basta Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Fijn dat je weer bij de les bent! 'Evenwicht' komt steeds terug bij jou, hè? Balans zoeken (en vinden) is moeilijk, vind ik ook. Ik lig ook weer stevig op koers, ik kom weer dichter bij: 'Drinken? Doe even normaal, natuurlijk niet!' In plaats van zalikwelzaliknietzalikwel... Ik hou nu dit in mijn hoofd: Het is een wens, geen voornemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Tjeetje Kruidenthee, herkenbaar wat je schrijft! Goed dat je weer op koers bent. Knap gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Hey Kruidenthee Hoe gaat het? En met zelfzorg..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 december 2016 Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 Vanwaar die slechte nacht dan? En wat Eef zegt Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 Ik was gewoon klaarwakker. Gebeurt soms. Hormonen? Meestal slaap ik weer in, vannacht lukte dat niet zo. Niks ernstigs aan de hand. Vanmiddag na de lunch een heel klein tukje gedaan. Goed gezorgd dus En vanavond ga ik naar de film met vriendin. Quinn, Eef123 en Meya reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 december 2016 Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 Klinkt goed! Ik vond het wel even gezellig hoor dat jij er was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 (bewerkt) elk nadeel heb zijn voordeel? Uiteraard een veeeeel betere nacht gewenst! 9 december 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Oe...en nou ga ik dus laat naar bed Na een leuke avond in de bios en kletsen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 De kinderen van juf Kiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ligt er aan waar je van houdt. Het is een docufilm, over onderwijs. Ik vond 'm erg mooi gemaakt en was nieuwsgierig omdat er hele gemengde meningen over zijn. Zeker een film waar je over na kunt praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ik wil er ook heen. Je klinkt niet echt laaiend, klopt dat? Er zijn veel mooie films momenteel, fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Nou, ik ben wel blij dat ik m gezien heb, niet laaiend omdat het toch meer docu is. Hou erg van films, komt er niet zo vaak van, bios. Heb je nog tips Basta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ik ga elke week, vaste avond, zo'n luxe! I, Daniel Blake vond ik hartverscheurend, maar ook zo liefdevol. En Layla M (marokkaans meisje dat in extremistische handen valt) vond ik mooi en ongelofelijk goed geacteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 O...wat een luxe! Ik moet voor de bios naar 'de stad'.. I, Daniel Blake zag ik de trailer van, nou weet ik zeker dat ik moet gaan Bedankt voor de tips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 wat heerlijk he een goeie film even weg zonder drank en weten hoe het afliep kruidenthee67 en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 http://hetkind.org/2016/12/11/kinderen-film-juf-kiet/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 ik ga woensdag ziet er goed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Daniel Blake ga ik zeker ook zien. oeps, beetje non info hier... Kruidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ga ook elke week, voor 19 euro per maand.!Volgens mij zitten wij af en toe zij aan zij, zelfde circuitje. Daniël Blake hakt er enorm in, hoor! Ik heb heel veel energie gestoken in het niet in huilen uitbarsten. Middenrif ontspannen enzo. Ik vind snif, snif niet erg, maar BOEHOEHOE wel. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ik heb er al iets van vernomen. Kan het zijn dat ik na de film op een sinaasappelkistje ga staan ergens? (o o o) nehee huilen is niet erg! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Frantz schijnt ook heel aangrijpend te zijn ik ben nog elke week blij dat ik van mijn hobby mijn beroep heb gemaakt want ik ga ze allemaal zien☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 OOOOOOOOOOOOOO ik ben zoooooooo jaloers echt! Als er iets is wat ik wil dan is het bij het filmhuis werken. Idee? yes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Ik heb even de recensie van Frantz gelezen, mooi! Ik vond de film over Snowden trouwens ook mooi. Ja, ladyjane, wat een droombaan! Programmeer je ook? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Kun je iets aan ons doen toe-streamen? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden