Yvonne Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 (bewerkt) Morgu luitjes, Koffie staat door te lopen en de thee staat te trekken. Het heeft hier eindelijk ook een keer behoorlijk geregend vannacht en een pittig onweer hebben we nu ook gehad. Ik ga eerst even een bakje thee inschenken. Overigens, geen idee meer wie het aangaf, maar hier ook kruidenthee hoor. 12 augustus 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Hoogste tijd om naar mijn werk te gaan. Jemineetje wat is het stil hier, langslapers. Nou, heb de koffie en thee maar in de warmhoudkannen gedaan. Maak er een mooie dag van luitjes. dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Goedemorgen! Klein beetje uitslapen vandaag Pas om 09:00 een overleg Fijne dag vandaag! Dagpact Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Goedemorgen. Er ontbreekt een n in de dag Yvonne. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Goedemorgen, Geslapen als een os. Nou wel wat hoofdpijn,maar dat trekt hopelijk zo wel weer weg. Vandaag eerste dagje schakelen weer na mijn vakantie. Heb er zin in. Dus hoppa na de koffie doesjen en in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Iedereen een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Goedemorgen, Geslapen als een os. Nou wel wat hoofdpijn,maar dat trekt hopelijk zo wel weer weg. Vandaag eerste dagje schakelen weer na mijn vakantie. Heb er zin in. Dus hoppa na de koffie doesjen en in de benen. Dagpact: Vol Blondie nikky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Goedemorgen allemaal. zo al heerlijk met de hond buiten geweest, wel fris maar mooi helder weer. de pergola staat, vandaag de druiven er tegenaan bevestigen. me weer opgegeven voor het dagpact. kan er weer tegen. allemaal een mooie dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Goedemorgen, Ik heb redelijk geslapen. Wel veel gedroomd, maar als dat alles is. Straks naar mijn therapeut en dan eens kijken of ik vandaag thuis wat kan doen. Wat achterstallig werk. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Goedemorgen op deze regenachtige dinsdag, weinig te melden, alles zn gangetje, ik ga mijn lichtlampje ook maar tevoorschijn halen, ik meende gister iets van herfst te voelen, klinkt raar maar het is een combi van ruiken, voelen... vandaag een rommeldag, dus opruimen, wegdoen, verplaatsen, strijken etc. hoofd beetje leegmaken.... heb ik suiker gister niet gezien op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Mogge...slapen gaat me hier ook steeds beter af. Toch tig jaren slecht geslapen..en dan nu dit..echt blij mee :-) Blondie en kastanje succes met schakelen en therapie Fijne dag allen...droog staan is geen straf tis wat jij er van maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Moghu kanjers. Ook zo'n lamp Eline? die dingen zijn goud waard hé? Bij mij is het een beetje een combinatie van minder licht en de verbouwing, maar het gaat ook weer over. Ik heb vannacht ook heel goed geslapen, was gisteren erg moe dus om 23.30 maar eens naar bed gegaan en sliep zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 He Bol, ik heb er echt baat bij, en wat is nu een paar keer per week een half uurtje "lampen".... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Mogge, Vandaag 2 maanden droog. Eline, ik snap wat je bedoelt met de herfst ruiken, voelen. Volgens mij was Suiker er wel even gisteren, maar had het druk. Nu naar mijn vrijwilligerswerk. Ga opzeggen vandaag ivm mijn verhuizing naar andere stad. Best moeilijk. Vakantiegangers nog veel plezier. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Toch niet echt DISdag Yvonne, mag ik hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 O ik gebruik hem iedere dag 15 min. Eline. Als ik achter m'n pc. kruip. Och Akkie dan heb je altijd zo te doen met je hond, ik ken het van vroeger. Gelukkig hebben mijn ukkies nergens last van. Weet wel dat je ze dan niet moet aanhalen want dan stimuleer je juist die angst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 goeie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 grappig mary ik zat aan de pannekoeken en dacht; wat een lekkers op mijn dis echt een leuke disdag voor mij dus ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Trotse Marie, van harte met 2 maand droog staan...om proud of te wezen ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Administratie voor schakelwerk thuis weggewerkt. en nu hoppa, op het fietsje de wijk in. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 op t fietsje naar NS en mijn gratis dagje sauna incasseren lekker bijslapen fijne dag erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Ga straks even de badkamer een beurt geven. Vannacht slecht geslapen door een mug. Rot beesten. Eentje mepte ik dood. Toen dacht ik rust te hebben. Maar toen was er nog een andere Heb het goed. Ik ga vandaag het hier een beetje volgen. Maar ik heb ook Facebook ontdekt. Als ik niet oppas kost dat te veel tijd Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laelia Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Goedemorgen, dit is mijn eerste echt deelname aan dit onderdeel van het forum. Aanstaande donderdag heb ik een afspraak met een psychiater van de Brijder. We gaan dan bespreken of het zinvol is om Refusal of Antabus te gaan nemen. Dit wordt mijn tweede nuchtere dag sinds de laatste keer dat ik dronk. Ik moet minstens vier dagen nuchter zijn om te beginnen met de medicatie. Spannend! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 Hoi Sombrero, Refusal heeft mij geholpen om van de gewoonte te drinken af te komen. Op alles te reageren met: Nu drank. Het gaf mij de kans een andere invulling aan mijn dag te geven. Alleen Refusal zonder verder iets aan je leven te veranderen werkt niet. Dan ontstaat er leegte. Hanneke Laelia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2014 proudmary heb je zin in de verhuizing? Mg wat zeg je dat mooi, het kampeermiddel....een tent neem ik aan? Over facebook, hebben de meesten van jullie facebook, ik namelijk niet ook geen twitter, skype etc. toevallig ook bezig met de badkamer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden