Spring naar bijdragen

Maandag 27 januari 2014


Marc

Aanbevolen berichten

begrijp ik eline....

praat er ook niet graag over, wordt je zo een "zeikstraal"

heb ook raynaud, dat is erg vervelend, maar ja.....

agnieta wel de pitamientjes blijven nemen he...

snert heerlijk, dagje koken, nachtje in laten dikken, heerlijk.

laat je ook een camelot of mergpijp meekoken, goed voor de smaak

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo maar even een wasje draaien en dan lekker koken. Ik heb me een hele kip aangeschapt, een scharrelkip en die heeft het koud, tenminste dat denk ik, en dus gaat ie de oven in. En dan heb ik stoofvlees voor morgenavond dat ik al vast ga opzetten zodat dat lekker

mals kan worden.

 

En dan wil ik vanavond ook nog een idee uitwerken voor een perkje in mijn oude buurt. Een buurvrouw daar die overleden is deed

hield daar een openbaar perkje bij en ze heeft voor haar dood een vriendin van mij gevraagd daar verder mee aan de gang te

gaan, maar ze weet niet zo goed hoe, maar gelukkig kan ze wel goed de juiste mensen bij elkaar brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zeg heb ik ff mazzel. Heb wat folders aangevraagd voor een andere keuken bij  nekeuK tnerucnoC en daar werd ik net door gebeld, of ik eens een kijkje wilde nemen bij hun. Toen zei ik "Jaha maar wie komt mij halen"? Laten hun dat nu doen. word morgen gebeld om een afspraak te maken.

Wilde eigenlijk voor een andere keuken in de zomer gaan kijken maar dan doe ik het nu maar. Leuk hé?

Verder vanmiddag weer heerlijk schilderles gegeven.

Ook doet m'n comp. het weer prima. Wilde vanochtend mijn provider bellen maar had ergens genoteerd dat ik, voor dat ik dat ga doen, eerst eens even de stekker uit het modem moet halen. Nu is ie weer hartstikke snel, alleen m'n geluid doet het nu weer niet. Nou ja ik kan ook niet alles hebben hé? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond, na een lange tijd afwezig, ben ik weer terug, met een andere naam, maar zelfde problemen en dus met dezelfde oplossingen, namelijk stoppen met drinken, 

Straks eerst lekker naar toneel over anderhalve week eindelijk de uitvoering!!! zin in.

Mijn leven heeft genoeg mooie dingen, maar zie alleen de negatieve dingen, heel jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, goed dat je het verteld, dat is toch de reden waarom we hier zijn?  Jammer dat je een avond "voor de bijl" ging maar je ziet het wel in. Snap je verleiding heel goed, zit zelf nog in het "begin-proces"

Vandaag wel goed gegaan?

bewerkt door Jippie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das knap bout dan Wijfie.

En je weet het allemaal zelf hé? Het begint bij 6 biertjes in 5 uur. Voor je het weet drink je weer regelmatig. We weten allemaal dat, zelfs mensen die 25 jaar droog hebben gestaan, en weer wat gaan drinken, binnen de kortst mogelijke tijd weer flink aan het drinken zijn.

Een heel groot risico Wijfie. Je hebt zelf die keuze gemaakt, en de risico's zijn weer groot.

Hoe is het verder met je manneke? Wanneer komt ie nu voorgoed thuis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Om maar met de deur in huis te vallen, het gaat niet zo goed met mij.

Donderdag keek ik heel erg uit naar de afspraak met de huisarts en toen miste ik op 1 minuut de afspraak. Hij liep strak op tijd en ik was 1 minuut te laat. Weg afspraak. Ik heb gehuild, rondje in de auto gereden en boodschappen gedaan. En toen was ik snel weer terug bij af. Ik heb soms het gevoel dat ik alle grip verlies. Zo is er niets aan de hand, kan ik het allemaal en dan opeens klap ik er flink uit en heb ik moeite om mezelf weer bij elkaar te rapen. Tja, zijn daar oplossingen voor? Want ik weet het soms echt niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, ik was slechts één minuut te laat, maar heb me 8 minuten later pas gemeld bij de assistent. De reden dat ik niet gelijk aan het raam stond om me te melden was omdat mijn huisarts er een sport van maakt om flink uit te lopen. Nu dus een keer niet. Dit keer had ik hem echt even nodig en dan gebeurd me dit. Baalde zo verschrikkelijk.

En ja, vanaf dat moment heb ik hem op een zuipen gezet. En dan ben ik opeens alle grip kwijt. Ik lijk hem ook niet terug te krijgen. En het is niet de eerste keer dat het gebeurd, maar ik heb nog nooit echt geleerd hoe ik de knop moet omzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, nee kennelijk doet hij dat niet. Ik vind het ook vreemd dat hij mij geen tweede keer heeft opgeroepen. Andere huisartsen heb ik dat wel drie keer in tien minuten zien doen. Mijn huisarts doet dat kennelijk niet. Hij roept je op, ziet je niet en gaat weer naar zijn kamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

 

Bij deze laat ik weten dat ik geen gebruik meer zal maken van dit forum.

 

In de eerste weken dat ik geen alcohol meer dronk, heb ik o.a. op dit forum steun gezocht en gevonden.

Ik bedank hierbij de forumleden die mij bemoedigend toe hebben 'gesproken'. 

Het alcoholvrije pad bewandel ik nog steeds en bezoek ter ondersteuning o.a. een AA-groep.

Dat blijf ik ook doen. 

Nogmaals dank en allen hier wens ik alle moed en kracht toe die nodig is om van de alcohol af te blijven.

 

Vriendelijke groet, Josje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...