Spring naar bijdragen

Woensdag 29 januari 2014


Marc

Aanbevolen berichten

Yah het wil wat met die honden he, ja was hier ook keihard zeker de laatste maal, de mannen naar hun arts en ikke naar de mijne.

Kan me voorstellen dat je dan er 1 herplaatst, hoe moeilijk dan ook, hoop dat dat hier niet nodig is (zijn ook vader en zoon)

Heb ze natuurlijk ook nodig voor de slee he ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Haddie, goeie morgen beste kerel.

Drakie ik heb pas geleden gehoord dat als je twee broertjes of zusjeshonden hebt en dat gaat eenmaal vechten is het hek van de dam. Ja en krijg die twee grote lobbessen maar eens uit elkaar hé?

 

mensen het is gezellig hiero maar ik moet boodschappen gaan doen. Later allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heeee Dieseltje :heart:

wat leuk dat jouw motortje hier

ook weer even loopt.

Ik mis je zo nu en dan wel hoor.

ouwe ex stadsgenoot ;)

 

Jippie het is nog pas woensdag

een wensdag dus

ik wens jou vandaag in het vandaag te leven

en erop vertrouwend dat het weekend leuk wordt.

een mail vooruit sturen dat je niet meedrinkt

voor je eigen gezondheid met de vraag om respect

lijkt me een mooie voorbereiding

het is jouw lijf en jouw leven

en je leeft nu! :rose:

 

en ik ben weer nippertjesan

dagdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wijffie, :-( sorry, ik weet niet hoes smilies te plaatsen via de iPad......

Dames en heren, ik voel me een loser!!!!

Zit op dit moment met een glas wijn in mijn hand.

Mijn grootste schat staat met een broodje tegen de televisie aangeplakt....

Het is mijn vierde wijntje......

Waarom kan ik het niet?

Het gaat een tijdje goed en dan voel ik em al aan komen.

Mijn man belde, laat thuis vanavond.....

Woensdagmiddag, kind vrij, kost veel energie hier.

Ik trek het niet.

Ik had alleen moeten blijven.

Geen kinderen moeten krijgen.

Ik ben te labiel.

Ik krijg (natuurlijk ) een kind met een rugzak.

Ik kan het leven niet aan.

Ik wil verdoving.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maxi, je komt dit niet voor niks melden hier! Je wil dit niet!

Goed dat je hier dit vertelt.!...En nu de fles leeg schenken in de gootsteen! Zet koffie dat neutraliseert verder drinken ( althans bij mij)

Of doe een dansje door de kamer omdat je trots bent dat je niet verder bent gaan drinken.

bewerkt door Jippie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je voelt je nu een loser maxi

want je doet wat je al te vaak deed

je geeft toe aan een stuk zelfmedelijden.

hoe zou het zijn als je vandaag eens anders doet?

je komt hier om steun :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

je breekt het drinken af en kiept de rest weg :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

en je gaat iets leuks doen

patat halen desnoods

of onverwacht naar de film.

eens iets heel anders dan anders

dit is nl ook een kans

om boven jezelf uit te stijgen

en een aangebroken fles niet leeg te drinken

succes :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wijfie vandaar misschien de laatste dagen die spanning. J. komt weer thuis. En ja dan ben je automatisch weer een heel stuk vrijheid kwijt. Ik hoop alleen dat het nu anders gaat worden, J. is opgeknapt, jij miste hem erg, twee dingen die misschien toch een omkeer geven in jullie relatie.

Ik hoop dat het goed gaat, maar J. wordt ouder en mensen kunnen dan ook lastiger worden.

 

Maxi, je kan wel zeggen ik had geen kinderen moeten krijgen maar de realiteit is dat je ze wel hebt, ga er voor. Ze verdienen geen moeder die niet echt is. Geen moeder waar ze niet van op aan kunnen, geen moeder die op dat moment zelfs de drank belangrijker vind dan haar kinderen. Kinderen hebben stabiliteit nodig, en dat krijgen ze van de ouders.En als je ze niet gehad had, had je wel weer een ander smoezenboek open getrokken. (we kennen het allemaal hoor ;) )

De realiteit is nu, met kinderen en jouw verantwoording naar hun toe.

Zak niet weg in een hele hoop zelfmedelijden want dat verlamt je en geeft je weer een zet om te gaan drinken.

Kom op joh, jij kan het ook. Probeer de volgende keer voordat je gaat drinken hier te komen, praat er over en dan kan je daarna nog beslissen of je wilt drinken of niet. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat te beseffen Maxi doet pijn hé, maar is goed. Dat is wat ik bedoel, jouw kinderen hebben een moeder nodig waar ze zich veilig bij kunnen voelen. Zeker als ze troost zoeken, nu heeft het kind misschien het gevoel gedumpt te worden, en dat doet zo'n kind pijn en kan een heel leven bij blijven. Probeer vanaf nu  een nieuwe start te beginnen zonder alcohol. en echt iedereen weet dat het moeilijk is om er vanaf te blijven zeker als je veel spanningen hebt.

Het gaat je zeker lukken hoor je bent ook nog niet zo lang bezig, dus gun jezelf de tijd. Pak jezelf bij je lurven (die zitten tussen je kladden en je vodden) en dan moet het goed komen. Hier heb je alle steun die je nodig hebt, maar jij bent degene die nee moet leren zeggen tegen die trek. :heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wijfie het zal zeker wel weer z'n ups en downs gaan geven. Mijn manneke en ik konden wel erg goed praten met elkaar en hadden eigenlijk bijna nooit ruzie. Ik denk dat ik altijd geprobeerd heb, dit te voorkomen, anders ga je elkaar dingen verwijten, en dan is luisteren erg moeilijk.

Toch ben ik heel blij dat alles nu voorbij is en ik een rustig leven heb. Ik ben nu echt gelukkig. Ik denk ook omdat ik de taak met J. afgemaakt heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie woonden niet bij elkaar toch, Bol. Dan kon je je nog terugtrekken in je eigen huis op zijn tijd.

Dat is voor Wijfie anders. Dan trekt de drank weer, om daar in te vluchten. Daarom is het denk ik belangrijk om dingen voor jezelf te blijven doen Wijfie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...