lady jane Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 wat heerlijk Jopie klinkt je nieuwe plek en alle tijd om die tot een kompleter thuis in te richten, terwijl je zo nog even kunt kamperen daar. Eenvoud geeft overzicht he deze heeft nog geen vaasje nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 ik duik weer mn dossiers in en dan de trein maar eerst koffie goeie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Even opletten met knip en plak als je jezelf toevoegt aan het dagpact. Twee mensen zijn er uitgegooid. Dagpact: Blondie KaboutertjejowanRobertoNanceAgnietaAlbertIetjefietjeKipje Super1975 Hardleers Kruidenthee november Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Goedemorgen, Kon me bed niet uitkomen, dromen dromen dromen. Eerst maar een bakkie en dan naar de sportschool, de spieren laten wapperen. Mooi lange dagpact zeg. Ik doe vanzelf mee, kan niet drinken en wil niet drinken. Carpe Diem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Goedemorgen, Sorry, ik lees vanmiddag bij. Had vanmorgen een afspraak die ik bijna vergeten was. Dagpact: Blondie KaboutertjejowanRobertoNanceAgnietaAlbertIetjefietjeKipje Super1975 Hardleers Kruidenthee november Joris Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Ik zit te wachten bij de dokter. Heb zo'niet gloeiende hekel aan dat mens. Naar mijn idee zeer onprofessioneel. Zeker wat betreft alc. Maar ik heb weinig keuze hier. Nu proberen om ervan af te komen graag. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Als Piet Piraat terug uit het ziekenhuis. Na een hoop gepiel in en tegen mijn oogbal lijkt het op een bloeding in het "glasvocht". Morgen weer terug in de hoop dat het "zicht beter is", zowel voor de dokter als mezelf. Autorijden is zo wel tricky, maar het ging even niet anders. Morgen maar met OV. Toen ik naar de reden of oorzaak vroeg, zei ze heel zacht:"leeftijd" "HM geef me de kalmte te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, de moed om te veranderen wat ik kan veranderen en de wijsheid om tussen deze twee het onderscheid te maken." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Geïnspireerd door Eline heb ik de wandelschoenen aan getrokken... Het bos in. De zon scheen en de blaadjes vielen als kleine dwarrelende goudmuntjes naar beneden. Het was prachtig. Wat kan een mens in zijn eentje toch door zo iets eenvoudigs blij worden. plof en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Oow jowan .... Pfff das best spannend Nou afwachten. Morgen Ov. = beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Weten jullie wie ik nog niet gezien heb? Wijfie. Zou ze het nog zo druk hebben? Zo schilderen is weer voorbij en nu naar de markt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Beetje onbestemd gevoel vandaag. Kan er niet echt de vinger achter leggen. Hoeft ook niet. Er is wat er is. En wat eten we vandaag: pannenkoeken Ik ga maar eens aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Vanavond zalm pizza... Ja, van de appie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Goed zo Ietje! En ook tevreden zijn over wat je gedaan hebt. En ondertussen ook alvast nadenken over hoe je het wat meer geordend kunt houden, structuur en opruimen en zo...rondje door het huis het werkt echt! Ik heb vandaag ook het hele huis gedaan en de was in de kasten..studie vlotte niet zo.. Nu toch een voldaan gevoel en ruimte om vanavond wat te doen. En morgen weer eerst me-time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 houd je taai A3 morgen ben je blij dat je vandaag niet gedronken hebt (onderschrift Adam) Hier ontspant mijn knoop juist langzaam weer. Mijn dossiers kompleet met begeleidend schrijven naar een advokaat die voor mij een uitzondering maakt. Dus bij juridisch loket een verklaring gehaald voor korting op de eigen bijdrage en wie weet wordt het weer wat met mij. Maar gisteravond met suicide geconfronteerd, morgen werken in de hospice, en ik heb een heel onwezenlijk gevoel nu, van waar het het toch allemaal om? En het is me wat veel aan het worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Ha ha, Sint Maarten. Kon ik pas laat beginnen met drinken omdat er allemaal kleine kindjes aan de deur kwamen. Of ik deed gewoon niet open. Jammer dat ik in het buitenland zit, anders had ik dit jaar hoogstpersoonlijk een plateau met snackkrokodilletjes gemaakt en was ik de populairste buurvrouw van de wijk geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Jeutje Jane.... Soms komt echt alles tegelijk. Niet fijn. Sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Rustig aan A3 en Lady Jane! Kan ook niet meer toevoegen dan dat zuipen het er niet beter op maakt, maar alleen nog meer problemen geeft. Hier inmiddels terug van werk. Begeleiding aan familie geboden bij actieve euthanasie. Gaat ook niet in de kouwe kleren zitten. Indrukwekkend om mee te mogen maken en vooral mooi wat je op het moment supreme dan als steun kan en mag zijn voor de naasten. Koken nu, moet toch wat op tafel komen. Chili con carne dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Ik was gisteren juist de hele dag in de sauna Fruit, ook om die knoop, mijn rust en het malen. En wat slaap inhalen. En gisteren en vandaag sport geannuleerd. Jammer maar helaas, moest prioritijd stellen. Het was aan het einde van mijn avonddienst. Was er niet op bedacht. maar heb een fijne coach die me nu begeleidt. ik vraag me alleen af of de Hospice nu wel past bij de energie die ik privé bij me draag. Maar morgen evaluatie, dus bespreekbaar allemaal. Het is zo vreemd en ik merk dat ik me dan wat afsluit, bescherm waarschijnlijk. maar dat wil ik eigenlijk niet. En soms gebeurt iets wat ik niet wil he. Soms test het leven ons. mij nu wel. Maar drinken is niet aan de orde. dat is de winst dan hoop ik maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Soms wil ik iedereen helpen, knopen eruithalen, huis opruimen, huisarts toespreken, bloedingen stoppen, suicide voorkomen, gordijnen ophangen, zieken verzorgen, kater mee uitzitten, niet slapen... ik weet dat het niet kan...maar toch lidia, Skip en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 herken ik ook Eline maar ja, eerst voor ikke zorgen he Net een dubbele meditatie want gisteren overgeslagen. Even rust voor de ziel. Nu koffie en straks filmhuis. De laatste van Philip Seymour Hoffman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 springt die dikke jeweetwel kater steeds op mijn buik als ik eindelijk klaar ben om te mediteren. Zo blijf ik wel in het hier en nu en wordt het niet te zweverig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 van 8 kilo op mn buik? of de film? beiden dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden