rapilos Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goed, ben even off-line, Wordt toch weer donker buiten, slaap ik lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Dan woon je niet in Nederland rapilos, nog uren licht Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Suiker, Donkere buienwolken trekken over! Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Slaapse Rapi! Anders ik wel hoor Blondie. Het is ook afhankelijk van welk taxibedrijf hij heeft. Dit jaar weer veel problemen. En met die Miep van de gemeente heb ik altijd een 'conflict'. Ze vind me een aansteller, moet niet zeuren en moet meer naar ouders kijken die hier geen probleem mee hebben. Nou ik ben een leeuwin dan hoor. Manlief mag haar morgen bellen. Ik ga nu mijn bezem starten......Misschien tot later..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Blondie...goed bezig zekere voor het onzekere nemen Je bent weer aardig op dreef....kan me nog herinneren dat je aan het handje naar de bedrijfssrts ging. Groot grondbezitter.solliciteren...vol met positieve energie Petje af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Rapilos Nu alweer bezig met opbouwen van werkuren en dat gaat redelijk goed,al moet ik in de gaten blijven houden dat ik niet teveel hooi op de vork neem... Tegen de tijd dat ik daar aan de slag zou kunnen dan hoop ik toch weer volledig aan de bak te kunnen... Sollicitatiegesprekken blijft wel een vak apart. Helaas geen ster in om mezelf aan te prijzen dus dat gaat nog tricky worden... Nu al de zenuwen en slapeloze nachten. Gelukkig is de donderdag in zicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 (bewerkt) Thnx huttula! Ga er bijna van blozen... Gaat inderdaad stukken beter,mede dankzij jullie steun... Soms denkt deze truttenbol dat ze de hele wereld alleen aankan en dan heb ik het forum en jullie nodig om mij effe tot de orde te roepen ;-) 12 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 En Blondie, solliciteren toch met een nieuwe coup? Met dreads? Kan niet stuk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Alle kleine beetjes helpen ...maar het meeste doe jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 letje, heb je pb gestuurd. Wil eigenlijk wel gaan slapen, maar moet morgen om 9 uur richting rechtbank en wil niet weer om 4 uur hier smorgens zitten. Sorry dus dat ik jullie nog lastig blijf vallen, lees aandachtig mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 4 uur ben ik ook weer wakker ..suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ja, jij moet werken huttula, ik loop op kousevoeten hier appartementsgebouw dan uit met hondje, mensen vinden me gek, maar hondje blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik heb een nummer op de muziekdraad gezet. Voor mij werkt dat als ik echt iets heb overwonnen, als ik me goed heb staande gehouden. Dan kan ik dat hardop meebrullen en pep mezelf lekker op. Misschien dat het ook voor iemand anders zo kan werken. Ik ga zo naar mijn sportavond en kom hier niet meer terug. Vandaag is een dag met berichten en gebeurtenissen, die blijven hangen. En toch moet ik straks slapen en morgen om 09:00 weer scherp zijn. Iedereen die dat nodig heeft sterke en succes. Vooral voor Suiker en Arja. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Dank je MG, leve Donar Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Die nieuwe coupe laat nog wel even op zich wachten hoor, MijnGerrit Dreads eerst bestellen en daarna afspraak maken en ruim 2 uur zitten om ze erin te laten zetten... Maar op de meeting zal ik mn coupe wel kunnen tonen ;-) Stort lichtelijk in nu, maar geef er nog maar niet aan toe... Duik mn tuin nog maar effe in... Bezig blijven! Luciferhoutjes! :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ach suiker...mensen vinden snel wat gek..boeit mij niet...ze willen alleen maar zien wat ze willen zien. Ben blij dat er gekken bestaan..incl mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik ga me wel afmelden nu, kan echt niet meer, neem dubbele dosis medicatie in, mag misschien niet, maar word vast weer wakker en anders maar niet, (sorry moderater). Fijne avond allen en sterkte voor anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 (bewerkt) Truste suiker.... Dat laatste vind ik iets minder...mag je wel denken masr liever niet hardop zeggen. Anderen willen ook graag gerust slapen 12 mei 2014 bewerkt door huttula nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Niet goed Sugar om een dubbele dosis te nemen joh want of je nu drank neemt of meer medicatie het is toch een soort vluchten. Maar goed. Zo ik denk dat ik vanavond ook maar een beetje vroeg mijn nestje in duik. Niet dat ik erg veel slaap heb hoor maar ik ken mezelf, laat naar bed en s'ochtends er vroeg uit en heel gauw weer aan de gang gaan, das niet goed, dus morgen blijf ik tot 8.00 liggen. Het is dat jullie het weten Poetsen kan ook om 9.00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 goeienavond saam wat is er veel geschreven eens kijken wat ik gelezen krijg voor ik er weer uitgeknikkerd word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goeienavond druktemakers Na dagen hard werken en bezoekjes afleggen Nieuwe mensen ontmoeten Back home Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hoi allemaal, Na een feestelijke dag hier, net toch maar ff de draad gelezen.. Sjonge...schrikken, Jen...Arja... Ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve dan dat ik meevoel en jullie wijsheid en kracht wens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ga hier afsluiten... Nog effe wat tv kijken en daarna vroeg erin fijne avond nog en sterkte voor een ieder die dat kan gebruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 nou heftig allemaal hoor zo schril contrast voel ik met wat hier speelt. maar zonder drinken is het makkelijker om van de nood een deugd te maken, dus wie weet is de new age nu ff op zn plek hier crisis als kans zien en benutten. het kan echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 werkze raps straks en de rest pitze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden