Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 september 2014


plof

Aanbevolen berichten

Ik vind het toch belangrijker dat ik lekker in mijn vel zit dan of ik te dik ben. 9 van de 10 keer lijnen mensen omdat je nu eenmaal, volgens al die modeontwerpers, mooier bent. Maar dat bepalen dan die mensen, en vaak zie je dan ook dat jojo effect. Pas wanneer je echt lijnt omdat je zelf vind dat het mooier is, of als je er last van krijgt, dat het dan veel beter lukt. ;)

Ikzelf vind het veel mooier als mensen iets fors zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is met meeste stoornissen. En heel soms zie je ook dat het niet bij een stoornis blijft. Ik heb ooit iemand in huis genomen die een eetstoornis had maar ook nog andere stoornissen. Vaak had die het erg moeilijk. Ik snapte dat toen niet helemaal maar zag heel vaak het gevecht bij haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Ietje het is streven naar iets waarvan je hoopt dat dat je beter gaat laten voelen. Als dat dan niet het geval is, voel je je teleurgesteld en is alle moeite die je doet, voor niets geweest. Zekerheid krijg je als je gewoon leeft. Dingen doet waar je eigenlijk tegenop ziet. Als je je leven leeft gaat dat je zekerheid opbrengen. B.v. als je trek hebt, en dat overwint, dan gaan je zelfwaardering omhoog en ga je jezelf sterker voelen. Tenminste zo is mijn groeiproces verlopen. Afvallen geeft je geen zekerheid, of het moet zo ongezond zijn en je zo dik bent dat het gevaarlijk wordt, dan is het anders.

 

Aggie ik heb alleen een bakkie koffie op meer niet, maar ik heb geen eetstoornis. Ga dadelijk gewoon een lekkere boterham eten met veel boter en beleg omdat ik dat lekker vind. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...