Yvonne Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Pffff, een latertje voor de maandag. Tis al licht, snel maar even koffie en thee zetten. Goedemorgen frummers. Een nieuwe week, we mogen er weer tegenaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Goedemorgen Yvonne, Dank voor de koffie. Ja een nieuwe week en ook ik ga er weer tegen aan. Voor de Pasen mijn huisje opgeruimd en schoon. Volgende week de Stille Week dan wil ik niet teveel meer doen. Een fijne dag iedereen die dit leest. Ik houd het nuchter weer vandaag. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Jij ook een goedemorgen Hanneke. Lekker aan de slag in je huisje dus. Zat net nog even door de draad van gisteren te zigzaggen. Rustig dagje weer. Geeft niet. Hoop dat Agnieta haar bezoek positief ervaren heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Goedemorgen, ik zie een waterig zonnetje, zou mooi zijn als als dat doorzet, druk weekend gehad en een beetje duf nog, gauw aan de koffie van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Morgu Eline, hier iets wat eigenlijk geen zon genoemd mag worden... maar het is er inderdaad nu ik heel goed kijk. Wie weet.... hoewel er voor vanmiddag heel zware buien werden voorspeld geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Goeiemorgen allen! Yvonne, bedankt voor de koffie! Zo maar naar het werk en dan vanmiddag hopelijk voor de buien thuis! In onweer fietsen vind ik niks.... Maak er een mooie dag van, ondanks wat het weer doet. Latersssss....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Yvonne ben zo brutaal nog een kop koffie te nemen, zal er een Haags bakje van maken....en dan snel aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Hihi... de koffie staat er om gedronken te worden hoor Eline, lekker flinke mok pakken en dan aan de slag. Ik ga zo ook in beweging komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) Yvonne , lekker altijd hoor, jouw koffie 7 april 2014 bewerkt door An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Goede morgen, Lekker bakkie hoor! Fijne dag iedereen. Dagpact: MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Goedemorgen frummers, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Jullie ook een goede morgen An, Gerrit, Sowhat, Aicha en Aakie. Heerlijk ontbijtje.... Ik ga hier aan de slag. Heb de koffie en thee in de warmhouddingen gedaan Luitjes, maak er een mooie dag van. 't zijn de kleine dingen die het doen, die het doen, 't zijn de kleine dingen die het doen... Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 ik heb dat banaantje gepikt en een grote mok koffie. goeiemorgen dus weer frummers de zon staat hier aardig zijn best te doen. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Het gaat vandaag stormen, heb ik net m'n tuinstel buiten gezet. Daar ligt een glazen plaat op dus moet ik eens kijken of ik wat kan doen Goeie morgen kanjers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 alles goed gegaan Agnieta? Bol, de tafel opdekop leggen? nu ff spinnen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 goedemorgen....laatste mooie dag, morgen 11 graden brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Heerlijk Ietje. Ik drink 's morgens vroeg 'gewone' thee van pickwick met een beetje melk er in,... zoals het vroeger was.... In de middag vaak de 'gewone' groene thee van Lipton, soms met een lepeltje honing er in. En verder als ik wat meer tijd heb muntthee van verse munt met een lepeltje honing... das de verwenthee dan om zo te zeggen.. Agnieta, alles is inderdaad anders en nieuw nu denk ik. Lijkt me dat je koppie over moet lopen van de indrukken. Maar je klinkt positief, in zekere zin opgeruimd.... Das mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Ha, daar hebben we onze spraakwaterval weer, ook een goedemorgen Toine . Dus dan maar extra genieten van deze dag he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Moghu Ietje Ik ben niet zo'n thee mens maar zoethoutthee vind ik wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) Das heel andere koek dus Agnieta. Klinkt goed!!! Genoeg geoefend, aan de slag dus nu.... Kan ook heel lekker zijn Ietje.. En die van Agnieta klinkt ook lekker,... Zoveeeeeeeeeeeeel lekkers Nu weer in beweging komen hier... 7 april 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 En bedankt, nou heb ik de hele dag dat liedje in m'n hoofd Mooi dat het gister goed is gegaan, Agnieta. Nu zijn de lijntjes wat korter, sterkt je vast in het nuchter willen blijven. Zou vandaag wat zaaien in de tuin maar ik denk dat het zo de tuin weer uitdrijft met de buien die ze voorspellen...maar morgen is er weer een dag Nu eerst maar een bakje koffie. De eerste van de dag vind ik altijd het lekkerst. En 's middags sterrenmuntthee en sopkoekjes inderdaad, die horen erbij. Soms ook nog een chocolaatje erop. Toch wel sweet memories aan de momenten dat mijn moeder met thee zat te wachten als ik uit school kwam vroeger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (bewerkt) zomaar 8 april 2014 bewerkt door moderator Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 (linkje verwijderd door moderator) prachtig............ gewoon even kijken muziek is ook zo mooi... waar gebeurd dit verhaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 heerlijk juist, korte mouwen geen sokken, t mag wel blijven zo. Maar het begint dicht te trekken dus wie weet komt dat onwaarschijnlijke noodweer er toch aan. Alle boodschappen zijn binnen, dus laat maar komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Goedemiddag beste frummers, Even melden, dat het weekeinde qua drinken niet zo goed is gegaan. Bestaat er nog zo iets als een weekpact? Ik ga even kijken. Stok, achter de deur nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden