Spring naar bijdragen

zaterdag 22 maart

Gast akelei

Aanbevolen berichten

Knap werk Rosa. Kom maar veel in onze huiskamer zodat je niet alleen bent.

Ja ik hoop ook wat te horen van Wijfie. Het is weekend dus altijd voor haar een gevaarlijke tijd.

En Miranda waar blijf je?????? Of heb ik er overheen gelezen. Kan heel goed hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

toch nog bijgelezen vannacht,

ik ben en blijf een Aagje he.

Wat me opviel is dat het drinkgedrag van Wijfie en Rosa

Agnieta spiegelde, vandaar misschien haar reacties?

Maar Agnieta, ik heb hen beiden nooit zo op jouw drinkgedrag

zien reageren. Dus ook dat kan een spiegel zijn.

Wij komen op te leren en helpend te zijn, onze bedoelingen

zijn goed. De jouwe ook. En soms gaat het moeizaam allemaal.

Gewoon blijven lezen, schrijven en leren dus, allemaal!! please.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik hoop dat je het er niet bij laat zitten Ietje.

Je lichaam geeft aan dat de grens bereikt is.

Hoe moeilijk ook, nu je weinig energie hebt, toch voor jezelf opkomen en een andere huisarts nemen.

Dat mag en dat kan. En dan als de sodemieter naar een limecentrum.

Neem anders contact met zo'n centrum op wat je het beste kunt doen. En zorg dat je die uitslagen op papier hebt, al is het maar een kopie.

Ik heb van de week al genoeg gepoetst en ga vandaag lekker relaxen en leuke dingen doen.

Fijne dag mensen.

bewerkt door Kate
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wie weinig energie heeft:

Ik kreeg laatst een tip. Alcohol schijnt het lichaam te verzuren...dat geeft klachten..weinig energie, hoofdpijn, gewrichtpijn.

Ik heb bij de natuurwinkel ALKA-druppels gekocht en begin de dag met een glas tomatensap met gerst en tarwe poeder  en eet even geen rood vlees en suiker...ik had klachten van een burn-out..

Het helpt echt, na een week was het al voelbaar. ALKA druppels kosten 20 euro maar je doet er 3 maanden mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Agnieta, dan zal ik niet meer op mijn handen gaan zitten  :)

Gerrit, hier heb ik de arbowet ook maar thuis doorgevoerd. Extra kussentje op de stoel. Moet nu tuulk anders ontspannen dan dat dat automatisch ging door de wijn  :P

Zonet heerlijk uitgebreid de boodschappen gedaan. Wel op het verkeerde tijdstip, leek wel een mierennest. Gelukkig niet meer in de ruziezoekmodus dus geen beschadigde enkels veroorzaakt met mijn karretje. Vind het altijd wel weer een fijn gevoel als de kastjes en lades weer gevuld zijn zodat ik weer een paar dagen vooruitkan. Had ik eerder met wijn...als ik daar maar genoeg van in huis had, wat gaf dat een veilig gevoel. En nu...heb ik weer wat uitgespaard en dat gaat in mijn spaarpotje. Heb er nog geen bestemming voor maar geld uitgeven is iets waar ik geen moeite mee heb :-)

En ondertussen aan t oriënteren op wat de mogelijkheden zijn qua zelfhulp als binnenkort mijn sessies bij de coach van verslavingszorg voorbij zijn. Geeft een beetje het gevoel van de kraamhulp die voor het laatst is geweest...

't Zal wel een keertje meeting hier en daar bijwonen worden. 

Handtekening van Dino is wel een unieke op deze manier  :D

En Gerrit, wat lekker thuiskomen voor je vrouw straks...huisje aan kant, haren in de plooi, veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Mijngerrit

Dino

Rosa

Tine :rose:  DE KNOP IS OM!!!!!

Dagpact

Mijngerrit

Dino

Rosa

Tine :rose:  langzaam aan kom ik weer tot bloei!!

Sorry Gerrit. Het streepje onder dagpact is verdwenen. Ik zit op mijn mobiel:-)

Sorry Gerrit. Het streepje onder dagpact is verdwenen. Ik zit op mijn mobiel:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap van je Gerrit.

Hier manisch-depressief weer: het ene moment een heerlijk zonnetje, het andere moment donker en striemende regen... 

Binnen is het onveranderlijk lekker warm gelukkig. 

Heb de belastingaangifte af... fluitje van een cent tegenwoordig. Als ik dan nog terugdenk aan meer dan dertig jaar geleden dat je het handmatig moest doen, 6 of 8 vellen invullen en alles ook zelf uitrekenen...

Nu alleen nog boodschappen doen....

post-1140-0-92346600-1389382370_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wie weinig energie heeft:

Ik kreeg laatst een tip. Alcohol schijnt het lichaam te verzuren...dat geeft klachten..weinig energie, hoofdpijn, gewrichtpijn.

Ik heb bij de natuurwinkel ALKA-druppels gekocht en begin de dag met een glas tomatensap met gerst en tarwe poeder  en eet even geen rood vlees en suiker...ik had klachten van een burn-out..

Het helpt echt, na een week was het al voelbaar. ALKA druppels kosten 20 euro maar je doet er 3 maanden mee...

bewerkt door dino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...