Dylan Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Nog steeds niemand die zich geroepen voelt om een dagdraad aan te maken? Dan doe ik het maar dus; GOEOEOEOEDEMORGEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoedemorgen, ook van mij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 SORRRRRRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY..... heb uitgeslapen een keertje.... Ook goedemorgen overigens, Zal eerst even snel koffie en thee zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Goeie morgen luiwammesen, ik was om 5.30 al wakker maar toen ik besloot om eruit te gaan was het inene 7.30. Ik kon er dus helemaal niets aan doen dat ik me verslapen heb. Lag aan de klok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 En dan duurt het vervolgens nog een uur voor je je hebt aangekleed he Bol? ..... Ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 (bewerkt) Pecies Vonneke. Moghu Sowhat. 6 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Jij ook een goedemorgen Gerrit. Agnieta vandaag naar zoon. Spannend, zal ook voor jou wel wennen zijn Agnieta, maar fijn dat je al zo snel na zijn verhuizing gaat. Heb inmiddels de tafel gedekt, tis tenslotte zondag... Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 ha de B&B staat al weer klaar. goeienorgen frummers en aanvallen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 (bewerkt) dat was mijn gebedje voor vandaag 6 april 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Morgu Jane ... 'genedje' ??? Nooooooit van gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 haha eens een sloddervos altijd....ikke dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Dagpact MijnGerrit Dino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Hihihihi..... ik had zelfs al zitten zoeken op google.... Jij ook een goedemorgen Dino... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 goedemorgen.... het regent hier blehh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Moggûh, hier ook mottig. Goed voor de zaadjes :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Goedemorgen, Niet naar de AA. Heb me verslapen. Hier droog en de zon schijnt af en toe. Het is wel lekker weer. Maar regen is wel hard nodig geloof ik. Maar ja, het is toch nooit goed. Ik lijk wel een boer. Ik weet nog niet wat ik deze dag ga doen. Ik heb een paar boeken gekocht waar ik spijt van heb. Moet nu toch maar eens afgelopen zijn. Ik tuin er iedere keer weer in. Lees ik een advertentie. Denk ik: dat kan een mooi boek zijn. En dan is het zo teleurstellend. Zonde van mijn geld ook. Kan het beter besteden. Dus ik neem me voor: Geen boeken meer kopen tenzij ik heel zeker weet... Hoop dat jullie allemaal een mooie zondag hebben. Geniet van de rust. ik blijf in ieder geval nuchter. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Moggeh allen Ik kom weer eens buurten vandaag. Alles goed Jane, en Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Hebben jullie geen bieb in de buurt Hanneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 heee Mupseflups alles kits hoor hier al dacht ik net wel met weemoed aan de prachtige stranddag van vorige week. ik mag zo in de zaal volleyen en dan is mijn dag ook weer goed. en met jou? (geen bericht goed bericht?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Geen bericht goed bericht inderdaad. En soms denk ik nog terig aan het forum, dus dacht ik, ik ga weer eens kijken wie van mijn oude maatjes er nog zijn. Het gaat goed met mij hoor. Nog steeds vrij van de dwang om te drinken en dat voelt nog steeds als een bevrijding. Niet alleen fysiek een hele verbetering maar ook in 't hoofd. Maar dat hoef ik jou niet vertellen. Ja jammer van het weer vandaag. Ik wilde vanmiddag naar de bioscoop omdat ik met Airmiles kaartjes had besteld. zie ik nu dat ze alleen te gebruiken zijn op door de weeksedagen. Maar ik heb ook nog een spannend boek liggen dus ik kom de dag wel door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 en die film houd je tegoed dan he. ja het weer is hier ook prut maar ach, die mooie weken pakt niemand ons meer af. we zijn gewoon verwend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Goede morgen allemaal. Even een berichtje om mijn klokje te kunnen bekijken. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 even meegegluurd gaat goed he Asje! ik ga even wat ruimen hier en dan lekker ballen, fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 In de bieb vind ik ook niet de boeken die ik wil. Ik lees het meest spirituele boeken. En de spiritualteit die ik zoek is niet te vinden in de bieb. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Goedemorgen Asje. Ik begreep je bericht eerst niet maar zie nu de link. Is dat je stopdatum neem ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden