Spring naar bijdragen

Gipsy even voorstellen


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Ik heb je draadje weer bij gelezen en wat een ontwikkelingen maar je klinkt zo sterk.

Gek dat sommige diagnoses zo lat gesteld worden, je hebt immers onderzoeken genoeg gehad. Terwijl het nu redelijk voor de hand lijkt te liggen. Maar ja, ik hoop zo op meer rust in je leven en dat je nu echt aan je herstel en je toekomst kunt werken!

Fijn ❤❤❤

Doe wel een beetje rustig aan he, ondanks dat jij je goed voelt, moet de wond zich wel kunnen herstellen.

liefs Loen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik vind het doodeng je te lezen Gipsy

je gaat van het ene uiterste in het andere

bent wisselend en impulsief en neemt best

grote beslissingen steeds, onder invloed of er net na.

De verantwoordelijkheid bij je zus en moeder is ook erg groot.

Zou opname niet toch een betere optie zijn de komende tijd?
Ik heb er geen verstand van (medicatie) maar het klinkt alsof je nu aan Dex

bent verslaafd. En de risico's die je daarmee nam door toch ook drugs te gebruiken

geeft echt te denken meis. Ik reageer vaak niet op je, want ik heb niets te bieden

op dit gebied. Maar weer nieuwe pillen erbij lijkt me niet echt wat, al die meds beinvloeden

elkaar en geven bijwerkingen. Ik hoop oprecht dat je maandag verder komt en hulp krijgt.♥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy meis, dankje dat je zo uitgebreid hebt geschreven,

meestal lees ik geen grote teksten, want dat bevat ik soms niet

en onthouden zql ik het ook niet. Maar nu was het voor mij wel

essentieel, want ja, borderline had ik ook wel gedacht, maar wat dat

voor jou betekent daar had ik geen notie van. En ik kon je niet inschatten

zoals je nu schrijft. Idd wat Gerrit schrijft, je hebt een zwaar verleden en leven nu.

Het is goed dat je nu de begeleiding hebt die je krijgt, en er zal af en toe wat

mis gaan, ook zij blijven mensen. Eerlijk zijn, zowel jij naar hen, als zij naar jou

is erg belangrijk in mijn ogen. Ook al heeft hij jou getriggerd, ik denk zelf dat de eerlijkheid

jou wel serieus neemt in de persoon die je bent. En ook jij kunt triuggers weerstaan.

Misschien niet altijd, maar daarin verschil je dus niet zoveel met "ons"hier.

En jij anders dan "wij" daar geloof ik niet zo in meis. We zijn allemaal anders, en ook ik

heb traumatische ervaringen. Anderen hier ook. Karakters, stoornissen, gebeurtenissen, jeugd,

verslavingen, ziekten, we komen het allemaal tegen in de een of andere vorm. Jij extreem

veel en lang heb ik begrepen. En idd ik lees je ook als heel sterk en je hebt veel inzichten gekregen.

Dus zolang jij hier de adviezen kunt scheiden van de meeleven (niet inleven misschien♥) en je hier

kunt delen en helen, haal je hier wat. En je brengt ook heel veel. Dank je daarvoor :heart:.

En sorry voor wat ik allemaal verkeerd heb ingeschat, vooral het stuk over moeder en zus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet reageren werkt het beste...althans mijn ervaring.

Ik had ook een goed mail contact en telkens als mevrouw gezopen had begon ze te kwetsen.

Daarna heb ik 1 keer een mail gestuurd dat ik niet meer ging reageren en einde oefening was tussen haar en mij.

Ze heeft me nog een aantal keer een mail gestuurd..nooit meer gereageerd.

En toen bleef het rustig.

Haar probleem mag niet mijn probleem worden.

En kwetsen kan zo pijn doen...dat had ik niet verdiend.

Het zegt meer over haar als over jezelf.

Ook dat is zelfliefde❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gipsy, ik denk niet dat je gek bent!!!!!!

Absoluut niet!!!

Je hebt het heel moeilijk en dat vind ik heel akelig voor je.

Als er iemand "behoorlijk niet spoort" is het die persoon die jou stalkt.

En inderdaad, zij heeft jouw vertrouwen geschaad, op haar mag je heel terecht boos zijn.

Niet op jezelf boos zijn hoor (zeg ik ook tegen mezelf, want ik doe dat ook vaak, mijzelf verwijten maken die eigenlijk niet terecht zijn.)

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk ben je niet gek Gypsy. Je bent een schat dat je ook nog allemaal andere wil helpen. Maar focus toch op jezelf even en hoop dat die stalker kan loslaten. En die AP gewoon maar weer snel nemen. Een psychose is wel het allerlaatste welke richting je op wil.

 

Knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...