jowan Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Dagpact:GipsyAlbertKaboutertjeBlondieAgnieta jowan Goeiemiddag bijna voor mij. Dus blijven liggen en geen ochtendrondje. Ik probeer het straks nog eens, de hoofdpijn lijkt een stuk minder, gelukkig. Fijne dag voor ons allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Agnieta, goed om te lezen dat je sterk bent geweest! Jezelf weer overwonnen. Zou je bijna een borrel op drinken, ahum . Dat eufore gevoel heb ik nu ook na twee weken. Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 GipsyAlbertKaboutertjeBlondieAgnieta jowan Sebstiaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 (bewerkt) Alweer een dag verder, jippie! Dankzij jullie. En ook weer een brief van ...voordeel.nl. Sodeknetter, wat irritant! 10 oktober 2014 bewerkt door meedoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Dagpact; Gipsy Albert Kaboutertje Blondie Agnieta jowan Sebastiaan Meedoen Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Dagpact: GipsyAlbertKaboutertjeBlondieAgnieta jowan Sebstiaan Yogajuf Meedoen Goedemorgen allemaal! Meedoen, begrijp ik dat je mee wilt doen? Ik heb je er vast bijgezet. Laat maar weten als dit niet de bedoeling was. meedoen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Dagpact: GipsyAlbertKaboutertjeBlondieAgnieta jowan Sebstiaan Yogajuf Meedoen Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Goedemorgen allemaal, Is het forum besmettelijk of zo? Werd vanochtend wakker, met een hoestbui en enorme hoofdpijn. Nu, nog steeds een beetje hoofdpijn, en licht gammel gevoel. Nou ja, is vanzelf gekomen, zal vanzelf weer gaan. Agnieta, Snap wel wat je bedoeld Euforie kan idd. gevaarlijk zijn Heb ik ook hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Je spreekt jezelf wel wat tegen, hoor, Agnieta: aan de ene kant eufoor omdat je het toch droog hebt gehouden, aan de andere knt vind je jezelf niet krachtig. Dat laatste omdat je je angstig voelde en klein. Dat laatste, enorm *** , maar ik doelde op de kracht die je hebt juist ONDANKS jezelf zo slecht voelen. Dat vind ik juist extra krachtig. En zo bedoelden de medeforummers dat ook denk ik. Of zit ik er helemaal naast? Op welk draadje kan ik je liedje vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Heerlijk, kaboutertje ! Nu op, naar verder herstel he, Harstikke fijn voor jullie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Goed nieuws, Kabourtje, geniet er lekker van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Jezelf leren kennen agnieta..is ook je kleine..zwakke..breekbare naar boven halen Om vervolgens weer sterker te worden Zo ervaar ik het bij mezelf En die euforie die daarop volgt is de trots dat je het weer heb gefikst kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Yogajuf, dankjewel dat je mij ook op het dagpact hebt gezet. Ik wil graag meedoen, maar moet nog ff mijn weg vinden op het forum :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Morgen, De kracht schuilt in het erkennen van kwetsbaarheid Agnieta! Dagpact: GipsyAlbertKaboutertjeBlondieAgnieta jowan Sebstiaan Yogajuf Meedoen Rapilos Wimmelt Mooie dag, nog 2 daagjes redelijk weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Dus geniet lekker van je trots.. agnieta...voldoening Weer een ervaring rijker voor het volgende wat op de loer ligt Geen begravenis hoor.. Dagelijkse leven bevatten vaak moeilijke momenten..periodes Weglopen..vluchten heeft geen zin Het beste uit het moeilijkste halen...das een mooie Kan je het niet alleen is er vast wel ergens hulp te vinden En delen doet helen En wie schrijft die blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Oh mogge allen Sterkte..succes en beterschap Maak er wat van Ik ga ff naar de markt...voor dat de werkdruk er weer is Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Kon vanochtend niet op mijn pc. Hij was alles aan het controleren en opnieuw aan het installeren maar ik ben er weer hoor. Kaboutertje wat een fijn bericht meis. Toch weer een hoop minder zorgen, en meer opluchting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Ben ik weer... Of eigenlijk niet. Thuis na in de wijk onderuit te zijn gegaan met mijn fiets. Gelukkig terwijl ik mijn fiets aan het parkeren was. Duizelig, flauw in de maag en barstende koppijn. Ik duik mijn bed in. Besmettelijk dat griepje wat er hier heerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Dagpact: GipsyAlbertKaboutertjeBlondieAgnieta jowan Sebstiaan Yogajuf Meedoen Rapilos Wimmelt Ietjefietje Roberto Ik heb net een kopje koffie, sigaretje en banaan gehad. Ga zo meteen mijn dieetontbijt klaar maken, ook al loopt het tegen elven. Voor het recept zie (straks) mijn draadje over alcohol en librium. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Hoi, alleen maar druk gehad afgelopen dagen, ga zo wat terug lezen. Kan alleen maar zeggen dat ik vastbesloten ben om het goed te doen. Wat me erg heeft geholpen waren de kaarten/post die ik kreeg, eigenlijk jammer dat er internet is, Ik ga nu investeren in contact met mijn dierbaren, zal niet zonder hobbels gaan, maar ga er wel voor en weet de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Mooi om te lezen Suiker Wat een verandering..om trots op te zijn Op elk pad..liggen hobbels en gaten...daarvoor is het een pad Snelweg heeft een minder mooi uitzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Dat klinkt inderdaad heel vastberaden Sugar, en zo zie de toekomst weer sterker te gemoed. Het doet me goed je zo te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Wijfie, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 (bewerkt) Volgens mij had ik mijn naam toegevoegd aan het Dagpact. Waar is die gebleven? --------------------------- GipsyAlbertKaboutertjeBlondieAgnieta jowan Sebstiaan Yogajuf Meedoen Rapilos Wimmelt Ietjefietje Roberto Wijfie 10 oktober 2014 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Ja, dat vermoedde ik inmiddels al, kan zij mij alsnog toevoegen aan haar lijst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden