Spring naar bijdragen

Vrijdag 25 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

De laatste werkdag van deze week voor veel mensen. 

Het ziet er nog een beetje sombertjes uit buiten, maar daar kan zomaar verandering in komen. 

Binnen is het lekker warm. 

En koffie en thee staan inmiddels klaar., 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me hier veel te lang weer niet laten zien;

mijn pc had kuren

mijn werk was best wel erg druk

heb niet gedronken, moet wel bekennen dat ik geblowd heb. In de avonden, het begon met een kneuzing in mijn rib. Dat deed veel pijn en een blowtje hielp om desondanks te slapen. Ja zo deed ik dat vroeger ook met blessures maar ik bouw wel weer gewenning en tollerantie op merk ik. Ik wil niet graag hier tikken als ik geblowd heb of gedronken, naast de stukke pc was dat de reden van mijn afwezigheid. Ik heb nu een week vrij en heb nu 2 dagen belachelijk veel geslapen. Ik was zo moe! Moe van wat, ja de afgelopen dagen waren vrij hectisch maar het zijn vooral de nieuwe indrukken en zoveel afspraken die hier anders zijn dat het nog zo vermoeiend is. Heb net 2x medicatie uitgezet in het kader van inwerken; niks geen medicatie op een rol, zowat alles los in potjes en veel gevaarlijke medicatie zoals opiaten. Medicatie uitzetten is opletten dus! De hoeveelheid en snelheid waarop mensen komen te overleiden op mijn nieuwe werkplek is tevens iets waaraan ik moet wennen. 5 in 3 weken tijd verbaasd me en speelt mee in mijn denken.

Ik las dus via PB dat er lieve mensen zich afvroegen waar ik was en hoe het met me is. Enerzijds wat minder omdat ik weet dat blowen potentieel weer een verslaving kan worden. Anderzijds top omdat ik zo blij ben moet mijn nieuwe werk en omdat het daar zo goed gaat daarmee.

Maar goed, bij deze dus een teken van leven, ik ben er nog. Dank voor de PB's

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen mensen :sun:

hij schijnt weer, gisteravond

na mijn werk kletsnat geregend!

Maar vanmiddag hopelijk strandweer weer.

 

Erik, erg jammer van dat blowen, dus kom

hier daar maar mee om leren gaan weer.

Fijn dat je werk zo mooi is, en ja daar hoort

helaas veel dood, tussen al dat laatste leven bij.

Maar mooi dat je dit mag en kunt doen, dus koppie

erbij maar weer joh. :rose: :rose: :rose: :rose:

 

Mai ook op Alcatraz geweest? voor de muzacjes den

neem ik aan. Het blijft een komen en gaan daar he,

net als hier trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#$%^&*(@!#$%&((*&))_*&^^%$$*&*$$$## ff vloeken.

 

Had ik vannacht gedronken omdat mijn manneke in z'n blote kont voor mijn huis liep, kreeg ik nog op m'n donder van de buurt, omdat ik daar verantwoordelijk voor was. Ze spraken er grote schande van en waren een handtekeningenactie gestart om mij mijn huis uit te krijgen :blush:  Ik helemaal in paniek zeg, en werd zittend op mijn bed wakker. Het heeft zeker een paar minuten geduurd voor ik besefte dat het een droom was. Pfffftttt.

 

Goeie morgen kanjers :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Hier schijnt de zon. En ik had voor achten al de buitenboel aan de voorkant gedaan. Vind ik fijn als er nog niemand is. Klussen die ik buiten moet doen doe ik het liefst zo vroeg mogelijk. Ik heb wat moeite met ontspannen praatjes met mijn buren te maken. Kom ik ze tegen dan doe ik dat natuurlijk wel. Maar als ik het kan voorkomen...

 

Nu, ik ga er verder weer een mooie nuchtere dag van maken.

 

Ik wens iedereen ook zo'n mooie dag toe en sterkte voor wie het nodig heeft.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggûh. Kopje koffie voor het rondje met het hondje maar weer. Rest van de dag maar weer de tuin in. Hopen dat de schutting in de komende dagen praktisch afgemaakt kan worden. 

 

Wat een feest op het jaarpactdraadje, ik vind het supergoed van iedereen, wat een heerlijk gevoel toch altijd die mijlpalen  :rose:

 

Koningsspelen...wat een feest was koninginnedag vroeger altijd op school. Eerst een optocht in verkleedkleren en daarna in elk lokaal en alle pleintjes spelletjes. Spannendst was de tombola!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge.

Ik zie dat het forum nu ook in de zomertijd zit..

Ach ja, in het hier en nu leven. Iets waar ik me al een tijdje in aan het oefenen ben.

Maar ik kom steeds tot de ontdekking dat

als ik denk in het hier en nu te zitten

er al weer zoveel tijd is verstreken met het interpreteren van vooral dat nu

en dat ik het al weer zo verpersoonlijkt heb,

dat het nu al weer een eind verderop is.

Mijn bewustzijn loopt dus altijd een beetje achter

op het werkenlijke nu.

Ik hobbel voortdurend een beetje achter de feiten aan.

Ik ben dus wel hier maar niet nu. Ik ben gewoon hier, precies op tijd. Iets later dan nu.

Of zo...... :blink:

 

Ik voel me er overigens niet vervelend onder.

Eigenlijk wel opgelucht dat ik niet op de feiten vooruit hoef te lopen

maar ze slechts hoef te volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen menesen,

 

Yvonne bedankt maar weer voor de dagopening.

Ik werk vandaag thuis en heb wat langer geslapen.

 

Als ik het bericht van Ietje zo lees, dan herinnert me dat aan de tijd dat mijn kinderen ook jonger waren. Goede herinneringen. Geniet er van Ietje!

 

En daar hebben we Erik weer! Ik ben blij om weer wat van je te horen man! Ik heb me toch wat zorgen gemaakt en had het eigenlijk al een beetje opgegeven. Ik dacht “ die komt misschien over een jaar wel eens terug”.

Goed te horen dat je nog steeds blij bent met je nieuwe werk. Als ik het zo lees dan is het een verandering op meerdere aspecten van je werk. En kennelijk ook op punten die je niet had verwacht. Mijn ervaringen met overstappen naar een andere functie of rol is dat je daar toch minimaal twee maanden voor moet uittrekken, voordat je daar weer naar gaat “ staan”. Dat het allemaal weer wat vanzelfsprekender wordt. Succes verder!

We hebben nog een gekneusde ribben frummer. Pijnlijk.

Goed dat je van de drank bent afgebleven. Je bent nu de overstapdatum naar je nieuwe werk voorbij. Goed zo. Ik ben benieuwd naar je vakantieplannen in dit opzicht. Blowen lijkt me geen alternatief overigens.

 

Suikertje, ik zal mijn voordeur eens opendoen en hard blazen; misschien dat het wat warmer wordt bij jou dan. Succes straks hoor! Laat het maar horen.

 

Dagpact:

MijnGerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal waarschijnlijk de hele dag het gevoel ook hebben dat ik overal achteraan loop, maar goed...

Vrije dag, dus ik laat dat gevoel maar even zoals het is...

Zo maar weer verder aan mn keukenkastjes...

Nieuwe keuken heb ik geen centjes voor dus dan maar opnieuw lakken en ik moet zeggen dat het mes dan aan twee kanten snijdt.

Bezig blijven dus gedachten verzetten en genoegdoening te zien dat ik er een chique keuken ervoor terug krijg!

Gaat alleen niet zo snel als dat ik zelf zou willen...

Zennnnnn...

Afijn, ik ga aan de klus...

Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat er meer mensen zijn die moeite hebben met zulk soort dagen Sugar. Meestal wordt het toch gekoppeld aan drank en gezelligheid. En ook de drukte waar sommigen niet zo goed tegen kunnen. Maar er komt ook weer een eind aan die dag. ;)

Zo ik ga ff boodschappen doen. Oranje bollen halen voor als ik bezoek krijg. :P

en geen bezoek moet ik ze zelf op eten, daar zie ik erg tegenop ;) .

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, even dit...

 

Op een ander forum kwam ik een poll tegen, tot nu toe ingevuld door een kleine 3000 mensen. Het gaat om wat mensen zoal aan alcohol drinken op koningsdag.
Er waren nogal wat keuzeopties dus ik heb het een beetje samen gevat.

 

1. Niets, blijft totaal nuchter:    47%
2. Bijna niets, ik mag nog rijden:   15%
3. Niet dronken maar mag niet meer rijden:  15%
4. Van te veel tot stomdronken:   23%

 

Miljoenen mensen die niets drinken dus.

Ik moest daarbij opeens aan het volgende denken.
Vooral  mensen die pas gestopt zijn maken zich in de regel nogal zorgen over reacties van anderen.  Oftewel, welke smoes moet ik verzinnen wanneer ik geen alcohol wil.

 

Vandaar kom ik op de volgende (retorische) vraag:  Wat denken jullie, wat voor smoes zouden al die miljoenen niet drinkers hanteren? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...