Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 maart 2014


Jen

Aanbevolen berichten

Fijne dag Rosa. 

 

Kan het te maken hebben met je onzekerheid Jen dat je je niet zo goed voelt. 

Toch een beetje angst dat men niet echt tevreden over je is? 

Je had je ook boos gemaakt en later gekwetst... was dat iets in je relatie? 

Zijn allemaal dingen die een mens 'lam' kunnen slaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn relatie is gelukkig nog in orde, Yvonne. Maar die angst heb ik inderdaad. Ik ben zelf niet helemaal tevreden over mijn prestaties.

Die gekwetstheid, ja, dat betreft iets anders maar misschien slaat het me wel lam. Het is niet prettig om je gepest te voelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das inderdaad heel rot Jen. 

Nou, denk inderdaad dat je er goed aan doet gewoon naar je werk te gaan. 

sterkte, en wie weet hoe het vandaag toch weer meevalt. 

 

Ik moet er ook als een haas vandoor. 

Koffie en thee in de warmhoudkannen. 

post-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpgpost-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

Albert jij ook een fijne dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Wijfie, sterkte met je hond.

Jen, oude onzekerheid (pesten) en nieuwe onzekerheid (je bewijzen in een nieuwe baan) bij elkaar.

Niet gek dat je ervan droomt. Ik hoop dat je gauw een positieve evaluatie krijgt, want vaak is het voor niets dat we ons druk maken.

Of schort er echt iets aan, en weet je niet hoe je daar hulp bij kunt vragen. Je kon je functie zelf invulling geven geloof ik. Maar dat kan ook moeilijk zijn, zonder anderen er bij te betrekken. Misschien zelf gesprekken aangaan.

Nancy, vergeet niet voor jezelf te zorgen. Trek aan de rem als het te gek wordt. Een ander doet het niet voor je.

Ik voelde ook wat onzekerheid voor het insturen van een eerste schrijfopdracht van een cursus.

Ik voelde zelfs weerzin om het commentaar te openen. Tot mijn verrassing was het lovend, bizar lovend zelfs.

En nu voel ik me een opschepper.

Raar zitten we in elkaar, niet. Oude angsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

Gister heb ik mn eerste inkoop bestelling gedaan. Erg leuk. 

Deze week iets rustiger met mn danslessen. Dus vandaag lekker even naar de sportschool. De doos bonbons aftrainen die er gister is aangekomen..

En ik hoop wat foto's te krijgen van de show van zondag. Er was een fotograaf die hele mooie foto's schiet. 

Maar de vorige keer hebben we ruzie gekregen omdat hij te dichtbij kwam. Daar hou ik niet zo van. Fotograaf moet gepaste afstand houden. 

Dus we zullen zien of ik de foto's krijg. Zo niet dan verbied ik hem de volgende keer om foto's te maken. 

Een show is voor mij heel veel werk, kostuums, choreo. En als ik het gratis doe dan wil ik toch wel foto's zodat ik reclame kan maken. 

Vervelend wel een beetje, maar goed. Ik wacht het af. 

Fijne dag allemaal !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...