wisse Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 niemand heeft ooit gezegd dat het makkelijk is. je doet stapje voor stapje eerst die ellendige detox en dan herstellen gaat voor je gevoel allemaal veel te langzaam. maar ook jij kan het!! iedere dag weer go girl!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Zoals een goede vriend ooit tegen me zei al jaren geleden (toen ik helemaal in de kreukels lag na een enorme zuippartij van een week): voor zo'n slimme vent, ben je behoorlijk goed in dom zijn. Ik werd toen nog boos maar realiseerde me later dat hij gelijk had. En dat iedereen dat heeft, op zijn eigen manier. Niemand is perfect, het leven is een schakel van acties, de ene keer goed, de andere keer minder. Ik sluit me aan bij de vorige commentaren: ik ben 42, best scherp op mijn werk maar een totale malloot als ik begin te drinken en dat is vorige maand nog een keer helemaal fout gegaan :-) Neem de tijd voor je herstel en doe het goed. Succes! Vervang vent door meid in de zin van die vriend van me en het is ook op jou van toepassing volgens mij. Het aanbod van Loen lijkt me de beste oplossing voor vanavond? Maar goed, als jij vanavond echt wil gebruiken, is er niemand die je tegen gaat houden. Je zult het toch echt zelf moeten willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Waarom vechten uitstellen tot morgen? Ook vandaag kan je voor je toekomst kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 het lijkt weer alles of niks Gipsy zowel met gebruiken als met J hij had toch juist aangegeven jouw leven niet meer mee te willen vernietigen? en nu nu kiezen jullie beiden ervoor dat toch te doen. Je kunt ook gewoon terug en je behandeling voortzetten, zonder desastreuze tussenstappen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Gipsy, Zoals beloofd... ik heb de hele avond je draadje gelezen. Meid, doe dit jezelf niet aan! Ik las dat je net 32 bent geworden, ik een week 31. Ga voor jezelf en kies niet voor de drugs of een vriendje met drugs. Ik herken zoveel van wat je schrijft, probeer eerst van jezelf te houden,ga dat leren. Ga weg uit dit wereldje, desnoods naar het buitenland. Na jarenlang traumatische ervaringen kwam ik ook zo'n vriendje tegen, eindelijk iemand die van me hield, warmte, .knuffelen ect... maar bakken vol met coke. Letterlijk vla schalen vol in de kast. Ik ben weg gegaan, koos voor mezelf, dat kan jij ook! Alsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Hoi Gyps, Ik heb je gisteren avond gemist. Ben je vandaag weer terug zoals gepland? Je weet zelf best dat zo'n escapades als gisteren niet helpend zijn. Ik hoop zo voor je dat je de moed vindt om er weer tegenaan te gaan! Je bent het waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Hoi Gipsy, update doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 (bewerkt) Ik kan hier zo weinig mee. Gipsy jij bent degene die het anders kan laten worden. 7 november 2015 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Blijf je nu wel of ga je de afgelopen nacht (met gebruik neem ik aan?) romantiseren en ga je de kliniek en de behandeling straks de schuld geven als de onvermijdelijke crash down to earth komt? Iedereen heeft het beste met je voor maar het lijkt wel alsof je jezelf dat nuchtere leven (nog) niet gunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 (bewerkt) Toen ik mezelf in coma zoop had ik ook geen probleem. En was er een probleem dan loste ik dit met mijn gebruik op Zolang ik gebruikte kon ik alles hendelen. Alles was beter..alles was mooier De illusie 7 november 2015 bewerkt door huttula joosje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Gipsy's nieuwe tattoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Het gaat er niet om wat je op je huid inkt, het gaat erom wat je in je hoofd en bewust leven doet. Als tattoos bij een nuttig/nuchter/ zinvol leven horen: uitstekend. Als het bij een alcohol/coke lifestyle hoort: best, maar ik hoef het niet te weten.. Ik hoop dat je wel weer terug bent gegaan of in ieder gestopt met gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Dat is beter voor je Gipsy. Waar je mee bezig was of bent is kansloos. Ga je alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Waarom ga je alleen? Sluit je je niet teveel af van de mensen die je willen helpen? Wel heel goed dat je weg van de verleidingen gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Mij lijkt een ziekenhuis met begeleiding toch een betere optie nu. Maar het is jouw keuze. Ik hoop van harte dat je er wat aan hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Ja Gipsy, pak al je moed bij elkaar en meld je bij de kliniek. Als was het maar om te bespreken hoe je nu verder gaat. Mijn moeder zou de aller allerlaatste zijn die ik op bezoek zou moeten hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Strak plan Gipsy. Nu uitvoeren. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Oef. Kat op t spek binden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Oeps... Gebeurt niet vaak, maar ben het hélemaal met je eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 hoe is het mogelijk Gipsy je weet dat jullie elkaar niet positief beinvloeden, integendeel. Ik voel me niet echt helpend meer maar maak me ernstig zorgen om je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Lekker blijven zitten! Nogmaals succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 ik denk dat jou loslaten het liefste is dat J in zijn geval voor je kan doen. Of dat nou bewust of onbewust is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Ik hoop echt dat je er voor jezelf wat van kan maken deze week! Denk ook dat je daar zonde J meer kans toe hebt! Veel sterkte en veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Hoi gips, Ik zag je tattoo, gefeliciteerd! Ik vind hem mooi en ik vind het behoorlijk stoer van je dat je die hebt laten plaatsen, ik weet ook waar de ; voor staat. Dat het hartje voor altijd een reminder voor je mag zijn om zelfliefde - en dus zelfzorg - voor altijd voorop te plaatsen, no matter what. Alleen zo kom je voorbij de ; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden