Spring naar bijdragen

maandag 27 oktober


blondie6173

Aanbevolen berichten

Morgu Kipje, Nancy en Super.

Klinkt druk Super :  vijf kinders die volop in bedrijf zijn  :D . 

 

Ik heb de draad van gisteren niet goed doorgelezen. 

Het berichtje van Sowhat raakte me. 

Net zoals het berichtje van Jane, donkere wolken op een moment dat je ze niet verwacht..... 

En het bericht van Joop. 

Wat komt er inderdaad verschrikkelijk op je af de laatste tijd Joop. 

Goed dat je nu zoveel verder bent dan een paar jaar geleden, alsof het zo heeft moeten zijn. 

Wat niet wegneemt dat het wel heel veel is wat op je af komt. 

Hoop dat jij en dochter een goede dag samen hebben gehad. 

....

en Gerrit, ik las je zin bij de domino, hoop dat de rek weer terug is vandaag. 

Rustig aan dan maar toch? 

 

Luitjes, ik ga hier aan de slag. 

koffie en thee in de warmhoudkannen voor de langslapers

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
 
Maak er een mooie dag van. 
                                                   post-1140-0-97833800-1392973338_thumb.jpg

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg ook snel goedemorgen voor ik weer uitvlieg, een warm bed achterlatend, zonder ei.

Sta deze week op het weekpact, wish me luck.

Ben ook benieuwd naar de wandeling van Jopie, alles op zijn tijd.

Kastanje, ga lekker door met balans zoeken en houden. Sterkte!

Plof, soms ben ik in de war: jij bent een haantje dat zich liever voordoet als kippie toch? Moet kunnen en respect, maar van wie is dan toch dat ei?

Ha ha. Maak er een mooie dag van allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Net terug van dochter naar taxi brengen, mag nu nog 10 min eerder in het kader van de bezuinigingen, past nog wel een kindje bij in!

Nu zit ze dus een uur heen en een uur terug in de taxi en daar baal ik zo van, of eigenlijk baal ik vooral dat ik haar zelf niet kan brengen en dat zorgt er weer voor dat ik extra gevoelig ben voor wijzigingen aangaande de taxi. Egens hoop ik dat ons zoontje nu ook naar het speciaal onderwijs kan, nu hij ook een diagnose heeft, maar dat zal er wel niet meer inzitten. Hoe moeilijk ik het bij onze dochter vond te accepteren zo snel gaat het nu. Maar ja, het was eigenlijk meer een bevestiging van wat wij al wisten natuurlijk.

Zoontje is gisteren onbenullig op de kin gevallen, flink gat maar zelfs dat kan tegenwoordig geplakt worden. Ze moesten hem alleen met 3 man vasthouden zo tekeer gaat hij dan. Eigenlijk is het best een bikkel maar de angst voor wat er komen gaat, het gaat even pijn doen is zo groot dat hij wel heel sterk is. Heeft het al eerder gehad maar dan bij zijn oog.

Fijne dag allemaal, vrij vandaag van het werk maar wel een vol dagprogramma. Mag kijken op school bij mijn jongste en daar heb ik zin in, vanmiddag zelf naar HA en heb daar minder zin in. Maar ik kan wel vertellen dat het goed gaat ADB te blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb net het gas uitgedraaid

onder 4 speltpannenkoekjes

waar je wel een ruitje mee kunt

ingooien inmiddels. dankzij bijlezen hier haha.

Ik zal ze maar koekjes noemen nu, lekker knapperig

en na de spinning mezelf eens lekker tracteren

als mijn kiezen dat nog aankunnen.

 

Blondie hoe gaat het met jouw ontsteking? Doet de ab zijn werk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ei koken Plof, dan gaat hij minder snel stuk! Mijn ei heeft vier pootjes en een staart en die moet zo pissen in het park.

De refu zit  er weer in dus gaat het dagpact aan mij voorbij, het heeft geen zin mezelf erop te zetten want ik kan toch niet drinken. Maar pacters: Suc6 vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whihihi Ploffie!

Kunnen misschien samen met chickenlittle een kippenhok starten, wat zou daar gekakeld worden! ;-)

Hier vandaag ontzettend veel werk, maar heb er zin in!!

Wil dat gevoel ook bijhouden, twee voorbije dagen gemerkt dat mijn humeur daalt naarmate de dag vordert...

Blijf intussen wel af en toe "piepen" op dit draadje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk Sowhat hoort de dood bij het leven maar als het dichtbij komt doet het pijn. Zeker wanneer je zoon er ook onder lijdt, want het was toch een kennis van hem meen ik me te herinneren?

Heel veel sterkte meid. :heart: :heart:

 

Zo spulletjes klaar zetten voor het schilderen. Heb er zo geen zin in. Wil lever met andere dingen bezig zijn nu. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MG, sterkte met de humeurschommelingen. Heb nog nooit gehoord dat dit allergie- gerelateerd zou kunnen zijn? Wel wat weersveranderingen betreft! Hoe dan ook, hoop dat je snel weer je oude zelf bent!

Ik ben ook voor alles allergisch wat je maar kunt bedenken en heb dus ook een katertje aangeschaft, wat je al niet doet voor je kinderen...;-)) Maar slik daar wel dagelijks medicijnen voor en dan nog is het soms nog erg vervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SoWhat  :rose: 

MG en wijfie hopelijk knappen jullie snel wat op.  :sun: 

jopie, wat een moeilijke situatie. hopelijk hebben jullie veel aan elkaars steun.


ik wil wel bij dat kippenhok hoor, lekker warm en gezellig.
maar even vraagje dan want ik ga zo hete kip eten..
valt dat dan onder kannibalisme en is dat wel toegestaan in het kippenhok?  ;) 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...