Marc Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Goedemorgen allen, http://www.youtube.com/watch?v=BLKiMbC6s2k Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Goedemorgen, nog stilletjes op het forum.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 goeiemorgen, weer een nieuwe week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Ik ben ervandoor. Maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Goedemorgen allen. Het hagelt hier. Snel make-up erop gooien en dan richting werk. Fijne dag, maak er wat van!!! Rapilos, nog van harte gefeliciteerd en veel succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Eerst nog even dit: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 goedemorgen luitjes, even snel nog, geen koffie of thee.. modem wil niet... maar wel even jullie allemaal een fijne dag wensen.. :-* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Goedemorgen, Voor wie 50 minuten over heeft vandaag, ik vond het in ieder geval de moeite waard: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1392519 24 uur met René Gude, denker des vaderlands. Hij zet heel mooi uiteen dat we een hoop blinde emoties hebben die we met een beetje moeite met ons verstand kunnen duiden en er richting aan geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 (bewerkt) En ook ik moet nu richting werk, zo zegt mijn verstand, mijn gevoel zegt, lekker weer naar bed. 27 januari 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Even een groet uit het warme zuiden. Iedereen een fijne dag. Wat mij betreft nuchter. Sterkte voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Mogguh dag 27 en het lukt nog steeds, wel een moeilijk weekend gehad maar dat had niets met de drank te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 puf!! Is het vandaag misschien Blue Monday 2? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Het voelt wel als blue monday 2, maar gauw de zinnen verzetten....ga denk ik even 24 uur met kijken, zien wat ik ermee kan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 goeiemorgen frummers. prachtige luchten hier maar ik denk dat daar zo iets heel erg niet prachtigs uit gaat komen. Zo rond de tijd dat ik naar spinning mag vermoed ik zo. Maak er wat van vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Een goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert Wimmelt fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert Wimmelt Hardleers fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 goedemorgen allemaal.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smoothie Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Goedemorgen, weer een nieuwe dag met nieuwe kansen en hoofd omhoog, rug recht en we gaan er weer voor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 dat is de juiste instelling smoothie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smoothie Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 het is hier wel heel rustig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smoothie Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Richt je ogen vooruit op wat je kunt doen; niet terug op wat je niet kunt veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 helemaal waar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 wat een dooie boel hier zeg............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden