jowan Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Goeiemorgen, bijna weekend! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Goedemorgen, zie dat Jowan de boel al open heeft gegooid, dan zal ik snel even koffie en thee zetten. Buiten is het nog hartstikke donker, maar zo te horen is het droog en staat er heel weinig wind. Gisteren avonddienst gehad, vandaag inderdaad nog één dag naar het werk en dan lekker weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Goedemorgen, Vandaag nog een druk dagje schakelen. Lijkt zo tegen het einde van het project,wat officieel per 1 Januari stopt, steeds drukker te worden. Eerst maar eens opstarten met een bakkie. Dagpact : jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Morgu Blondie, met een drukke dag in het vooruitzicht rustig beginnen lijkt me, bakje koffie dan maar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Dank je Yvonne, smaakt hemels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Laatste dagje van de week Blondie of mag je morgen ook nog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Nee, hoor. Weekend vrij. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Tijd voor mij om aan de slag te gaan... Koffie en thee links op het aanrecht in de warmhoudkannen. Maak er een mooie dag van lui, hij komt noooooit meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Lekker, nog één dag dus nu Blondie... werkze.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Jij ook, werk ze... Ik ga ook in de benen. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Goedemorgen, thee maar en de wandelschoenen aan, thee gaat mee in zo'n thermosbeker.... Sebastiaan, een nieuwe dag.... Suiker/Klaar ik snap er niets van? Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Lekker rondje! Helder weer met af en toe een mistbank, sterren maar ook wat wolken. Belooft een goede dag te worden. Fijne dag voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Dagpact : jowan Blondie Kipje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) Vandaag de zesentwintigste dag. Dagpact :jowan Blondie Kipje Roberto 31 oktober 2014 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Goeiemorgen allemaal, Dank voor de koffie Yvonne! Ook hier belooft het een prachtig weekend te worden. Ik drink de laatste tijd veel av-bier. Ik vind het lekker, maar ik associeer het wel met alcohol. Gisteravond ook hetzelfde gedrag erbij vertoond: met av-bier naar buiten en op de straat roken. En zelfs... een licht schuldgevoel de volgende ochtend. Anderzijds geeft het me wel veel voldoening, vooral jn gezelschap. Ik moet hier nog erg mijn weg in vinden, merk ik. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Kort loopje, ik heb nog niets av bier of wijn gehad, trekt me totaal niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 nooit gehad dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Fruit ik heb geen idee...maar geen wijn lijkt me goed idee van je A3 ik ben het met je eens, laat tenminste even een verklarend berichtje achter.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Fruit, ik doe dan gewoon bouillon. Weet niet wat voor vlees je gaat gebruiken, maar paddenstoelembouillonblokjes vind ik altijd wel lekker. Maar ben erg benieuwd naar het advies van Plof de kok in dezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Trouwens, ook of av-wijn een goed alternatief is om te koken. Geen idee eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 goeiemorgen frummers. kaasfondue met bouillon en champignons is verukkelijk! Yogajuf en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Goede morgen Frummers, Hier alles oke :-) Fruit, ik las je berichtje omtrent wijn in recepten. Toen ik refu gebruikte heb ik er me wat in verdiept (panisch voor de gevolgen van refu en alcohol) Niet al het alcohol verdampt, ook niet na heel lang sudderen, bakken en braden!! Een goed alternatief is:Vervanging rode wijn:- Kippen-, runder- of groentebouillon- Druiven-, granaatappel of cranberrysap- Voor een wat zurige smaak of het ontvetten van bijvoorbeeld pannen kan je een eetlepel rode wijn- of balsamico azijn gebruiken, per 250 ml bouillon.- Gebruik voor een wat zoetere smaak suiker of honingVervanging witte wijn:- Verjus- Kippen- of groentebouillon Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) Dagpact :jowan Blondie Kipje Roberto Kaboutertje Kruidenthee Hoi allemaal, Toch weer heel vroeg wakker en niet meer echt rustig geslapen...soi... Zometeen yoga...is een goede start van de dag..yin yang..vanuit rust in beweging komen. Ik vermoed dat ik toch een beetje last heb van de vallende bladeren.....en ook dat is wat het is (sprak zij dapper) Fruit, hangt een beetje af van de hoeveelheid wijn die je zou moeten gebruiken maar ik zou ipv wijn bouillon of water én een scheutje balsamicoazijn. gebruiken..en als je bang bent dat het je recept niet ten goede komt iets anders maken....ik maak ook geen 'coq au vin' meer.... Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. 31 oktober 2014 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 of gewoon de wijn weglaten? doe ik altijd en niemand heeft t ooit gemist. meestal heb je toch kruiden en knoflook in je eten en lang niet alle stoofpotten zijn met wijn hoor. komt goed Fruit en kook en eetze alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Goeie morgen mensen Vandaag wordt het een mooie dag dus deze dame gaat naar buiten. De tuin eens goed onderhanden nemen. Fruit voor sommigen blijft het een risico om alc. in het eten te doen. Alleen het al in huis te hebben, het in je handen te hebben, er aan ruiken, dat kan gevaarlijk zijn. Ik persoonlijk heb altijd gewoon met alc. gekookt als dat nodig was. Ik proef er na een paar uur niets meer van maar er zijn toch ook genoeg recepten waar geen alc. voor nodig is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden