blondie6173 Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Goedemorgen, Vandaag een heerlijk dagje schakelen en vanmiddag naar de tandarts voor halfjaarlijkse controle. Zal wel knip trekken worden. Dagpact: Jowan Agnieta Albert Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Goedemorgen ... Heerlijke lange nacht geslapen Nu opstaan, ontbijtje en thee en eens zien of ik daarna al weer moe ben zoals afgelopen week. Vandaag en morgen toch nog ziekgemeld, gister was nog geen goede dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Het doet er niet zoveel toe, Agnieta, hoeveel het er zijn. We zijn nuchter begonnen vanochtend en houden het vandaag vol. Dat is wat telt. En morgen zien we wel weer. Als het vandaag lukt, is de kans groter dat het morgen weer lukt. Just for today... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Goedemorgen, Uiteindelijk in slaap gevallen na de nodige paracetamolletjes en nu voorzichtig wat gegeten, pijn is 75% minder maar nog niet weg. Moet gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Goedemorgen, Voel me niet zo lekker. Verkouden, oorpijn, moe. Kalm aan maar vandaag. Fijne dag iedereen. Sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Hoe is het nu met de oven Gipsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 (bewerkt) PC aangezwengeld. Administratie Blehhh... Hoort er ook bij. Net als een grote bak koffie. Daarna de wijk in. Afsluiten dus. Fijne dag allen. 30 september 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Goede dag allemaal, even dochter weggebracht en vergeten iedereen een goede dag te wensen dus bij deze. Ik ga werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Goedemorgen, Dagpact: Jowan Agnieta Albert Blondie Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Goeie morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Hier een enorme (vr)eetbui, moet ik steeds aan de kapsalon van Fruit denken.......kwijlt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 ook goeiemorgen frummers  kon mijn verhaal zijn Iet een van de voordelen van ouder worden is dat de geldende normen over uiterlijk volstrekt onbelangrijk worden. Niet dat ik er niet graag nog 10 kg af zou hebben hoor maar nu probeer ik meer vanuit gezond zijn te redeneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 (bewerkt) Goedemorgen,Dagpact: Jowan Agnieta Albert Blondie Joris Ietjefietje wimmelt   Carpe Diem! 30 september 2014 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Moggu. Heerlijke geslapen en een vette droom gehad Nu eerst koffie met een toefje slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Ik vind het toch belangrijker dat ik lekker in mijn vel zit dan of ik te dik ben. 9 van de 10 keer lijnen mensen omdat je nu eenmaal, volgens al die modeontwerpers, mooier bent. Maar dat bepalen dan die mensen, en vaak zie je dan ook dat jojo effect. Pas wanneer je echt lijnt omdat je zelf vind dat het mooier is, of als je er last van krijgt, dat het dan veel beter lukt. Ikzelf vind het veel mooier als mensen iets fors zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 is er toch iemand die mij mooi vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Uiterlijke schoonheid is vele male minder belangrijk dan innerlijke schoonheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Uiterlijke schoonheid is vele male minder belangrijk dan innerlijke schoonheid. Â En dat moeten we onszelf ook vooral steeds in blijven prenten want de praktijk wijst over het algemeen steeds het tegengestelde uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Dat heeft toch te maken met, ergens controle over hebben Aggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Nee maar weet je de oorzaak dan van je eetstoornis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Ja dat is met meeste stoornissen. En heel soms zie je ook dat het niet bij een stoornis blijft. Ik heb ooit iemand in huis genomen die een eetstoornis had maar ook nog andere stoornissen. Vaak had die het erg moeilijk. Ik snapte dat toen niet helemaal maar zag heel vaak het gevecht bij haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Wat eet je dan al zo de hele dag door? Zijn er bepaalde dingen die je wel ( gewoon) eet? En wat ik weet van een eetstoornis is dat men erg let op wat er in bepaalde dingen zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Klopt Ietje het is streven naar iets waarvan je hoopt dat dat je beter gaat laten voelen. Als dat dan niet het geval is, voel je je teleurgesteld en is alle moeite die je doet, voor niets geweest. Zekerheid krijg je als je gewoon leeft. Dingen doet waar je eigenlijk tegenop ziet. Als je je leven leeft gaat dat je zekerheid opbrengen. B.v. als je trek hebt, en dat overwint, dan gaan je zelfwaardering omhoog en ga je jezelf sterker voelen. Tenminste zo is mijn groeiproces verlopen. Afvallen geeft je geen zekerheid, of het moet zo ongezond zijn en je zo dik bent dat het gevaarlijk wordt, dan is het anders. Â Aggie ik heb alleen een bakkie koffie op meer niet, maar ik heb geen eetstoornis. Ga dadelijk gewoon een lekkere boterham eten met veel boter en beleg omdat ik dat lekker vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Over eten gesproken. Wat gaan we eten vanavond. Heb de keus tussen witlof of zuurkool met worst. Ik ga voor het laatste. Â Morgen ga ik de hele dag besteden aan een grote pan erwtensoep maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Whoehahahaha Fruithapje Ger, stttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden