toine Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Goedemorgen allen, Zo, weer bijgelezen. Wil nog even ingaan, op opstaan met hoofdpijn in de ochtend, wat snel weer wegebt. Heb ik ook gehad. Woon in een flat, met grote antennes op het dak, voor algemene telefonie en dergelijke. Woon, daar bijna vlak onder. Heb een nogal alternatieve buurvrouw, die last zei te hebben van de straling. De buurvrouw, heeft een apparaat gekocht, om die straling te neutraliseren. Het zou zo'n bereik hebben, dat ik daar ook profijt van zou hebben. En ik moet eerlijk zeggen; sta nooit meer met hoofdpijn op. En nu snel naar een werkadresje. Spreek jullie later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Goeiemorgen allemaal, Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Goedemorgen beste mensen. Gelukkig niet zo een plaknacht als gisteren, slaap lekker ingehaald en fris weer wakker geworden vanochtend. Met die frisheid ga ik gewoon verder vandaag. dus: Dagpact; Blondie Agnieta MijnGerrit Wimmelt Zo naar de sportschool en dan mn landgoed verder ontruimen. Goede dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Verstand op nul en maar doen alsof ik de domste ben..want ik snap het niet helemaal meer. Maar dat zal wel aan mij liggen, profs weten veeeeeeel meer dan ik want zij hebben er voor gestudeerd. Dus...ik ga gewoon domweg door met waar ik mee bezig ben. Nooit doen alsof je dom bent en de profs gestudeerd. http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/2242-treffendeuitspraken/?p=836781 Soms moet je luisteren en soms moet je heel eigenwijs doen. Wanneer welke optie is aan jou wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Agnieta, lekker een dagje rot voelen zolang je maar droog blijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Ik loop inmiddels naast mn schoenen na ontvangst van mijn mutatieformulier met daarop reden waarom mijn contract wordt verlengd! " Ik ben zeer tevreden over S. Zij is van toegevoegde waarde binnen ons team. Ook de klanten zijn tevreden met haar" Voelt goed! Vol en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Blondie wat fijn!!! Dikke pluim voor jou. Meis wat zal je dat goed doen. Lekker van genieten, lopend naast je schoenen En vergeet niet, je hebt het zelf gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Thnxxx, blijkt maar weer dat die onzekerheid nergens voor nodig is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Harstikke leuk Blondie, Zie je nu wel!! Je lijkt mij wel, ook altijd het slechtste denken, en uiteindelijk, ik weet niet hoeveel complimenten krijgen. Voelt voorlopig even harstikke goed he En ze zeggen het niet voor niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Nu ben ik idd dom. Net een mens he. Een mens met opvoeding/scholing... althans volgens Bertrand Russell. (zie Treffende Uitspraken onder Tips en Adviezen, laatste pagina) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Rap: hoe is het met jou? Ik heb de indruk beter dan gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Héhé Blondie eindelijk de bevestiging dat je het goed gedaan hebt meis. Nu lekker genieten van die bevestiging ik gun het je van harte. :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Oh, goed hoor Lotus, Inderdaad beter dan gisteren, Wel nog erg moe Vanochtend een huis schoon gemaakt, maar zou zo weer kunnen pitten. Ga ik misschien, nog even doen ook. Misschien nog steeds aan het ontgiften. Maar lijkt me wel sterk, na 2 dagen nog steeds, en zoveel had ik nu ook weer niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Je hebt gelijk Gerrit, Ga gewoon een tukje doen. Heb toch vrij vanmiddag, Fijn, dat het met suiker, wat beter gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Rap: gewoon aan toe geven. Je lichaam (signalen) zijn de beste graadmeter. Fijn dat het wat beter gaat. Ben ik blij om! MG: Wat een 'katten leven' heeft hij bij jou. Leuk he. Als ik ooit nog een poes / kater neem moet het een rode worden...Zo'n DikkieDik. Wat fijn dat Suiker doorgaat! Mega goede beslissing. Suiker: Dikke knuff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Yep...herkenbaar die onzekerheid...en dan 'toch' zoveel complimenten te krijgen! Ik leer, heb geleerd ze te ontvangen en mee te nemen...vertrouwen in wat je kunt en doet. En vooral...perfectionisme loslaten....valt niet mee..maar een stukje minder levert al op! Jezelf elke dag een complimentje geven doet ook wonderen. En Rapi, ook accepteren...ben je moe, ben je moe....tukkie doen en wie weet knap je op! Leven is leren! Zonder drank leer ik meer, blij met het forum.... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Zo, uitgeslapen , Was toch wel even lekker eigenlijk. Belachelijk, wat een raar mens Agnieta, Volgende keer, gewoon laten liggen. Maar om nou alle oudjes, dan maar te laten liggen, als ze gevallen zijn.. En nu ga ik toch nog maar een keertje naar het dorp. De dingen proberen te kopen, die ik gisteren al wilde kopen. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Niet aardig zeg!! Verder lees ik nu niet bij, sorry! Wil alleen zeggen dat t goed gaat!! Fijne dag allemaal! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Ik vond het juist een hele vriendelijke vraag van die mevrouw Agnieta. Wanneer iemand valt kan een ander (in dit geval jij) daar erg geschrokken van zijn. Ik heb dat ook wel eens mee gemaakt. Als die mevrouw jou dan vraagt hoe het met jou gaat zou ik dat op vatten als een stuk bezorgdheid naar jou toe. Ze zet zelfs haar eigen schrik / belang even achter op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Spagetti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Hetzelfde als Hut Nu eerst een sorbet op het terras.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Die sorbet is ook wel een idee....heb mijn ijs al op helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Niemand wat gehoord van acanthus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2014 Niks mis mee agnieta....kan best moeilijk kiezen zijn..toetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden