Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ietje, fijn dat je thuis wat op orde bent. Goeie tip van Akelei. Haal uit de cursus en zeker de begeleiding alles wat er in zit. Ik hoop dat je morgen weer een stapje kunt maken voor de jongste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Kabouter, vergeet Apie niet mee te nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Kippie probeer het positief te zien als je dat kan. Je bent geen loser maar iemand die gaat proberen om haar verslaving te overwinnen, en je hebt al stappen gezet. Veel mensen durven dat niet, omdat ze bang zijn. Jij hebt die stap wel gezet dus al veel verder als menigeen. Negatief denken veroorzaakt vaak trek, en dat kan je nu niet gebruiken. Veel mensen hier is het gelukt om adb. te worden, probeer er vanuit te gaan dat het jou ook gaat lukken. En nooit de moed opgeven, ook al val je, gewoon hier blijven komen, beloofd??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Kabouter kan je niet iemand opzoeken of uitnodigen zodat je dan niet eenzaam bent? En hoe kun je jezelf nu zielig voelen terwijl jouw clowntje zich er zo goed doorheen heeft gevochten :face-icon-small-shocked: de afgelopen tijd.????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Bolletje ... Ik beloof echt en waarachtig te blijven komen.. Dank ook aan iedereen die me een hart onder de riem steekt. Xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Oké Kippie :rose: :rose: :rose: Zo een bosje rozen voor jou. Lieve kanjers ik sluit weer eens af. Tot morgen weer en slaap lekker allemaal. :moon: Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Kipje, ik voelde me geen loser, maar 'slecht'. Om dat rotgevoel weg te krijgen, dronk ik. De volgende ochtend voelde ik me nog slechter omdat ik had gedronken. Besloot ik dus om niet meer te drinken. Dronk ik toch en voelde me daarom nog weer slechter, dus ging ik maar drinken. Een mooie vicieuze cirkel rond. Wat mij nu helpt is de gedachte, het weten, dat ik niet slecht ben. Maar dat ik dat ben gaan geloven over mijzelf in mijn vroege jeugd. Die negatieve gedachtes zijn automatisch en onbewust ontstaan. Daar kan ik niets aan doen. Ik was immers pas een kind. Als puber ben ik die hardnekkige overtuiging gaan onderdrukken met middelen. Ook dat ging automatisch. En langzaamaan en automatisch sloop de verslaving erin. Nee, niet mijn schuld. En nee, ik ben geen slecht mens. Iets anders dan hoe MG het ervaart, maar misschien komt het wel op hetzelfde neer. En ik denk maar zo: whatever works. Succes morgen hè! Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Kabouterje, als je haar nu eens belt en zegt dat je er over hebt nagedacht en gewoon graag zaterdagavond komt? Gezellig meer mensen zien? Ga je dan met de auto, zodat je niet in de verleiding komt? Of zeg ik nu allemaal rare dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Oh dank je wel....xxxa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Belt ze vandaag op, misschien kun je beter maar niet komen zaterdagavond. Zijn alleen maar stellen die komen, dus als jij nu zondagmiddag eens een kopje koffie komt drinken. Moet toch niet gekker worden? Ik hoor dit wel vaker, daar niet van, maar vind het zoooo bot. Nu iets leuks verzinnen voor jezelf hoor! Anders is de glijvlucht wel heel dichtbij. Ga lekker een paar schoenen kopen of zo. (Ja ik verzin het waar je bij zit) ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ow Kabouter wat erg. Wat zal jij je buitengesloten voelen. Maar laat je niet verleiden omdat iemand anders iets zegt wat je rot vindt. Niemand is het waard om voor hem of haar naar de fles te grijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Oh en Kipje: deze viel me vanavond te binnen tijdens de wandeling: als je met 2.5 fles wijn kunt functioneren heb je DUS een heel sterk gestel en dan kun je echt wel functioneren als je niets neemt. En vraag maar aan Gerrit: de mensch lijdt vaak het meescht door het lijden dat hij vreescht (en niet door de wijn die hij mischt) Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Dank je walrus x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ik ga opslomen, hoewel ik al aardig sloom ben. Welterusten voor straks. Sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Kun je een alternatief verzinnen Kabouterje? Je hebt je handen vrij, misschien een familielid bezoeken, dat je al lang niet hebt gezien? Een jeugdvriendin,...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Tjee, Kaboutertje, wat stom, er kwam iets geks in me op, gaan ze aan partnerruil doen of zo, maar dat is toch heel ouderwets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) ik zou gewoon gaan Kaboutertje een goeie vriendin mee nemen en er een leuk stukje van maken van het uit de kast komen ze willen toch stelletjes? nou dan! zit Kareltje wel meteen met een hele harem maar zal ie echt niet erg vinden hoor. 23 oktober 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ik ben blij dat ik weekend heb, en ik bedoel dus eigenlijk dat ik blij ben even van mijn werk af te zijn. Beetje uitkijken. Er is op mijn werk een grote fluctuatie in de drukte, nu is ie heel erg laag, krijg soms zelf het gevoel van een bore-out. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Partner ruil, eeugh ril Nee, ik vond het ook maar niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Oeps, Kaboutertje. Kun je zien hoe het werkt. Doe die fles maar gauw cadeau aan iemand, als het een risico vormt. Wel heel goed dat je hem hebt laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 En Kastanje, een beetje rustig kunnen lopen vandaag (behalve naar de bus dan)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 welterusten Aggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Acanthus ik kwam zelfs een bed tegen met Acanthus bladeren erin uitgesneden, mooie he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Gelukkig heb ik hier thuis nog veel te doen aan mijn verbouwing en verheug me op zaterdagavond, dan ga ik naar Hans Dorrestijn, inmiddels wat oud en gelukkig, en ook nog eens droog denk ik. Want hij kon hem ook wel raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Trusten allemaal, ik duik met Pauw in bed. Droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden