Spring naar bijdragen

dag van verpleging!


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Dagpact:

 

Blondie6173

Suikertje

Vol

Agnieta

MijnGerrit

 

Jammer Jen. Wat Suiker zegt, je bent hier zowat heel de nacht geweest, samen met anderen.

 

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Agnieta, herken het ook wel.

 

Vind wel dat ik mag zeggen dat ik het jammer vind dat ze het niet eerder melde. Ze is hier bijna hele nacht geweest en er waren genoeg anderen. Meestal niemand te vinden hier snachts als je moeilijk zit.

 

Nadeel bij haar is ook dat er drank beschikbaar is, bij mij niet, of ik moet ruit van winkel inslaan ;), maar zo gek ben ik nog niet geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mensen die ik zie en me helpen gaat het goed met me Agnieta. Ben zelf minder positief.

 

Morgen zal wel loslopen, wel zenuwachtig weer, maar heb ik altijd. Maar dit is geen belangrijke zitting mbt kids.

Ze halen me op en brengen me weer thuis en dat is voor mij al belangrijke geruststelling.

 

Ik vertel liever hier niet teveel op forum over kids,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, mijn planning voor vandaag dreigt al in de soep te lopen. Mmm...."Overgave is de sterkste verdediging"

 

Ik ben ban dat ik, net zoals Sowhat, dadelijk eerst met een nat pak kom te zitten. Geen tijd van drogen sowhat?

 

Eerst maar eens aan het werk. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!

 

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dagpact:

 

Blondie6173

Suikertje

Vol

Agnieta

ietjefietje

Nadia

 

goedemorgen!

maak ervan wat je ervan kan maken, het zou zomaar een mooie dag kunnen worden.

 

hier weer aan het werk na 2 weken vakantie, ik wil niet bezwijken voor de verleiding er vanavond eentje te pakken. want de stress staat nu alweer huizenhoog in mijn buik....tot vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadia: Geen dank ;)

 

Voor mij betekend aanvallen dat ik moet vechten. Dat vind ik zoooooo vermoeiend :P. Vooral het vechten met / tegen mezelf. Er is in dit gevecht voor mij toch geen winnaar of verliezer. Als ik me overgeef bespaar ik sloten energie, en komt mijn geest (meer) tot rust (hoop ik). Met die rust voel ik me meer onverslaanbaar...

 

Praat nu vooral tegen mezelf....Anders loop ik dadelijk als een kip zonder kop door een porseleinen kast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk een nachtelijke uitspattingen hier, maar de nachtdraad is weer dagdraad geworden. Wat een ellende toch die drank. Niks in huis hebben is blijkbaar een voorwaarde om eraf te blijven. Maar wel herkenbaar Jen, lastig!! Hoop dat je er weer af gaat blijven.

 

Dagpact:

 

Blondie6173

Suikertje

Vol

Agnieta

ietjefietje

Nadia
wimmelt

 

Mooie dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben MijnGerrit van het dagpact afgegooid.

 

Dat kan echt niet!

 

Hij staat al bijna 3 maanden droog :rose:

 

 

Goedemorgen,

 

Dagpact:

 

Blondie6173

Suikertje

Vol

Agnieta

MijnGerrit

 

 

 

Dagpact:

 

Blondie6173

Suikertje

Vol

Agnieta

MijnGerrit

ietjefietje

Nadia
wimmelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...