jani Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Goedemorgen Mijn eerste draadje geopend, tenminste dat hoop ik. Dagpact: Hardleers Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 (bewerkt) Goedemorgen Hardleers. Ja hoor, is helemaal goed gegaan, draadje is geopend. Zal ik maar even snel voor koffie en thee zorgen he? Het is inmiddels al helemaal licht en het ziet er droog en zo goed als windstil uit buiten... aanpasssing: vergeten letter bijgeplaatst 26 februari 2014 bewerkt door Yvonne jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Hoop dat je een fijne dag hebt Gerrit, werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 werkse allemaal. Ik besluit om nog een dag rustig te doen. Heb n.l. de hele nacht ECHT niet geslapen. Niet fijn, dus straks nog maar eens terug. Dag Pact: Hardleers MijnGerrit An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Pfff An, dat klinkt niet goed, heb je liggen piekeren over dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Ja piekeren en nog eens piekeren en kon het gewoon niet stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 goedemorgen allen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Morgu Toine... Pfff An, das niet best, en 's nachts lijkt alles nog veel zwarter dan het in feite is. Ben je er een beetje uit gekomen om zit het je nog steeds op de nek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Het is NU goed, inderdaad snachts is het EEN draaikolk. Ik blijf een uurtje of zo wakker en probeer het met frisse moed. Heb er trouwens zin in vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 (bewerkt) En dan tussendoor maar even de slingers ophangen voor MarQ , van harte marq, hoop dat je een goede jaardag hebt. En hoop dat je een mooi, goed jaar in het vooruitzicht hebt. 26 februari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Behalve dan dat ik op het jaarpact weer op nul sta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Klinkt goed An, en toch ook maar proberen wat te vinden op die nachten... want dat is ronduit ellendig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Komt wel weer goed, bedankt Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 (bewerkt) Mooi An. Las ook van Otje... pff, wat jammer Otje. Goed van je dat jezelf nu weer een halt toeroept. Je hebt zoveel opgebouwd de afgelopen jaren... laat dat niet door je vingers glippen hoor! Ik heb je vaak zien vertellen dat je op moeilijke momenten een pilletje nam..... wil je dat niet meer? In ieder geval goed dat je er weer bent. Goed dat je gaat bellen..... Luitjes, ik ga er vandoor. Maak er wat van vandaag he? Het is tenslotte maar één keer 26/2/14! 26 februari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 goeie zonnige morgen weer frummers deze bofkont mag weer te fietsen het is dat de wind nog hard waait anders zou ik zomaar in bodywarmer uitproberen. Wat zal er een bedrijvigheid zijn bij de Reeuwijkse plassen. Gisteren fietsten dochter en ik bij de Rotte/Zenvenhuizer plassen en daar waren de vogels al volop nestjes aan het bouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 hoi Otje meteen maar even bellen zo heb je dat weer gehad meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Goedemorgen Hier ook een slapeloze. Is wel vaste prik als het weer bal geweest is. Ik heb nu refusal genomen. Ik wil het dieper aanpakken wsnt het is niet alleen drank wat mateloos is. Als ik naar de sportschool ga voel ik het ook. Dan ga ik stuk tot het gaatje. Elke dag 3 uur afmatten. En met werken. Ik ga deze week bellen met de Brijder voor een gesprek. Hoop dat ze dat doen, ern live gesprek. Vandaag komt mn nieuwe laptip daar kijk ik naar uit. Kan later betalen. En de zon schijnt, de vlammetjes branden in de kachel en ik heb mn ochtendkoffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 dagpact: Hardleers Mijngerrit An Miranda Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Dagpact: hardleers mijngerrit an miranda tine Strekte Otje!! Valt allemaal niet mee. Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 (bewerkt) Nu ben ik van het dagpact af ge*****erd. Geeft niks maar ik zet het wel ff recht. dagpact: Hardleers Mijngerrit An Miranda Erik Tine Agnieta Zo klopt het weer. EDIT: Agnieta had dezelfde herstelwerkzaamheden gedaan, ik zet haar naam er gewoon bij. Ik ga zo pannekoeken lunch doen. Ik eet altijd veel voor een avonddienst omdat ik daar door de drukte zo slecht eten kan. Daarna heel snel naar de kapper als ik dat nog haal......Tot vanavond laat......alleen is er rond 00.00 vrijwel niemand meer op het forum. Mis Smikkie van vroeger wat dat betreft. Grtz 26 februari 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Nu gooi je mij er weer af Erik Opgelost....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Nah, log ik in om dat ff te regelen, is het al gebeurd! Maar weer terug richting mobiel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 http://youtu.be/lxPL6Ricdac zo heerlijk...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 http://youtu.be/lZQgKPOr4MI tsja kan daavan genieten heerlijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden