Yvonne Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Morgu frummers. Koffie en thee staan klaar. Het schemert nog een beetje, maar hopelijk krijgen we straks weer een dag vol zon... Eerst maar een bakje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Las dat Bol last van haar rug heeft.... dan maar niet te veel in de tuin doen he? Even rustig aan hoor Bol. Hannah ook weer even hier zag ik. Enne.... tsja,, goeie ouwe tijd is voorbij. Maar niet alles in die goeie ouwe tijd was goed toch Hannah? En de 'nieuwe tijd' brengt ook weer goeds met zich mee hoor. Echt wel. Hoop dat je toch weer wat vaker gaat posten hier. Agnieta heeft een drukke middag voor de boeg heb ik zo het idee. Als het zulk mooi weer wordt als ze voorspeld hebben.... te gek, geniet er van Agnieta.. En dan ga ik mij zo langzamerhand eens in de kleren hijsen. Heb even verse koffie en thee gezet en in de warmhoudkannen gedaan. Luitjes, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 (bewerkt) Een hele goeie dagmorgen mensen. Vandaag wil ik de tuin weer in gaan. Eens kijken of ik mijn pompen aan de gang krijg anders zit ten m'n vijvers dadelijk vol met alg En ik doe rustig aan hoor Vonneke 9 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Ha die Bol. Was nog even blijven hangen, maar ga nu echt in beweging komen. Inderdaad rustig aan doen hoor. En nu ga ik echt afsluiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Wat je ook gaat doen vandaag Vonneke, veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Goedemorgen, Dagpact: Hardleers Fijne dag en vanavond kom ik weer lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Goeiemorgen frummers. Ik heb goede voornemens om na de volley, door te fietsen naar het STRAND!!! :sun: RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Goedemorgen en een hele fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Goedemorgen allemaal! geniet van het weer vandaag, ik zit vanmiddag binnen in de studio maar wel bij carlo & irene! Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Goedemorgen, heerlijk geslapen de zon schijnt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 goedemorgen..... heerlijk zonnetje hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Môin, Zo da's even wat anders dan precies een jaar geleden. Met maximum temperaturen van rond het vriespunt plus hagel, regen en natte sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Goedemorgen Dagpact: Hardleers MijnGerrit Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Bijna middag is het weer. Ik ga even ontspannen zwemmen, wat oefeningen doen voor de zweepslag in mijn kuit die bijna genezen is en even in de zon liggen op dakterras @sportschool. Tot vanavond, ik moet weer werken. Dagpact: Hardleers MijnGerrit Rosa Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 (bewerkt) Goeiemorgen frummers. Ik heb goede voornemens om na de volley, door te fietsen naar het STRAND!!! :sun: Een frisse duik of gaat het voornemen niet zo ver? 9 maart 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Goediemiddag! En hier al het eerste hommeltje gezien, leuk he Oh Wijfie, wat een ellende. Heb je nu die psycholoog al gesproken? Doorzetten, hoor. Je kunt er echt wat aan hebben. Ik heb het idee dat je het niet zo hebt op psychische hulp en maar uitstelt en afstelt. Wie weet wat je daardoor laat liggen. Ook jij bent het waard om geholpen te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 (bewerkt) Misschien Wijfie ( en dat heb ik al eens meer geschreven) moet je gewoon maar accepteren dat je af en toe even de kracht mist om de alc. te laten staan. En probeer te kijken dat het ook tijden wel goed gaat, want dat vergeet je dan vaak hé? Ja ik net ook Kate, leuk hé? En de eerste vlieg zit ook weer binnen, das wel weer minder. Vandaag lekker in de tuin gewerkt zeg. Moet er nu mee stoppen want m'n rug gaat goed protesteren, maar de tuin is weer een stukje onkruidvrij. Binnenkort maar weer verder hoop ik. 9 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Ludwig, ik las dat het lichamelijk wat minder gaat. Toch wat zonnestraaltjes pakken, samen met Albert (en Jane heeft wat last van naamsverwarringen de laatste tijd. Pas op met de zon Jane ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Bol, jij kunt het ook niet laten he Maar ja, het is inderdaad zo lekker, even wat in de tuin doen. Rust maar lekker uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 (bewerkt) Kate ik vind jou een lieverd maar ik geloof dat ik dat al eens eerder gezegd heb. 9 maart 2014 bewerkt door bolletje Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Misschien Wijfie ( en dat heb ik al eens meer geschreven) moet je gewoon maar accepteren dat je af en toe even de kracht mist om de alc. te laten staan. En probeer te kijken dat het ook tijden wel goed gaat, want dat vergeet je dan vaak hé? ... ??????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Goedemiddag, Op deze stralende vroege lente dag. Wijfie, Echt balen! Goed dat je er weer voor gaat. (Ik zie dat Dylan, niet veel begrijpt van de stelling van Bolletje!) Ach ja, wat is wijsheid he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Wat een prachtige dag, heerlijk genoten van het zonnetje. Al een lekkere kom zelfgemaakte ossenstaartsoep op. De aardappelen en eieren staan af te koelen waarvan ik salade maak en ik ga zo de witlof klaarmaken met ham en kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Lekker Ineke, Ik "zie" je genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 (bewerkt) Hoihoi ja Erik, de eerste duik zit er weer op het was minder koud dan ik wel eens in april/mei meemaakte dus kopje onder kon ook! En daarna een uurtje gezond op het zand. Alle anderen lagen in jassen en kleren en mijn volleyvriendin en ik waren de enigen die die kleren niet nodig hadden. Toen draaide de wind en werd het kil. Boven in de duinen was het juist echt warm, op het hete af. Dus we hebben tot half zes op een stikdruk terras gezeten, home made frieten op; gekletst, gedoezeld en genoten Ik had zonnebrand bij me Kate en dat was maar goed ook, ik ben een beetje rozig nu, heerlijk lui en voldaan. Wat kan geluk in een mooie zondag zitten zo. (en A zo heet zijn hond toch? of ben ik echt aan het aftakelen?) 9 maart 2014 bewerkt door lady jane erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden