Jen Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 GOEIEMORGEN ALLEMAAL! Ik dacht, laat ik de dagdraad eens op z'n Hollands openen en alle mensen die aan een kater lijden koppijn bezorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Haha, jij ook een goedemorgen Jen, en ook alle "laatkomers" DAGPACT Rosa Fijne dag en geen dingen doen waar je later spijt van krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 (bewerkt) Google is mijn enige gezelschapsdame voorlopig. 15 maart 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Dag Rosa, jij gaat goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Ja Jen, gaat goed. Was alweer weg maar las je nog even. Had wel vorige week zaterdag een uitglijder. Vandaag moet het beter gaan. Tot vijf uur vanmiddag is een makkie, dan werk ik. Ontroerend verhaal zeg. En dan die foto op Facebook. Ik ben er nog steeds niet over uit of toeval bestaat of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Volgens mij bestaat toeval. Al de gebeurtenissen waarbij geen "vreemd" toeval speelt, zijn in de meerderheid, maar die vergeten we gewoon. Fijne werkdag, Rosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Stilletjes hier. Jen ook weer weg/aan de slag.... vandaag de nieuwe vloer geloof ik he? Eerst maar even koffie en thee zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Môin, Is niet alles toeval? Zelfs zaken die geen toeval zijn komen voort uit toevalligheden wat het dan ook weer toeval maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Goeie morgen. Goh wat ziet de wereld er anders uit als het somber weer is hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Een terugroepen naar Jen; GOEDE MORGEN, Nu is het bij ons juist zonnig. Gewoon blauwe lucht hier met wat hele dunne bewolking. Ik hoop dat het even zo blijft. Ben voor mij doen erg vroeg wakker, lekker heb ik de hele dag nog :-) En dan nu niet de hele tijd pc hangen. Berg was en afwas roepen acuut om aandacht.Eens moet het, ik ga maar van de laptop weg nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Morgu luitjes, koffie en thee heb ik inmiddels in warmhoudkannen gedaan. Ik mag er ook vandoor. Hier hartstikke bewolkt en koud, brrrrr. Vandaag dus maar lekker in huis rommelen. Ik ben er trouwens van overtuigd dat 'poetsen' en ruimen heel goed voor de geest is. Ben absoluut geen 'Miep Kraak', maar opgeruimd en schoon in huis werkt ook door in mijn eigen bovenkamer gek genoeg. Luitjes, maak er wat leuks van vandaag. Vandaag komt nooooooit meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Klopt Vonnie als je huis opgeruimd is is het in je bovenkamer ook opgeruimd. Een drukke omgeving maakt het ook druk in je hoofd. Goeie morgen Erik en Akkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Klopt Vonnie als je huis opgeruimd is is het in je bovenkamer ook opgeruimd. Een drukke omgeving maakt het ook druk in je hoofd. Goeie morgen Erik en Akkie. Dat is waarom, ik vandaag, ook alles even heel netjes wil hebben. Goedemorgen trouwens, Mijn bed is al afgehaald. Alles even fris en clean maken. Maar eerst..Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Tuurlijk eerst koffie Rapi anders kan je niet vooruit hé? Koekje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 (bewerkt) goeiemorgen frummers hier zonnig en waarschijnlijk fris buiten. Een opgeruimde geest kan ik wel gebruiken dus de wasmachine draait en het zuigen en dweilen moet ook maar weer eens. Opruimen is geen beginnen aan zolang dochter hier nog woont. Die laat meer troep bommetjes ontploffen dan ik kan bijhouden en elke keer politie agentje spelen ben ik zo ontzettend zat. Het maakt het loslaten straks wel makkelijker denk ik zo. Elk nadeel he. 15 maart 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Plak gemberkoek,Bollie, zonder boter, want ben veel te veel aangekomen, van de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 ik meld het maar niet meer Raps. probeer maar weer die kilo's los te laten en meer te kijken wat ik echt wil. en dat is de candyshop voorbij fietsen voorlopig en met gewoon lekkere maaltijden niet moeilijk te doen. Gelukkig voorjaar en weer salade tijd. En nu boodschappen en cleaning tijd. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Ha,ha Jane, dat is wel een lekkere manier van loslaten he, De troep gewoon de troep laten. Je hebt nog gelijk ook! Toen mijn zoon nog thuis woonde, had ik het op een gegeven moment ook maar opgegeven, om elke dag maar te zeggen, dat hij op moest ruimen. Je wordt daar idd. doodmoe van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Goed, lieve mensen, Ik ga wat nuttigs doen.! Toedels, en hou het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Zo ik ga ook aan de gang. Vandaag mijn binnen vijver en m'n aquarium eens goed onderhanden nemen, want daar moet het ook orde zijn anders lijkt het net of mijn vissen a.d.h.d. hebben. Later kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 onder Rapilos verwarring mogelijk, hier last van ziekte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 haha bolletje zat ertussen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 En studeren maar weer hier, dat houdt mij op het rechte pad! 17 maanden droog, maar ik voel me nog vaak wankel staan hoor, in mijn geval: eens een alcoholist, altijd een alcoholist. In mijn geval dan he, voor een ander kan dat anders zijn... En Alcohol in de hand, mooi initiatief. Ik ben nieuwsgierig wat het inhoudt, ga me maar aanmelden voor een code...ik wil die app wel! Voor de moeilijke momenten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Niet zozeer als anderen drinken, daar heb ik nooit moeite mee gehad. Wel de momenten dat ik alleen ben en me niet goed voel, wat depressief of wat dan ook. De gedachte komt dan op dat het nu wel weer kan. Maar ik weet dat ik het echt niet in de hand ga houden, ikke niet!! Nooit meer doen dus, maar nooit duurt zo lang! Feitelijk dus af en toe nog de behoefte om me te verdoven, los te zijn van deze wereld, van welke problemen dan ook. Ik zou nooit meer terug willen naar toen, de katers, het desperate, het stiekeme, het zieke. Dus doe ik het ook niet. Alleen die verdoving, af en toe mis ik die. Maar het een gaat niet zonder het ander. Nou ja, ook die buien gaan voorbij en ik leer nog steeds hoe hiermee om te gaan. Allengs wordt het wel makkelijker, maaar ik blijf waakzaam... Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Goedemorgen DAGPACT Rosa MijnGerrit Agnieta Hardleers. Gisteravond gedronken, heb nog steeds niet geleerd hoe ik anders met spanning om moet gaan. Ben er verdrietig om en teleurgesteld in mezelf. Vandaag weer verder met niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden