Spring naar bijdragen

Gipsy even voorstellen


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Natuurlijk lees ik jou nog steeds Gipsy. Je gaat me teveel aan het ❤

Ik ben het met voorgaande schrijvers eens en ik hoop dat je hulp zoekt en de juiste hulp voor jou zult vinden. Vergeet daarbij niet dat je zelf om die hulp moet vragen: alleen jij kunt aangeven welke hulp goed is voor jou.

Het is jouw keuze, weg gaan of blijven, doe wat goed voor je is. Ik deed dat ook.

(Zie pb verder.)

Hou je taai wijffie, je bent t waard! Ik hoop dat je leert te luisteren naar wat jij nodig hebt!

Dan zit je op de goede weg ❤

Loen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve, lieve Gips.....

 

 

Nee, denk niet voor mij...ik denk ook niet voor jou.

Dat kan ik niet, dat wil ik niet...

En dat hoeft ook niet.

 

 

Wat moet ik zeggen...inderdaad, aan de zijlijn lees en voel ik mee.

Mijn bevattingsvermogen gaat het te boven waar jij doorheen gaat.

Ik lees je nachtelijk gesprek met MG en de tranen komen op...

Je verdient anders...ieder mens verdient anders...maar jij moet het doen.

 

 

Jij neemt jouw verantwoording, voor jouw leven en welzijn.

Dat doen we allemaal...

En in de strijd...maar ook het leerproces proberen we elkaar te helpen.

 

Lieve Gips...ik gun jou de hulp die bij jou past. Ook jij bent het waard!!

 

Ik respecteer dat je weggaat....jouw keuze.

Maar de deur staat altijd open hier (wat een cliché, maar wel gemeend)

 

Alle, alle goeds voor jou............ :heart:

bewerkt door kruidenthee67
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me volledig bij bovenstaande reacties aan, op al die vlakken.
Twee dingen om te benadrukken:
- benut die (top)sportmentaliteit van je om via kalmte toch te bereiken dat hulpverlening je biedt wat jij nodig hebt (zie mijn vorige bericht) - je hébt enorm veel kracht in je maar gebruikt die nu uitsluitend destructief. Wanneer je een weg vindt om het constructief te benutten voor jezélf kijk je over een tijd op deze periode terug en voelt dan trots... Ik weet waar ik over praat, wanhoop niet maar koers af op jouw doelen, dingen die leven voor jou belangrijk maken.
- benut het forum om jezelf bijvoorbeeld te 'trainen' in het omgaan met prikkels. Ik kan me voorstellen dat het soms averechts voor je werkt, in geval je er teveel op leunt/van verwacht. In plaats van weggaan kun je je account prima benutten voor bijvoorbeeld een dagelijkse update, er zijn genoeg mensen die je willen steunen. Echter, de wanhoopskreten zorgen waarschijnlijk vooral bij jou voor een rotgevoel, omdat je niet zo wilt zijn.

 

Hoe dan ook, wat je ook beslist: blijf geloven dat alles écht veranderen kan!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Gips,

 

Ik reageer even heel direct, zonder al te veel nadenken..

 

Waar moet jij nou over nadenken?!

Of je destructief wilt zijn of je leven een andere wending gaat geven?!?!?!?!

 

Wij, ik ondersteunen jou, maar jij moet het gaan doen...kom op Gips!!!

Geen woorden (gedachten) maar daden  :heart:  :heart:  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Annemiek, ik hoop dat je er voor blijft gaan! Ik wens je veel sterkte en alle geluk toe.

Blijf hier komen ...als JIJ wilt.

Juist omdat mensen van het forum je dierbaar zijn: ontneem jezelf dat niet!

Vaak gaat het juist om die dingen... je verbonden voelen.❤

Ik hou je vitueel even vast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Annemiek

 

Heb eigenlijk altijd gehoopt een keer je te ontmoeten en dat blijf ik hopen. Hoop dat je blijft. Ook jij met zwaardere problemen mag hier zijn. Soms voel ik me er machteloos bij maar dat geeft niet. Lees je altijd ook al weet ik niet altijd wat te antwoorden. Mogen wij/ mag ik met je mee blijven lezen?

Waarom overweeg je anders de pauze knop niet. Niet gelijk ja of nee wat blijven schrijven of account verwijderen maar het even zo laten......Zoals Yo schrijft een ; en geen.

 

Ga je echt weg alle goeds.

 

Knuffel

 

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Annemiek,

Ik heb het steeds willen zeggen maar deed t steeds niet: je lijkt me een heel lief mens. Ik zie overeenkomsten en ook weer niet. Ik heb helaas ook veel ervaring met hard-drugs. Sinds ik ben gestopt met alcohol blijf ik daar ook ver bij uit de buurt, maar laat ik zeggen, mooi was t niet. Ik ga je absoluut geen advies geven maar wilde toch een keer gezegd hebben: jij doet ertoe. Onthoud dat! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sjips...!

 

Laat dit niet nog verder uit de hand lopen, doe dat jezelf niet aan!

 

Spoedopname is nodig, als niet vandaag dan wel morgen.
Geloof me, het kán! Ik ben daar een bewijs van...

 

Je bent in crisis, daar zijn maatregelen voor. Contact kan telefonisch via huisartsenpost in gang worden gezet naar ggd/ggz...

Laat je helpen, sterkte ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slecht. Ben volop in gebruik. Heb de huur niet betaald. Eet niet, slaap niet. Kortom weer helemaal teruggevallen.

Morgen komen er twee vriendinnen dus ik moet vannacht slapen.

Kom op Gipsy! Laat je helpen. Het gebeurt me niet snel maar wat jij jezelf allemaal aandoet, schieten de tranen van in mijn ogen. Ik heb zelf nooit hard drugs gebruikt maar ik herken de zelfdestructie, bij mij door alcohol. Je moet de cirkel doorbreken, kijk naar Uriana bij voorbeeld!

bewerkt door tomtom2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy ik heb er een nacht over na gedacht of ik moest reageren of niet. Ik heb terug gelezen. Jou berichten staan er niet meer allemaal. Wat ik er wel van kan maken is dat je moeder en je zus je heel veel steunen. Helpen om de puinzooi weer op orde te krijgen. Ik ben bang dat het voor hun een keer ophoud. En dan Gipsy? Niet omdat ze niet van je houden. Omdat ze je niet meer kunnen helpen hoe graag ze ook willen. Het is een hele andere situatie. Ik heb dit weekend gesprekken gehad met mijn jongste dochter. We hebben het over mijn drank misbruik gehad. Wat het met haar heeft gedaan. Ik ben geschrokken. Ik dacht dat ze er nooit zo onder hadden geleden maar niets is minder waar. Terug draaien kan ik het niet. Jongste dochter wil mij steunen. Ik laat je niet vallen. Tot je kiest voor de fles en weer niet voor ons. Oudste is op dit moment klaar met mij. Ik ben ervan overtuigd dat het weer goed komt. Mits ik niet kies voor de drank. Mijn vrouw en ik komt niet meer goed. Het enige waar ik op hoop dat we straks samen door een deur kunnen. Voor kinderen en kleinkind. Het is te laat voor mij en ook weer niet. Ik ben dingen kwijt geraakt. Daar tegenover staat dat er ook mooie dingen staan te wachten. Als ik het wil als ik het zie. Ik alleen ik kan het veranderen. Met hulp kan alleen ik ervoor zorgen dat het beter wordt. Het zal niet makkelijk worden. Ik zal een keer hard op mijn bek gaan. Ook jij hebt een toekomst. Met mensen die van je houden en een Gipsy die van zichzelf moet gaan houden. Omdat je het waard bent. Ga ervoor Gipsy kies voor jezelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...