Spring naar bijdragen

Donderdag 23 oktober


jowan

Aanbevolen berichten

Walrus, oostelijk midden van het land hier. Storperig (stad met een dorpse uitstraling).

Fruitvlieg ging een aantal weken geleden meedoen aan een hardloop-prestatieloopje. Ik kende hem van de laatste Meeting en we hebben afgesproken samen te lopen. Dat hebben we ook gedaan, dat was gezellig en hebben we hier gedeeld op het forum.

Suikertje, die ik in de afgelopen vakantieperiode in levende lijve heb ontmoet, deed melding van een loopje in Groningen én van de 4 mijl volgend jaar. Beiden leken me leuk en andere frummers kwamen aanbieden om langs de kant te juichen en voor water te zullen zorgen. Beetje feestje bouwen. Zodoende dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Walrus, ik zag ook op tegen de reacties van anderen. Weinig problemen mee gehad eigenlijk. En dat heb ik hier ook al meer gelezen.

Het verwonderde mij dat er best veel mensen zijn, die niet of zeer matig drinken. Ik zocht de zuipers kennelijk allemaal op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poehee, wat een dag voor zover.

Bij therapeut vandaan heftig, veel werk aan de winkel.

Door naar tandarts, wilde mij toch nog even zien voor het weekend.

Ontsteking dus voor nu start met antibiotica en na weekend weer terug omdat vulling waarschijnlijk te hoog zit waardoor ik last blijf houden met kauwen van vast voedsel.

Kan ze helaas nu niet repareren omdat de zwelling een vertekend beeld geeft...

Dat wordt dus vloeibaar tot na het weekend...

Goed voor de kilokillers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Gerrit. Ik zit inderdaad behoorlijk te ontwennen momenteel. Thnx voor de ondersteunende berichten. Moet wel zeggen dat t wat beter lijkt te gaan. Zweten zal nog wel even door gaan maar als dat t ergste is. Zie tegen de nacht op. Net als gister

 

BEN DUS GESTOPT (en nu vol zien te houden:-)

bewerkt door jan555
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Jan 555 t'is ff doorbijten maar je krijgt er erg veel voor terug nl. jezelf ;) We hebben deze periode allemaal mee gemaakt dus weten dat het niet makkelijk is.

Vanavond voor je gaat slapen even iets lekker warms nemen b.v. een kop soep of warme melk met honing. Een wandeling vlak voor je gaat slapen kan ook wonderen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noordholland hier.

Hoi kippie welkom!

Iedereen mag hier komen. Het is een wat warrige draad waar je op zit. Iedereen komt hier en roept of fluistert iets. Soms wordt er op gereageerd en soms niet.

Soort kantine ... Iedereen loopt in en uit.

In het begin snapte ik er helemaal niks van en durfde ik ook niet naar binnen. Had dan het gevoel dat iedereen zich omdraaide om te kijken wie er binnen kwam .

Maar het is meestal gewoon gezellig en opbeurend en opbouwend.

Heel af en toe gaat er iemand uit zijn plaat en dat mag ook.

Lees maar lekker en voel je thuis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...