Yvonne Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Morgu luitjes. Koffie en thee staan al klaar, de gordijnen heb ik open gedaan. Laat de dag maar beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Goedemorgen, Na een nagenoeg slapeloze en zeer onrustige nacht schuif ik even aan voor een bakkie. Hoort er een beetje bij, die slapeloze nachten. Valt samen met de fase van mijn therapie. Rotzooi aan het opruimen, betekent ook ze onder ogen komen. En daar hoort dan in mijn geval slapeloze nachten bij. Het is niet anders; ik weet ook dat dit van voorbij gaande aard is. Heb het allemaal goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Haha Yvonne was zo lang bezig met het ontbijt en de koffie dat jij me voor was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 (bewerkt) smullen maar.............. 3 april 2014 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Goedemorgen, nevelig buiten maar het schijnt een zonnige dag te worden...beetje haast dus ga er ook direct vandoor, dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Goedemorgen Kastanje, Fijn je weer eens te zien Vervelend die slapeloze nachten maar hopen dat dat snel weer veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 zo, hoor ik ook eens bij de vroege vogels. ook goeiemrorgen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 werk ze Eline.... hier ook wat nevelig, maar niet half zoveel als gisteren, toen zat alles echt potdicht.... Pfff Kastanje, goed dat je er zo laconiek tegenover staat hoor. Ik vind het nogal wat een slapeloze nacht. Maar inderdaad... er staat heel wat tegenover. Jij ook een goedemorgen Aicha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Good heavens... Jane al binnen, das meestal voor mij het teken dat ik hopeloos laat ben ... Ook goedemorgen Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Goedemorgen vroege vogels. Yvonne ik weet niet wat het is maar jouw koffie smaakt toch beter. En Jane is hopeloos vroeg hoor, trek het je niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Nou, het was weer heel gezellig babbelen even . Waar zijn de tijden gebleven dat we 's morgens vroeg over elkaar heen rolden en kibbelden om maar een plekje in de badkamer te hebben Ik moet er vandoor luitjes, heb de koffie en thee maar in de warmhoudkannen gedaan. Het is inmiddels helemaal licht geworden... beetje nevelig, maar geen zonnetje, die denken we er dan maar bij . Luitjes..... later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Mocca van ED Aicha .... , nou lukt het weer niet om de emoticons van hier te laden..... lijntje wil niet genoeg zakken... Blijkbaar tijd om echt af te sluiten... Nogmaals lui.... maak er een schitterende dag van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Hier ook wat nevelig. Blijkt smog te zijn hoorde ik gisteren op het nieuws. Nou hier ook genoeg te doen. Dus laters. Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 toen mijn wekker afliep om 2.3 u dus kwam dochter binnenm en een grote mok koffie en een schaaltje met een geschilde peer in stukjes. Dus ik heb even de tijd genomen om dat naar binnen te werken, best ontroerd eigenlijk, want dit gebeurt echt zelden. Dan maar een keer te laat komen. Maar wat een kado om de dag mee te beginnen. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Dagpact Dino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Goedemorgen overigens Ik ga de honden uitlaten en naar mijn werk Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 U2 :sun: mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Goedemorgen, Gisteren vergeten, ach...niet echt vergeten maar meer niet in de gelegenheid, me droog af te melden dus dat doe ik stiekem nu. En ik meld me nu weer aan. Dagpact; Dino Dribbeltje Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Goeie morgen frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 goedemorgen....stuk frisser buiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Goedemorgen Allemaal Miranda was van het dagpact gekukeld. Dagpact; Dino Miranda Dribbeltje Ietjefietje MijnGerrit Rosa Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Ha MijnGerrit, ik zag je bij het jaarpact staan!!!! Vond ik zo gezellig Tja , dat slapen ... het komt goed, maar geduld moet een mens hebben. Hier gaat het ok met het niet drinken. Geen behoeft, geen trek, geen probleem. Wel nog mijn refusal, want als ik dat niet neem dan weet ik het niet hoor. Fijne dag allemaal.... en .... keep on smiling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Hoi, Goedemorgen. Krijg zo hulpverleenster hier, hele ochtend al paniek in mijn hoofd. Maandag komt ggz hier voor zoveelste keer, misschien levert het dan wel wat op. Ik laat nog wel wat van me horen vandaag. Ik wens iedereen die het moeilijk hebben veel sterkte. We moeten er samen voor gaan, is soms en ook vaak moeilijk, maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Ik mocht lekker blijven liggen vanmorgen en ben pas om half 10 uit bed gegaan... hmmm! Ik sliep weer als een . Vervelend voor jullie die niet goed slapen... sterkte!! Gisteravond aten mijn schoonouders hier. Zij en mijn man namen bij het eten een klein glaasje rode wijn, daarna nog één en daarna: niets meer. De fles is nog voor zeker de helft vol. 't Is maar goed dat ik niet meedeed... dat kan ik dus niet hè? Beginnen met wijn of bier en dan na 1 of 2 glaasjes stopen. Ik twijfel zo nu en dan over komende zaterdag... een feest dat gaat eindigen in een dansfestijn. Ga ik op tijd naar huis? Ik heb wel heel erg zin om weer eens te dansen!! Maar kan ik dansen (en niet moe worden) zonder drank??? Dagpact: Dino MirandaDribbeltje Ietjefietje MijnGerrit Rosa NOOITMEER 3 april 2014 bewerkt door NOOITMEER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden