna juist voor een mooie baan gezorgd voor mij. De dir. vond dat iemand die risico's durft nemen en avontuurlijk is aangelegd wel eens een aanwinst kon zijn voor zijn toko. En nu volleyen en dan de begrafenis van vriendin. t wordt emotioneel weet ik nu al. Maar als het dat niet werd zou het ook niet goed zijn. Zakdoekjes mee en een open hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 (bewerkt) Ha die frummers, Even snel hallo en weer door. Plof weg, echt jammer . En wie kookt er nu nog voor mij? Plof, zal je missen hoor :-( Maar je kunt toch ook gewoon af en toe langs wippen? Of ben jij zo'n alles of niets kippetje? Anyways, het ga je goed. 21 november 2014 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Sterkte lieve Jane, ik hoop dat het een heel mooie begrafenis wordt. ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Mogge, Werd vanmorgen vroeg gebeld dat een geliefd familielid erg ziek is. Het houdt niet op hier. Jane, ik wens je een goed afscheid van je vriendin. Jen, ik doe je één dezer dagen een antwoord op je vraag. Nu staat m'n hoofd er even niet naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 (bewerkt) Ploffie, ik ga je heel erg missen. Het ga je goed. 21 november 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 (bewerkt) Goeie morgen lieve kanjers. Gisteren prachtige voor en binnendeuren bekeken, en daar heb ik me toch een paar mooie gezien, maja ik kan maar één voordeur plaatsen Een fabriek viel af want een voordeur daar, wel van kunststof kostte al ruim e5000,--. Dat is me te gortig. Verder een hele fijne dag gehad, en als tegenprestatie heb ik afgesproken dat ik bij Jan een keer per maand ga poetsen. Das het minste wat ik terug kan doen. Ploffie :rose: :rose: :rose: 21 november 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 We stoppen niet met spelen omdat we oud worden, We worden oud omdat we stoppen met spelen ...blij zijn met jezelf... En dat op de vroege ochtend! Goeiemorgen trouwens! Ploffie.....bye bye... Ik ga je enorm missen hier...je hebt me regelmatig hardop laten lachen achter het scherm En nu weer...maar doen door de grappige reacties van de anderen Good luck and take care, Ploffie! Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Dagpact: Blondie Roberto Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Dagpact:BlondieRobertoAlbert jowan Kruidenthee Sorry, ging iets niet goed met dagpacten. Jane Mooi Ietje, 4 weken alweer...dag voor dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Sterkte Jane Iet Goed gedaan meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Goedemorge, Ploffie heel veel succes!! Proudmary en Jane STERKTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Een hele goede morgen allemaal, Jammer Ploffie, dat je niet meer komt, Maar misschien ga je ons wel zo missen, dat je af en toe toch eens binnen komt piepen!? , Jane, Sterkte vandaag. Niet de makkelijkste dingen in het leven he! Verder, hier een ochtendje vrij, Dat is ook wel eens lekker Hier, een mooie blauwe lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 (bewerkt) . 23 november 2014 bewerkt door ploffie huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Dag beste Ploffie, Heel veel succes met alles. Jopie, Wat zit jij vreselijk te genieten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Morregen Daar was de plofplof alweer. Ben benieuwd hoe lang je ons kunt missen. Hier was het WIT vanmorgen. Gisteren was het toch nog zomer. Zal het ook wel weer snel voor jaar zijn (overmorgen graag). Tot dan drink ikke niet! Mooie heldere dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Goedemorgen, De zon schijnt hier volop. Kan helaas niet naar buiten. Een ziek oppaskindje houd me binnen. Ik had er al rekening mee gehouden en heb mijn teken- en kleurspullen bij me. Jane: sterkte vandaag bij het afscheid van je vriendin Jopie: wat stralen je berichten over je plek nu en hoe je hier mee omgaat rust uit en je geniet ervan volop !! Echt fijn om te lezen. ProudMary: veel sterkte gewenst Jen: wat een moedig, maar ook heel lastig besluit om te stoppen met deze baan. Ik wens je veel rust en wijsheid toe. Heb het allemaal goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Plofke, veel succes! En tot ziens! Ik hoop dat als je dan komt niet enkel iets lekkers klaarmaakt maar dan ook iets grappigs zegt, heb namelijk veel plezier aan je aanwezigheid beleefd. Jen geen idee of men dat altijd zelf doet, bepaald gedrag uitlokken. Ergens denk ik ook dat therapeuten in de opleiding leren om mensen met problemen wat kinderlijker te behandelen dan hun vakgenoten, wellicht om emotionele afstand te bewaren ofzo? Zakelijk? Immers als je iemand lager in rang ziet, hulpbehoevend kan je er een beetje op neer kijken. En hoef je niet bang te zijn dat deze jou zwakheden doorgrond. Ik zeg maar wat hoor! Geen idee of het waar is. Gewoon een gedachte die ik tijdens mijn loopbaan van hulpzoekende opgedaan heb. Jopie, heerlijk zeg! Ik geniet gewoon super mee van je verhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Sorry, hottentottensoldaten...mag ik hot zeggen? Kan je niet helpen...wellicht een ander op dit forum... Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Hot het kan zijn dat je iets gebruikt dat dat veroorzaakt b.v. waspoeder, verkeerde zeep, spanningen enz. Hoeft niet altijd te maken te hebben met stoppen of minderen, maar je kan er dan misschien wat meer last van krijgen. Een goeie homeopaat of een huidarts kan misschien helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Jopie en wijfie, ik geniet met jullie mee alleen al door wat jullie zo beeldend schrijven. Zou bijna zelf weer willen verhuizen,ware het niet dat ik het prima naar mijn zin heb in mijn eigen huisje. Hier weer richting huis. Kort dagje. Zo maar effe wat in huis halen om sushi te maken voor vanavond bij de voice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Jane, ProudMary, sterkte... Jopie, top hoor! Genieten maar! Ploffie, wat schrik ik! Tijdens mijn (nog maar korte) aanwezigheid op het forum heb ik veel gehad aan jouw bijdragen... Kom alsjeblief regelmatig piepen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Blij voor Jopie en wijfie...maar ik moet er niet aan denken, verhuizen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Jopie en Wijfie allebei zo blij, dat ik bijna zelf zin krijg om te gaan verhuizen. Je kan ook gaan verbouwen Ger. Dat lijkt een beetje op verhuizen Hier weer lekker gegeten. vonden de hondjes ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Hier inmiddels ook gegeten. Macaronischotel. Echt een restjesweek qua eten. Nog effe ronde met de hond en daarna lekker mezelf verwennen in de doesj. Maskertje, bodylotion, enzovoorts... Ik kom de avond wel door. Heb het trouwens verrekte koud en loop weer wat te snotteren. Hoop dat het voorbij trekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Mja op het hele forum precies stiller vanmiddag, heb op een bepaald moment zelfs nagekeken of mijn internetverbinding niet stuk was! Hier nog niet echt gegeten, beetje verse soep, olijfjes met feta, kids uit logeren dus straks misschien relax pizza op de bank, lekker makkelijk. Was een drukke week hier, vandaar... Verhuizen/verbouwen...ken er alles van. En bij elke verhuizing blijven er altijd wat resterende dozen die "nog uit te zoeken zijn". Irritant maar ga er de komende weken hier ook werk van maken, wegens het feit dat dit toch "oplucht"! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Hier ook pizza gegeten. Dochterlief is naar scouting. Ik ben blij dat ik de kou niet in hoef. Ik zit lekker op de bank, beentjes omhoog, kat op schoot. Ga vanavond wat TV kijken, wat lezen en weer op tijd naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden