Jen Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Goeiemorgen allemaal. Ik was gisteravond ook beter op mijn handen gaan zitten. Maar 'k was nogal verontwaardigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 (bewerkt) Ietje ik heb geen ervaring met Victas maar mijn compliment dat je doorzet en alles doet om van de alc. af te komen. Chapeau. :rose: :rose: Moggel Jen. 22 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Dag Bolle. Ik hoop dat we vandaag iets van Rosa en wijfie horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Goedemorgen allemaal. Ik heb gisteravond even na gelezen. Bedankt voor jullie steun! Fijn om te weten dat ik niet alleen sta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Dagpact Mijngerrit Dino Rosa Sorry Gerrit. Het streepje onder dagpact is verdwenen. Ik zit op mijn mobiel:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Gisteren heb ik het droog gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Ha Rosa, leuk om van je te horen. Neem alle steun die je kunt gebruiken, en negeer waar nodig. Gemakkelijker gezegd dan gedaan... ik kan zelf heel slecht negeren hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Dank je Jen! Ik ben meestal wel goed in negeren:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Is je migraine over Ietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 uh, beetje laat maar mag ik nog meedoen met dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Knap werk Rosa. Kom maar veel in onze huiskamer zodat je niet alleen bent. Ja ik hoop ook wat te horen van Wijfie. Het is weekend dus altijd voor haar een gevaarlijke tijd. En Miranda waar blijf je?????? Of heb ik er overheen gelezen. Kan heel goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 dagpact Mijn Gerrit, Dino, Rosa Monster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 goeiemorgen frummers. toch nog bijgelezen vannacht, ik ben en blijf een Aagje he. Wat me opviel is dat het drinkgedrag van Wijfie en Rosa Agnieta spiegelde, vandaar misschien haar reacties? Maar Agnieta, ik heb hen beiden nooit zo op jouw drinkgedrag zien reageren. Dus ook dat kan een spiegel zijn. Wij komen op te leren en helpend te zijn, onze bedoelingen zijn goed. De jouwe ook. En soms gaat het moeizaam allemaal. Gewoon blijven lezen, schrijven en leren dus, allemaal!! please. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 (bewerkt) Goedemorgen. Ik hoop dat je het er niet bij laat zitten Ietje. Je lichaam geeft aan dat de grens bereikt is. Hoe moeilijk ook, nu je weinig energie hebt, toch voor jezelf opkomen en een andere huisarts nemen. Dat mag en dat kan. En dan als de sodemieter naar een limecentrum. Neem anders contact met zo'n centrum op wat je het beste kunt doen. En zorg dat je die uitslagen op papier hebt, al is het maar een kopie. Ik heb van de week al genoeg gepoetst en ga vandaag lekker relaxen en leuke dingen doen. Fijne dag mensen. 22 maart 2014 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Voor wie weinig energie heeft: Ik kreeg laatst een tip. Alcohol schijnt het lichaam te verzuren...dat geeft klachten..weinig energie, hoofdpijn, gewrichtpijn. Ik heb bij de natuurwinkel ALKA-druppels gekocht en begin de dag met een glas tomatensap met gerst en tarwe poeder en eet even geen rood vlees en suiker...ik had klachten van een burn-out.. Het helpt echt, na een week was het al voelbaar. ALKA druppels kosten 20 euro maar je doet er 3 maanden mee... RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 en Rosa, Goed gedaan idd...gewoon doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 @Agnieta, dan zal ik niet meer op mijn handen gaan zitten Gerrit, hier heb ik de arbowet ook maar thuis doorgevoerd. Extra kussentje op de stoel. Moet nu tuulk anders ontspannen dan dat dat automatisch ging door de wijn Zonet heerlijk uitgebreid de boodschappen gedaan. Wel op het verkeerde tijdstip, leek wel een mierennest. Gelukkig niet meer in de ruziezoekmodus dus geen beschadigde enkels veroorzaakt met mijn karretje. Vind het altijd wel weer een fijn gevoel als de kastjes en lades weer gevuld zijn zodat ik weer een paar dagen vooruitkan. Had ik eerder met wijn...als ik daar maar genoeg van in huis had, wat gaf dat een veilig gevoel. En nu...heb ik weer wat uitgespaard en dat gaat in mijn spaarpotje. Heb er nog geen bestemming voor maar geld uitgeven is iets waar ik geen moeite mee heb :-) En ondertussen aan t oriënteren op wat de mogelijkheden zijn qua zelfhulp als binnenkort mijn sessies bij de coach van verslavingszorg voorbij zijn. Geeft een beetje het gevoel van de kraamhulp die voor het laatst is geweest... 't Zal wel een keertje meeting hier en daar bijwonen worden. Handtekening van Dino is wel een unieke op deze manier En Gerrit, wat lekker thuiskomen voor je vrouw straks...huisje aan kant, haren in de plooi, veel plezier! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Dagpact Mijngerrit Dino Rosa Tine DE KNOP IS OM!!!!! Dagpact Mijngerrit Dino Rosa Tine langzaam aan kom ik weer tot bloei!! Sorry Gerrit. Het streepje onder dagpact is verdwenen. Ik zit op mijn mobiel:-) Sorry Gerrit. Het streepje onder dagpact is verdwenen. Ik zit op mijn mobiel:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Knap van je Gerrit. Hier manisch-depressief weer: het ene moment een heerlijk zonnetje, het andere moment donker en striemende regen... Binnen is het onveranderlijk lekker warm gelukkig. Heb de belastingaangifte af... fluitje van een cent tegenwoordig. Als ik dan nog terugdenk aan meer dan dertig jaar geleden dat je het handmatig moest doen, 6 of 8 vellen invullen en alles ook zelf uitrekenen... Nu alleen nog boodschappen doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 (bewerkt) Voor wie weinig energie heeft: Ik kreeg laatst een tip. Alcohol schijnt het lichaam te verzuren...dat geeft klachten..weinig energie, hoofdpijn, gewrichtpijn. Ik heb bij de natuurwinkel ALKA-druppels gekocht en begin de dag met een glas tomatensap met gerst en tarwe poeder en eet even geen rood vlees en suiker...ik had klachten van een burn-out.. Het helpt echt, na een week was het al voelbaar. ALKA druppels kosten 20 euro maar je doet er 3 maanden mee... 22 maart 2014 bewerkt door dino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 sorry, kweet niet hoe die quote weg moet...ff zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 check Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 kon dit vroeger erg goed, maar dit is echt ziek zo goed mag geen filmpjes plaatsen, maar aub.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Goed van je Tine! Dagpact MijnGerrit Dino Rosa Monster Tine Je had Monster van het dagpact gegoooid Ik weet hoe demotiverend zoiets kan zijn:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden