Spring naar bijdragen

Disdag 12 augustus 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Morgu luitjes, 

Koffie staat door te lopen en de thee staat te trekken. 

post-1140-0-88924300-1387265240_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png

Het heeft hier eindelijk ook een keer behoorlijk geregend vannacht en een pittig onweer hebben we nu ook gehad. 

 

Ik ga eerst even een bakje thee inschenken.

Overigens, geen idee meer wie het aangaf, maar hier ook kruidenthee hoor. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen op deze regenachtige dinsdag, weinig te melden, alles zn gangetje, ik ga mijn lichtlampje ook maar tevoorschijn halen, ik meende gister iets van herfst te voelen, klinkt raar maar het is een combi van ruiken, voelen...

vandaag een rommeldag, dus opruimen, wegdoen, verplaatsen, strijken etc.

hoofd beetje leegmaken....

heb ik suiker gister niet gezien op het forum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu kanjers. :)

 

Ook zo'n lamp Eline? die dingen zijn goud waard hé? Bij mij is het een beetje een combinatie van minder licht en de verbouwing, maar het gaat ook weer over.

Ik heb vannacht ook heel goed geslapen, was gisteren erg moe dus om 23.30 maar eens naar bed gegaan en sliep zo. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge,

 

Vandaag 2 maanden droog. :)

 

Eline, ik snap wat je bedoelt met de herfst ruiken, voelen.

Volgens mij was Suiker er wel even gisteren, maar had het druk.

 

Nu naar mijn vrijwilligerswerk. Ga opzeggen vandaag ivm mijn verhuizing naar andere stad.

Best moeilijk.

 

Vakantiegangers nog veel plezier.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga straks even de badkamer een beurt geven.

 

Vannacht slecht geslapen door een mug. Rot beesten. Eentje mepte ik dood. Toen dacht ik rust te hebben. Maar toen was er nog een andere  :( 

 

Heb het goed. Ik ga vandaag het hier een beetje volgen. Maar ik heb ook Facebook ontdekt. Als ik niet oppas kost dat te veel tijd   ;) 

 

Hanneke  :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, dit is mijn eerste echt deelname aan dit onderdeel van het forum. Aanstaande donderdag heb ik een afspraak met een psychiater van de Brijder. We gaan dan bespreken of het zinvol is om Refusal of Antabus te gaan nemen. Dit wordt mijn tweede nuchtere dag sinds de laatste keer dat ik dronk. Ik moet minstens vier dagen nuchter zijn om te beginnen met de medicatie. Spannend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sombrero,

 

Refusal heeft mij geholpen om van de gewoonte te drinken af te komen. Op alles te reageren met: Nu drank. Het gaf mij de kans een andere invulling aan mijn dag te geven. Alleen Refusal zonder verder iets aan je leven te veranderen werkt niet. Dan ontstaat er leegte.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...