nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ik moet het nog steeds via internet kopen. Maar goed, alles wat helpt.. En iedereen die naar Spanje gaat, laat ik wat meenemen. Ik ga straks dus zelf ook inslaan. Helpt overigens ook heel goed tegen mijn lage rugpijn, heb ik jaren voor in het ziekenhuis gelopen, dankzij baclofen weg. En ik nu ook weg, echt! Doeg!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Krijg het niet voorgeschreven, ha werkt niet mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ietje heel heel knap dat je geen drank gekocht hebt. Soms denk ik wel is, het is misschien niet alleen niet willen maar op dat moment de kracht niet hebben om het niet te kunnen. We zijn allemaal mensen en kunnen fouten maken. Daarmee wil ik het absoluut niet goed praten maar ik weet van mezelf dat ik vaak de kracht niet had om door te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Goede middag, na een lang verblijf.... weer terug (toch maar). Maar nu weer ff weg, maar dan vrijwillig want het is woensdagmiddag en dus hebben de kinderen vrij (en ik ook). Sterkte en liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 over kaboutertjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Heeeee VlaamsMeisje, welkom terugggggg!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ha Nien ook weer terug, das fijn. Langzaamaan wordt het forumgezinnetje weer compleet. Zo en ik ga weer wat doen. Het is wel erug wamme dus lang zal het niet duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Middag. Een verlaat kopje koffie en dan nog maar even genieten van t mooie weer in de tuin die (nog steeds) op de kop staat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 (quote verwijderd door moderator) (reactie op quote verwijderd door moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 O nog ff Akkie en Kurk een dikke knuftie geven. Ak. vannacht een beetje kunnen pitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Hoi, leef nog wel hoor. Als ik hier ochtend niet ben, lig ik niet meteen in de goot. Had even met prive-omstandigheden te maken, niet belangrijk voor hier en nu. Gaat wel goed met me hoor, dank voor aandacht. Hoop dat het jullie ook goed gaat. Ga eerst nu eten en op balkon zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Agnieta?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Mooi dat je op je balkon zit en niet in de goot ligt, Suiker Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 (bewerkt) Tuurlijk, (Verwijderd door moderator) Aggie waarom nu dit weer. Ik vraag me af of je gedronken hebt, je gaat weer ineens zo schoppen, en je maakt weer schrijffouten? Wat is dat toch? Ik houd het voor gezien voor vanmiddag, misschien dat ik vanavond nog ff kom kijken mensen. Hier schrik ik iedere keer weer van. 24 april 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 huhhh? Agnieta iemand kan je alleen bellen als je zelf een nummer gaf, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 toch maar spinnen strand waait niet weg laters VM welcome back :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ben er weer weg van. Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Geen zin om mij hier te laten uitschelden of beledigen. Je hebt alleen jezelf er maar mee. Misschien tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Tot later, Kurkdroog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Agnieta, ga je mond spoelen en laat effe wat horen van je... Eenzelfde gedrag al waar je je vanmorgen aan ergerde... Iets roepen en dan niks... Hier weer onderweg naar huis na ochtend werken Nu lekker ontspannen effe met een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Agnieta, Wat is loos!? Mag ook PB, maar ga nu geen onrust zaaien hier als er persoonlijk problemen zijn... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 (bewerkt) .. 24 april 2014 bewerkt door toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Heel veel sterkte Agnieta, ik meen het oprecht, lijkt me vreselijk moeilijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Triest Agnieta ... Sterkte en neem mee wat Akelei net schreef, mijn inziens ook een hele mooie manier om hem afscheid te laten nemen van zijn oma... En lees mijn onderschrift nog effe... Misschien heb je daar nu wat aan... Denk aan je meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden