blondie6173 Geplaatst 27 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Net terug van werk. Ben kaduuk, maar wel voldaan en mijn gedachten heerlijk kunnen verzetten. Geen gepieker als op mijn vrije dagen. Zo de restjes mihoen met kip opwarmen. Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Zo, de eerste maand zit erop . Ik ga het wel erg aan, zaterdag weer een etentje gehad met veel wijn, ik aan de thee; gisteren maandelijks filmavondje bij mij met bier voor ieder, ik aan de rivella. So far, so good. Ikzelf ben wel wat bang dat ik nu wat saai ben in groepen, minder "sprankelend", minder babbels. Maar ik weet niet hoe anderen dat zien/of ze uberhaupt wat zien. Tijdens een eerdere stoppoging kreeg ik wel te horen dat ik aangenaam relaxed overkwam... Maar zélf voel ik dit anders.... Misschien wennen aan de nieuwe Sebastiaan? (vroeger zo goed als alle sociale activiteiten doordrenkt met alcohol waar ik erg los van word. Dat voelde toen heerlijk.  Herkennen jullie dit?  (nu even teruglezen hoe het met ieder gaat ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Sowhat ik hoop zo dat je sterk blijft wijfie. Ik zou willen dat ik je ergens mee kon helpen. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014  Vandaag de tweeëntwintigste dag. Vanaf vandaag librium verder afbouwen van 1 x 25 mg naar 1 x 10 mg.   Knap werk, Roberto! Dat is best een stevige stap omlaag van de librium, sterkte! Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Jopie, voortaan oppassen met wat je wenst. Een 3 generatiewoning. Duh. Straks ga je het nog leuk vinden. Nu niet en dat is ook oke. Vannacht lekker geslapen. Vandaag een hogedrukdag. Morgen iets engs. En ik ben niet eens zenuwachtig. Huh? Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Ik heb net even op de "Wie is wie" draad gekeken. Ik mis de laatste dagen:  Frank Tomi Meedoen Twinkle Borderliner  Kom op mensen! En Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Heerlijke dag gehad onverwacht er lag een mail dat we de palen op het strand gingen uitgraven voor de winter. Natuurlijk moesten ze even uitwasemen en werd het volleyveld uitgezet. Met zijn 6sen 2 potjes gebald, 1/2 uurtje in de duinen uuit de wind liggen zonnen en toen koffie met bitterballen bij de watertoren. sjonge, ik kan er weer even helemaal tegen. Oh ja met 5 nog zelfs de zee in geweest. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Jowan, nog gefeliciteerd met je twee jaar! Mooi man. Nu ga ik een omeletje maken, sorry kipjes. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 die was ziek jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Mooi Jane! Lekker genieten van alle extraatjes die zich voordoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Sebas, je eerste maand ook een mijlpaal Miischien let jij nu meer op de drinkers dan vroeger?Zij zijn waarschijnlijk met zichzelf en hun drankjes bezif, dus ik denk dat zij niet zo zitten te vergelijken hoor, voor hen is er weinig veranderd. je zult zien dat dit best snel naar de achtergrond gaat zolang jij tevreden bent gestopt te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Gegeten, nu nog wat yoghurt toe en daarna opslomen. Fijne avond nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Reken maar Kate, ik had het eerst afgehouden i.v.m. de kosten maar ik merk dat als ik in vertrouwen toch dingen aan durf gaan, ook geld uitgeven in een onzekere fase, ik toch mezelf sterk. Misschien valt het mee allemaal, en als ik dan toch in de bijstand kom, dan maakt een maand eerder of later ook niet meer uit. het is de onzekerheid die me nekt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Het zijn biologische kippeneieren. De kipjes zelf eet ik niet. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Blondie, het viel me net op dat jij en Kastanje soortgelijk posten, zelfs op dezelfde tijd net. 2 dappere dodo's Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Ik probeer ook te bezuinigen Jane. Maar juist nu komen er dingen langs waarvan ik inderdaad denk: nu kan het nog. Beetje balans zoeken. Mooie belevenissen en herinneringen zijn ook waardevol. Bewuster kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Morgen weer nieuwe dag, ik meld me alvast droog af hier. Iedereen veel succes, moed en troost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Sebas, van harte met je 1 maand alcoholvrij! En dan al zoveel activiteiten ondernomen waar alcohol toch een prominente rol speelde. Petje af hoor! Ik ging toch iets meer uit de weg, bij twijfel niet inhalen zegt MG altijd! Ben morgen 3 mnd alcoholvrij en ben pas afgelopen weekend voor het eerst echt uit gegaan. Ik ben dan inderdaad in ' gevecht' met mijn nieuwe ik. Ben ik wel gezellig genoeg? Ik ben echt wel anders dan voorheen, het losse is er wel een beetje af. Ga vroeg opslomen vanavond, ben erg moehoe, zal het weer wel zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Sloom ze lekker op Dribbel. Morgen 3 maanden!!! Hey, en denk maar zo, de ochtend erna ben jij in elk geval véle malen gezelliger - als het niet dezelfde avond al is terwijl je vrolijk liedjes zingt in de auto, die jij bestuurt als BOB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Ha Dribbel, precies, zo voelt dat... Ik heb het lef nog niet om dat aan één of meerdere vrienden te vragen. Misschien ook gewoon niét doen. Opzich zijn onze vriendschappen wel open en eerlijk, maar toch heb ik nog niet verteld waar ik nu mee bezig ben, één vriend doet hetzelfde als ik, daar heb ik het met hem wel eens over. De rest kijkt soms vreemd op, maar volgens mij hebben ze prima door wat er speelt.  Nét 6 blikjes bier die nog over waren van gisteravond door de plee gemieterd en lekker wezen poedelen in bad met badeend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Zo, de maandag is bijna voorbij. Heb dit weekend bekend aan mijn vrouw, dat ik ondanks nu weer ruim een week droog staat verteld dat ik in het verleden ook wel eens stiekem dronk. Ik heb haar daar erg in gekrenkt, maar we hebben veel gepraat en daaruit is gekomen dat ze mij onvoorwaardelijk steunt en samen met mij wil proberen om definitief van de drank af te komen. Ook hebben we een psycholoog een mail gestuurd waarin wij aangeven om op gesprek te komen. We denken dat we er wel uit komen maar het is heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden