jani Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Goedemorgen, Dagpact: Hardleers. Gisteren is het ook weer gelukt om niet te drinken. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Goedemorgen luitjes. Stilletjes nog. Eerst maar even snel koffie en thee zetten dan. Het zonnetje schijnt al, belooft een mooie dag te worden dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Goedemorgen, het wordt vandaag 12 graden, ik voel me net een koe die de wei weer in mag, in plaats daarvan maar de ramen zemen, nu eerst ontbijten.... ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 En de koffie staat ook weer klaar......waarvoor dank Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 hahaha Eline, ook goedemorgen, misschien maar even wachten met zemen totdat je uitgedarteld bent in de wei, als ze zo glanzend schoon zijn loop je er misschien per abuis wel dwars doorheen in je enthousiasme... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Morgu Bolletje, klekker geslapen? Of eerst maar een bak koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 (bewerkt) Hèhè die Vonneke. Ja lekker een bakkie. Ik heb heeeerlijk geslapen, en jij? Ben je al weer wat opgeknapt? 5 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Heb heerlijk geslapen Bol en het gaat steeds beter. Binnenkort is het weer gedaan met het uitslapen zoals nu, hahaha. Dan staat de wekker weer even voor half zes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 goedemorgen, mensen! Dagpact: Hardleers Nadia wie doet er nog meer mee? het wordt er een mooie dag voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Poeh Vonnie dat zal ff doorbijten zijn dan. Goeie morgen Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Goedemorgen Nadia. Ja bol, dat wordt weer doorbijten, hahaha, denk dat ik morgen alvast maar ga oefenen met vroeg opstaan.... Dank je Sowhat.. jij ook een goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Even nog voor Wijfie.... ik las het verhaal van de auto en de fysio... Waarom niet een Alto'tje ipv een Corsa? Opel blijft gewoon een duur merk in vergelijk met veel andere merken... Die prijzen liggen gewoon een heel stuk lager (bij een nieuwe minimaal 4.000 verschil). Van het verschil kun je toch aardig wat fysio behandelingen betalen lijkt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Goeie morgen Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Goedemorgen iedereen, Dagpact: Hardleers Nadia MijnGerrit Goed gedaan weer, Hardleers! En de anderen ook natuurlijk. We gaan er weer voor vandaag. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Goedemorgen! Goedzo Hardleers!! Lekker half dagje werken en dan vanmiddag genieten van het weer!! fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Kan iemand mij vertellen hoe ik een pb kan versturen? Ietje ik zelf heb een hoog Igm door een heel andere oorzaak.Vaak gaat dit gekoppeld met een hoge bezinking en een laag hb Dit verklaard de moeheid. Ik wil je er wat meer over vertellen. Prive dan.Kan alleen vertellen dat de hele huisartspraktijk er nog nooit van gehoord had.De internist heeft ze voor moeten lichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Hoi Sigrid... volgens mij klik je op de avatar van degeen die je een berichtje wilt sturen. En dan bovenin klik je op 'zend mij een bericht'.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Luitjes, hoogste tijd voor mij. Koffie en thee zitten in de warmhoudkannen. Maak er een mooie dag van... Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 een hele goede morgen allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 oh what a beautifull morning en ik mag weer te fietsen er zit daarboven iemand, die het héél goed met me voorheeft vandaag. Laat ik eens lekker delen, er is genoeg :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Goedemorgen allemaal Dagpact: Hardleers Nadia MijnGerrit Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 je gaat goed he Rosa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Goedemorgen, Ik had het nog niet verteld.maar ik heb last van een zweepslag. Ik dacht last te hebben van mijn achillespees en dit vertelde ik het aan een trainer op de sportschool. Dat is echt een goede, hij weet meer dan een gemiddelde fysiotherapeut van alle spieren botjes en pezen in een menselijk lichaam. Hij liet me op een horizontale bank liggen en ging voelen waar de oorzaak zit. Toen drukte hij op mijn kuit en ik vloog zowat door het plafond heen. Daar zat dus een hele "bal" een spierscheurtje en verkramping die zo vast zat dat ik niet eens pijn voelde op die plek maar lager in mijn pees (die hierdoor dus 24/7 op meer spanning stond door het constante samentrekken van die spier) Trainer heeft het eergisteren met duimen en wringen eruit gekregen. Het was helemaal beurs gisteren. Gisteren schouders getraind en mijn benen maar dan slechts leg extensions omdat ik dus mijn kuit niet gebruiken mag. Na afloop van de training wel gefietsd voor een kwartier en toen werd alles lekker warm en soepel. Daarna foamroller om de knoop er verder uit te rollen en een sauna en warm badje als toetje. Nu met opstaan doet alles weer pijn en is beurs. Gisteren gemeld op mijn werk en ik was verbaasd door de ondersteuning. Er zijn zoveel blessures dat ook leidinggevende het heel serieus neemt. Ik hoef maar te vragen en krijg ondersteuning zoals een dagdienst die een uur langer blijft en alvast een paar mensen naar bed gaat brengen. Ik moet vooral even 5 minuten rust nemen zo elk uur en aan de bel trekken voor het erg wordt. Heb nu vrij en ik ga los van fietsen en sauna niks doen met mijn benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Dagpact: Hardleers Nadia MijnGerrit Rosa Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden