An Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Hoi goedemorgen, is er ECHT nog geen draadje? Ik maak een doorstart, herstart, vol goede moed en ben blij dat ik niet hoef te drinken. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Nee, echt niet. Het is alsof het zo moet zijn. Grappig..... jullie mogen best schrijven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Soms is toeval geen toeval An, leuk. Extra goede morgen voor jou dus En zal ik dan maar snel koffie en thee gaan zetten? An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Jaha vanmiddag gaat het regenen, nu schijnt hier het nog. Goeie morgen lieve kanjers. Het is bijna carnaval. Dan gaat het hier weer los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 goeiemorgen frummers carnaval? ik geloof dat ze hier kruikezeikers heten en in mijn gboorteplaats blauwlappen, nou dan weten we het wel weer he. koffie dus in het hier en nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Môin. Voor wie van opschieten houdt: februari is een goede maand om te stoppen. Het duurt maar 28 dagen voordat je "maand droog" kunt roepen. Het kan nog net. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Hihi... je hebt helemaal gelijk Dylan. Tsja... het carnaval... wat zou het leuk voor ze zijn als het tijdens die dagen ook eens gewoon droog en zonnig zou zijn.. Luitjes, ik ga rommelen hier in huis. Kom misschien later nog wel even kijken. Maak er een fijne dag van hoor. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Goedemorgen, lang geslapen....gauw een kop koffie van Yvonne, An, wat goed van je, je schrijft er zo nuchter over, herstart, doorstart, Knap!!! Mijngerrit vanmiddag regen? Dan nu maar even naar buiten.... kijk ik net op het weer zou Groningen mistig zijn, nu de zon schijnt hier echt! Dus wie weet vanmiddag ook geen regen hier... An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Kruikenzeikers komen toch uit Tilburg of zit ik nu helemaal verkeerd. Bij de D.A. gaan we altijd in de optocht mee. Heb het zelf nog nooit gedaan omdat ik een hekel heb aan lopen. bovendien houd ik niet van zatte mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 je hebt gelijk Bol ik heb daar ook nog een tijdje gebivakkeerd met exgenoot destijds. Hier heten ze de Marktzotten. Gelukkig voor mij dat ik niet goed op de hoogte was he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 deze zot gaat even naar de markt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 goededonderdag allemaal dagpact: mijngerrit agnieta miranda Hardleers Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 En ik ben werken mensen tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 goededonderdag allemaal dagpact: mijngerrit agnieta miranda Hardleers Tine Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Goede morgen lieve mensen, Ja een roosje achter mijn naam! Omdat ik blij ben met mijn eerste droge dag weer!! Voor mijn gevoel begin ik heel voortzichtig uit mijn donker gat te kruipen. Geeft opluchting, ik kan t toch!! Fijne dag allemaal!! An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Mooi om te lezen An!! De aanhouders zullen winnen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Even zoeken, maar ik denk dat het zo lukt... An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 (bewerkt) Jaaaaaaaaaa, weer wat geleerd!!! Speciaal voor iedereen die het vandaag even moeilijk heeft! 27 februari 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Goh zou ik het ook kunnen...ff proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 En deze speciaal voor Dinah, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Dat word dus nog ff oefenen...bestand is te groot.en het was maar 1 bloem hahaha Fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Fijne dag, Huttula!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 http://youtu.be/kcPc18SG6uA wat een bloedmooie vrouw..... jezus christ.........brrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 http://youtu.be/2Ywsb7n_Q6k tsja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden