Spring naar bijdragen

Donderdag 24 April 2014


Aanbevolen berichten

Kom net terug van kapper..dacht al wat loop ik moeilijk

Maar het was Suikertje die aan me vast klampte:)

Die navigatie heb ik nodig...er zijn zoveel borden op de snelweg...en zoveel tegelijk..voor mij niet overzichtelijk

Het lijkt mij een prima hulpmiddel om de weg tevinden

Angst maakt ook choas in je hoofd...waardoor je niet de aandacht erbij kunt houden

Ben blij met de complimentjes maar het gaat me vooral om , dat er na stoppen ook nog heel veel werk ligt.

Dat leventje wat ik leide met drank was geen leven

Dat zelfde leventje zonder drank werd ik ook niet vrolijk van.

Maar door nu werkelijk alles eens mijn onrust,angst,grenzen relaties eigenlijk de hele mikmak aan tepakken.

Dat ik ook meer zin heb en krijg in het leven.

Gewoon door toch elke keer weer een stap verder te komen

Ik heb weer invloed op mezelf en mijn leven ik ben de hoofdrolspeler en niet de figurant

Verslaafd worden doe je niet zomaar...er lopen heel wat rugzakjes zoals mij rond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Huttula, en andere frummers,

 

Ik reageer niet zo vaak op deze draad...maar ik vind wat je schrijft heel sterk.

Dat je de hoofdrolspeler bent in je eigen leven!

Mooi gezegd en ook heel waar..

 

Je rugzak was gevuld met zaken die je leven minder aangenaam maakten..wel of niet door jou zelf gepakt...

Nu schudt je hem leeg en kun je hem opnieuw vullen, met wat voor jou belangrijk is!

En wat je niet eruit kunt schudden gaat wellicht minder zwaar wegen.

En dan kun je verder stappen!

 

Succes, ik wens je een lichtere rugzak op je pad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arja...ik heb zelf ook een hele tijd kat uit de boom gekeken...niks mis mee

Jammer van Agnieta..gelukkig maar een week...tis niet anders.

Yoga en mindfulness heb ik beiden veel aan gehad en nog.

Mindfulness om mijn gevoelens niet weg tedrukken,aandacht

Yoga leegmaken van het hoofd..aandacht voor ingewikkelde oefeningen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt kruidenthee

Dit alles waar ik nu mee bezig ben doe ik niet geheel alleen.

Zoveel kennis heb ik niet in huis

Zit in al een half jaar in therapie..doe wel vreselijk mijn best

En dat werpt toch zijn vruchten af

Ben bezig om bepaalde hoofdstukken in mijn leven los telaten

Om op te schrijven en te verbranden is ook zo wat.

Ik neem ook echt de tijd om alles een plek te geven

En daarna ga ik ook weer door en zal minder reageren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arja: geen idee waar het steeds vandaan komt, het is er gewoon ineens.

Gewoon teveel tijd om mezelf in de put te denken, te weinig afleiding.

Ook ben ik teleurgesteld in iemand, voel me in de steek gelaten...

Dat is een naar gevoel wijffie. Volgens mij zijn wij hier sterren hier in het in de put denken. Maar je staat er niet alleen voor wijffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede namiddag,

 

aangezien ik weer eens voor "lange " tijd op een "onbewoond" eiland heb doorgebracht zijn er velen van jullie die mij uiteraard niet kennen... (en omgekeerd).

Dus eerst en vooral, tja, welkom dan... 

 

Dit is natuurlijk "onzin" want iedereen is welkom hier... oud-nieuw-terugkomende .. gedienden.. maakt eigenlijk niet zoveel uit.

 

Waarom toch steeds weer terug komen op dit forum...

Wel, na al die jaren heb ook ik natuurlijk enige "evolutie" doorgemaakt.

Waarvoor dank aan een aantal hier die ook echte vrienden zijn geworden (virtueel of anders).

 

Bij mij ging het in eerste instantie over "verslaving", zijnde zowel verslaving in de zin van meedrinken met een partner, als ook zijnde andere verslavingen waar ik in het begin , toen ik hier voor het eerst kwam, eigenlijk al lang mee afgerekend had.

 

"Delen = helen" , pffffff soms wel maar vaak ook niet... (zie wat Jopie daar over zegt).

Maar toch....

 

En dan een beetje jammer dan... als ik ECHT probeer te delen, wat ik dan vaak deed met liedjes (teksten), dat kan/ mag dus blijkbaar niet.

 

Iedereen heeft zijn manier om te delen, te verwerken, om te gaan met verslaving (en). De ene is niet beter dan de andere. 

Soms kan ik me "vinden" in postings... soms erger ik me rot (jajaaaaa ook ik ben nog van de generatie "ren je rot").

Maar maakt niet uit...

 

 

Ik zag dat Blondie het ook weer ff moeilijk heeft, sterkte!!  :rose:

 

En EYYYYY Aak.... hoe zit da nu eigenlijk met de GROOOOOOOOOOTE zwemwedstrijd... hmmmmmmmmm , ok, gij met Uw ribbekes nu.. (hoewel ik denk dat ge nog steeds gaat winnen..). Dussssssss ook op dat vlak weer terug in de strijd (nu moet ik wel erbij zeggen dat alc. en andere verd. mid. buiten nicotine dan, niet meer zozeer een strijd zijn).  :heart:

 

Verder gaat ut leven zijne gang... met alle ups en downs... puber jongens, ouders die ziek zijn...., werken= centjes...

 

Veel sterke aan al wie het nodig heeft, en possitivisme! Yeaaaaah .. (strijdkreet)...

 

(BTW, buiten terug zwemmen, paardrijden (is eigenlijk mijn "lieveling en altijd blijven doorgaan) wil ik toch opnieuw es proberen te gaan yoga of Tai-chi te gaan doen, en nu ook vol te houden. As t ma nie VERPLICHT is! Dan lukt t wel bij mij! (alles trouwens!)

 

Smakelijk eten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dag kan ook niet meer stuk, vanmorgen enorm goed gegaan.

 

Dokter vanmiddag helaas niet gelukt wegens grote paniek, maar ja ben al erg tevreden over wat ik al bereikt heb.

 

Vanmiddag weer tijd op balkon gezeten, nu in tijd al langer dit jaar daar gezeten dan vorig jaar. Toen durfde ik daar niet eens zitten.

 

En morgen zoals we hier in drenthe zeggen in de korte boxem.

 

En btw ook nog even contact met Agnietha gehad, Ook blij mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...