Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

letje, heb je pb gestuurd.

Wil eigenlijk wel gaan slapen, maar moet morgen om 9 uur richting rechtbank en wil niet weer om 4 uur hier smorgens zitten.

Sorry dus dat ik jullie nog lastig blijf vallen, lees aandachtig mee

Geplaatst

Die nieuwe coupe laat nog wel even op zich wachten hoor, MijnGerrit

Dreads eerst bestellen en daarna afspraak maken en ruim 2 uur zitten om ze erin te laten zetten...

Maar op de meeting zal ik mn coupe wel kunnen tonen ;-)

Stort lichtelijk in nu, maar geef er nog maar niet aan toe...

Duik mn tuin nog maar effe in... Bezig blijven!

Luciferhoutjes! :-D

Geplaatst

Ik ga me wel afmelden nu, kan echt niet meer, neem dubbele dosis medicatie in, mag misschien niet, maar word vast weer wakker en anders maar niet, (sorry moderater).

Fijne avond allen en sterkte voor anderen

Geplaatst (bewerkt)

Truste suiker....

Dat laatste vind ik iets minder...mag je wel denken masr liever niet hardop zeggen.

Anderen willen ook graag gerust slapen

bewerkt door huttula
Geplaatst

Niet goed Sugar om een dubbele dosis te nemen joh want of je nu drank neemt of meer medicatie het is toch een soort vluchten. Maar goed.

Zo ik denk dat ik vanavond ook maar een beetje vroeg mijn nestje in duik. Niet dat ik erg veel slaap heb hoor maar ik ken mezelf, laat naar bed en s'ochtends er vroeg uit en heel gauw weer aan de gang gaan, das niet goed, dus morgen blijf ik tot 8.00 liggen. Het is dat jullie het weten ;)

Poetsen kan ook om 9.00

Geplaatst

Hoi allemaal,

Na een feestelijke dag hier, net toch maar ff de draad gelezen..

Sjonge...schrikken, Jen...Arja... Ik weet niet wat ik moet zeggen,

behalve dan dat ik meevoel en jullie wijsheid en kracht wens...

Geplaatst

nou heftig allemaal hoor

zo schril contrast voel ik

met wat hier speelt.

maar zonder drinken

is het makkelijker om

van de nood een deugd te

maken, dus wie weet is de

new age nu ff op zn plek hier

crisis als kans zien

en benutten.

het kan echt! :rose:

Geplaatst (bewerkt)

Werkse zometeen Rapi, Hoop voor je dat ze nog wat taart hebben van de verpleging dag. Wat ik zo gek vond is dat bijna niemand schijnt te weten dat het de geboortedag van F Nightengale is en nog gekker is een verpleegkundige die haar niet kent!

@Jen

Gadver wat een rotsiuatie, hoop dat je het kan uitleggen en voorlopig ff niet ziek wordt. Succes op opkrabbelen en doorgaan

@Arja

Ergens hoop ik dat je nog uit die situatie kan komen zonder rompslomp als advocaat en de bond. Dat ze je geloven dat het een eenmalige domme fout is.

@Jopie

Ook een fervent dromer geworden? Kan geen TV tegenop; lekker warm, 3D beeld, allemaal bekende acteurs uit je eigen leven. Nu droom ik zelden eng en juist altijd leuk en spannend; alleen die ex mogen ze nu wel uit mijn droomsoap schrijven, gaarne.

Over mezelf. Ik heb nu 24 uur oid niet geblowd en zit zo wakker achter mijn pc. Als ik vannacht kan slapen dan heb ik morgen al een stuk minder trek. Trek na blowen houdt bij mij een paar dagen heel heftig aan en dan is het wel beheersbaar. Anders dan drank toch.

Ik was op bevrijdingsdag toch weer een blowtje gaan roken en de paar dagen vrij daarna doorgegaan. Zo zonde hoeveel ik dan duf op bed lig.

bewerkt door erik
Geplaatst

Ga naar mijn werk,

Toch nog 2 uurtjes kunnen pitten.

Zouden ze gebak hebben dan Erik? :) ,

In de zorg werken en niet weten wie Florence Nightengale was is wel een beetje triest ja,

Maar eerlijk gezegd, wist ik ook niet dat het haar geboortedag was vandaag.

Succes, met het stoppen van het blowen.

(Weet gelukkig niet wat het is)

Geplaatst

Rapi werk ze.

Welkom Jen

Vanavond nog een stuk gelopen...donkere wolken en er tussendoor wat zon...zag er woest uit..

Een meerkoetje druk op het nest gebouwd in een bijna vergaande binnenband

En dan ben ik blij dat ik van deze dingen weer kan genieten

Eigenlijk heb ik zo weinig nodig..om van binnen rustig te zijn :)

Geplaatst

Hoi allen.

Ik mis jullie erg. Maar al een aantal dagen geen tijd om hier te komen, laat staan om bij te lezen.

Las net nog wel ff van Arja: tjee wat moeilijk. Nu maar ff pas op de plaats, hoe rottig ook, voor het moment is het even niet anders. Rustig aan, geen gekke dingen doen!

Voor alle andere frummers, ook veel sterkte gewenst waar nodig.

Zelf ben ik zooooooooo moe, ik ga te bedde. Ik zou wensen dat ik weer meer bij jullie zou kunnen zijn. Zucht.

Naja, ik zeur teveel, vandaag 19 maanden droog. Toch leuk.

Slaap ze!! Moon....

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...