Spring naar bijdragen

maandag 1 september


blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Goed opgepakt gisteren in de super Plofkip.

Ik zag het al voor me, jij radeloos zoekend in het bierpad.

Blondieje bent vast al aan het werk. Toch: werkze. En beterschap.

Hanneke, fijne kloosterdag gewenst.

Ik ga naar mijn paleisje: de behanger komt en ik ga de nicotinevlekken verder verwijderen.

Ondanks dat het schoonmaakbedrijf is geweest vind ik er nog erg vieze dingen. Bah. Wat een smerige mensen hebben daar gewoond.

Ooit zei een oud vrouwtje tegen me: het mot eerst erger worden veur t beter wordt. Ze had gelijk.

Woensdag is het naar verwachting helemaal spic en span.

Fijne dag.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Agnieta maar je staat op het dagpact zag ik! Goed! Weer door!

Blondie, ik vraag me dan echt af wat jouw beweegredenen zijn om toch te moeten werken. Ik herken het wel maar dat vind ik ook altijd niet zo slim van mezelf. En het klinkt ook alsof je eigenlijk niet zou moeten gaan werken, dat je dan niet goed voor jezelf zorgt. Ook dat ken ik maar toch.

Ietje, lastig hoor met je zoontje. Hoop zo dat het hem gaat lukken!! SI therapie, hopelijk helpt dit! Maar hebben ze er ook zin in weer te beginnen? Welke groepen ook alweer?

Goed gedaan plofkip! Ik was gisteren ook in de super en heb alvast wijn ingeslagen voor de verjaardag van de kinderen, Lindemans was in de aanbieding en aangezien er altijd stevig wordt ingenomen. Is nog even weg maar kan er nou al tegenop zien. Nu zaterdag ook een groot feest en ik ga met de auto! Is voor velen de eerste keer dat ze mij alc.vrij gaan zien dus ik ben van plan gewoon te zeggen dat ik ( even) niet drink en daarmee klaar. En ik zal me vast gaan ergeren aan alle aangeschoten mensen dus idd bijtijds naar huis! Tis pas maandag.......vanavond eerst de ouderavond van de nieuwe school van onze dochter. Zie ik ook tegenop. Waarom eigenlijk? Confronterend toch denk ik.

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

 

Heerlijk na-zomer weer...'s ochtends fris en zonnig..ik word er blij van.

 

De laatste vakantiegangers weer naar school en/of werk...hier alweer een week in het ritme van alledag.

ik begin deze week ook weer met opleiding..heb er zin in.

 

Fijne dag, sterkte voor wie het nodig heeft.

 

Blondie..neem de signalen serieus, je doet jezelf tekort!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms lastig??.......ahum.......mijn rode draad!

Net goed nieuws van een goede vriendin, ze had een grote tumor in haar hals en die is twee weken terug verwijderd en nu de uitslag dat het goedaardig was! Pfff...

Had ik het weekend de uitnodiging voor ons zoontje voor nog een intake bij de KP, er was veel misgegaan dus nu dan toch een vervolgafspraak. Ik had aangegeven in de herfstvakantie weg te zijn en wanneer stond de afspraak, tja, in de herfstvakantie natuurlijk. Dus bellen, zegt de dame aan de andere kant dat als ik niet kan dat ik dan toch echt wel heel lang nog moet wachten. Dit is het zoveelste onvriendelijke gesprek dus over loslaten gesproken, dat laat me dan ook niet los, dat ze kennelijk zo met zwaar belaste ouders omgaat. Dus een duidelijk mail gestuurd naar de instelling, wel netjes maar ook de vraag of ze hier binnen de organisatie wat aandacht aan willen besteden. Als niemand er wat van zegt gebeurt er nooit wat alleen doe ik dat altijd met alles en zo blijf ik dus ook altijd bezig. Word moe van mezelf maar ik wil me ook niet zo laten behandelen, zeker omdat het niet de eerste keer is en ik het zo anders ervaar bij de instelling van mijn dochter maar ja, die wordt niet mee vergoed door de zorgverzekeraar.

Nu even aan de koffie, al veel gedaan in huis en zo weer verder. Maandag wil ik alle grote klussen gedaan hebben zodat ik di.wo en do. naast mijn werk niet nog van alles hoef te doen behalve de kinderen en koken.

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

De laatste zon van het jaar Bol? Dat zou niet best zijn.

Herfst en winterzonnetjes kunnen ook lekker zijn.

Dribbel, lastig zo lang geduld moeten hebben. Er zullen wel meer ouders in de herfstvakantie weg zijn, daarom was er zeker nog plek.

Blondie, overgeven met bloed kun je echt beter mee naar de huisarts.

Roken vermindert de weerstand ook, maar dat wist je vast al.

Een paar dagen vrij, een dalletje op het werk voor de volgende piek dus het er even van genomen.

Vanmiddag verder met de tuin, elke keer een stukje. Dat is elke keer een stukje voldoening en lekker buiten zijn.

Agnieta, is de deur weer opengedaan voor je, welkom terug.

Drank niet goed gegaan, nieuwe start nu?

Fijne dag mensen.

bewerkt door Kate
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allen,

 

Ja, klinkt een beetje dramatisch Bol, laatste dag zon. Zal je ongetwijfeld zo niet bedoelt hebben. ;):sun:

 

Gisteren ruim 4 uur met m´n vrienden in Nica zitten kletsen, voelde met die cam aan gewoon alsof ik daar al aan de koffie zat. Reuze gezellig! :D

Alvast een rondleiding door het huis en de tuin gehad handig hoor dat internet, jammer dat ik mijn hand nog niet door het beeld kon steken om een Mango te plukken. Maar dat zal in de toekomst wellicht ook mogelijk zijn. Zonde jòh! Die gooien ze nu per container weg omdat ze ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

Enfin heb nu zoveel zin om te gaan dat ik besloten heb om in december al te gaan. Heb namelijk nog nooit kerst en nieuwsjaar gevierd bij een graad of 35.

 

En verder heb ik vandaag een andere droom van me in werking gezet, namelijk Spaanse les gaan volgen. Tegen december zal ik het nog wel niet spreken, maar dat maakt me niet uit, op mijn wensenlijstje voor mijn leven staat "ooit Spaans kunnen spreken" om dat voor elkaar te krijgen heb ik nu een start gemaakt. :)  En voor de kosten had ik het niet hoeven laten, 36 euro inschrijfgeld voor een heel jaar en 65 euro boekengeld zo goedkoop zou het in het reguliere onderwijs ook wel mogen vind ik. Want dan krijgt iedereen een kans.

 

En nu ga ik lekker naar buiten, onkruid wieden, al vind ik dat geen onkruid.

Fijne dag nog allemaal! :sun:

 

P.s. voor de alternatieve mensen onder ons die houden van het spirituele is dit misschien iets

http://butterfliesfree.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei,

 

In België zijn de volwassen opleidingen gewoon veel goedkoper, een vader van een vriendin van mij volgt er al jaren les.

Vandaag kreeg ik 102 euro korting want de opleiding kost 138 euro inschrijfgeld, omdat ik in de dop zit. Ze wezen me er zelf op anders had ik dat er gewoon voor betaald omdat ik het voor mezelf doe en dus niet om meer kans te maken op een job. Maar dat maakt dus niet uit, dop = korting blijkbaar en dat attest kan je heel makkelijk zelf uitprinten en je handtekening onder zetten. Mocht ik de komende maanden werk vinden, dan krijg ik zelfs een attest dat ik dat boekengeld ook vergoed krijg. En het bijzondere aan alles is, het is ook niet eenmalig of zo, als ik nu ook nog een andere opleiding wil gaan doen krijg ik weer dezelfde korting. Enige addertje onder het gras is, is dat de opleidingsinstelling zo´n attest accepteren. Maar ja hoe moeilijk kan dat zijn als ze je er zelf op wijzen?

Meer info kan je vinden als je gewoon in tikt wat voor opleiding je wil volgen en in welke plaats ongeveer en als het dan beschikbaar is krijg je een mooi overzicht van wat de kosten daarvan zijn. Mocht je iets in de regio Limburg vinden wat je aan staat, wil ik wel een caravan in mijn tuin zetten hoor dat je kan overnachten. Was ik toch al van plan. Want van de randstad op en neer rijden voor een avond cursus lijkt me niks. Maar ze hebben ook middagcursussen en ochtendcursussen dus wie weet.

 

Ben er zelf vandaag best wel van onder de indruk. Zoveel ruimte dat mensen krijgen en zoveel kans. Want zo kunnen mensen met een laag budget ook gewoon leren wat ze willen leren.

 

Gaan jullie dan een Duet op de meeting doen? Dan wil ik wel weer komen. ;)

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...