nancy Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Sterkte Sowhat, aiiiii, wat zal dit pijn doen! Nogmaals sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 zo lees je tijden niks zo is er weer een lap tekst ha die VMmeke de eerste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Heeeee VM , welkom terug! Ik had begrepen dat je tot eind april op Alcatraz zou zitten, niet dus. Mooi! Alles goed met je??? VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Hier een goede dag gehad vandaag. Slaap lekker iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Het is toch raar hoe het werkt met psychisch afkicken van de alcohol. Gisteren had ik een top dag, vandaag is het lastig, veel onrust en heftige impulsen naar de drank. Maar ik heb het weerstaan en de onrust gedeeltelijk getemperd met wat meditatie.  Nu nog een muziek voor het slapen gaan http://www.youtube.com/watch?v=HHQmHvxRzqw (als de link tenminste werkt) en morgen tik ik 2 weken af.  Buenas noches, Paddy (PS ik had me niet ingelezen in deze dagdraad dus het kan zijn dat ik zomaar ergens tussendoor piep) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Goeienavond allemaal. Â Welkon terug VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 I know you're antisepticYour deodorant smells niceI'd like to get to know youBut you're deep frozen like the ice He's a germ free adolescentCleanliness is her obsessionCleans her teeth ten times a dayScrub away scrub away scrub awayThe S.R. way.... You may get to touch herIf your gloves are sterilisedRinse your mouth with listerineBlow disinfectant in her eyes Her phobia is infectionShe needs one to survive It's her built-in protectionWithout fear she'd give up and die Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 """  But we refuse to believe that tihe bank of justice is tmikrupt. We ~.ef,fuseto belierc? that there are insufficient Suncis in the gma,t vaults of opportunity of this nation. So we've come to cash this check, ti check that will give 11s upon demand the ridlcs of f~eedom and the security of justice. """ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Waarom Ietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Huisarts, Ietje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Oeps. Snap ik. Dat is ook niet makkelijk. Maar voor een huisarts ben je de eerste niet, hoor. En hij of zij kan je helpen, mits je jezelf wil laten helpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Wacht niet tot het te laat is, Ietje. Het kan zijn dat er een moment komt waarop je het niet meer moet vertellen tegen je huisarts, omdat iedereen het door heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Oh je praat er met je psychiater over? Dan trek ik mijn woorden terug. Dacht dat je het tegen niemand zei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Hm. Je bent dus niet graag alleen? Is het een optie om dagvulling buitenshuis te zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Dagvulling is eigenlijk een deprimerend woord VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Lastig Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Heb je een erg sterke band met je jongste Ietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Ik geloof eigenlijk niet zo in wilskracht, voor mezelf. Als het voor jou werkt, prima natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Ik doe het door het mezelf op andere manieren aangenaam te maken. Een beetje zoals je een hond conditioneert. En wat me erg helpt: ik word de laatste tijd meestal moe 's avonds.  Enfin, mijn truc: ik probeer gelukkig te zijn. En als dat niet lukt tevreden. Met te veel drank gaat dat niet. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Misschien eens met psych erover praten of er verband kan zijn; het lijkt alsof jullie elkaar niet los kunnen laten nu. Misschien kan iemand anders het verschonen overnemen voor je en jij iets voor jezelf gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Wat me ook helpt: een spiegel van andere mensen die te veel drinken. Daqt klopt niet met het beeld van wie ik wil zijn. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Als er iemand anders zou zijn om dat verschonen over te nemen, zou je daarvoor openstaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Word jij wakkerder als je drinkt, Ietje? Ik bedoel: gebruik je het als brandstof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Dat hoef je nu ook nog niet te weten, maar als je achter de dingen aangaat die met je drinken te maken hebben dan kan er iets verschuiven, en wie weet dient er zich dan iets of iemand aan. Sterker nog; toen ik ooit in iets symbiotisch met mijn zoon zat (ook zorgenkindje) en daar hulp bij zoch en kreeg verschoof er bij hem ook iets. Mijn man wist die dag dat ik het in therapie had opgelost nog vóór ik thuis was om het te vertellen. Als je zo'n sterke band hebt, doe je onbewust dingen voor elkaar, die ook soms niet goed zijn. Klinkt erg moeilijk denk ik, maar hoop dat je me een beetje snapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Wat me ook helpt: een spiegel van andere mensen die te veel drinken. Daqt klopt niet met het beeld van wie ik wil zijn. Dit sla ik ook even op op mijn harde schijf. Een mooie afsluiter voor deze dag. Trusten! Wat kan ik trouwens slapen tegenwoordig...is dat normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden