Spring naar bijdragen

Woensdag 22 januari 2014


Marc

Aanbevolen berichten

Ook een goeiemorgen frummers!

Tijd om weer naar het werk te gaan. 

Helaas geen tijd om naar de liedjes te luisteren, dat wordt vanmiddag pas. 

Erwin morgen drie weken, wat goed!!  Als ik zo meelees, zie ik meer nieuwe forummers die al zo goed gaan, mooi!

Zet ém op! 

En ik ga richting fiets...fijne dag allen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muziek, heerlijk maar niet op de ochtend. Dan heb ik meer dan genoeg aan mijn kinderen die voldoende geluid produceren. Als daar dan ook nog muziek bij komt raak ik zwaar geïrriteerd.

Gisteren een waarschuwing gehad, schrok me een hoedje, we houden het nu netjes uiteraard!

Ik had niet zo' n prettige nacht gehad en daarvoor had ik de verkeerde woorden gekozen.....gaan we dus niet meer doen.

Het rode haar bevalt me wel, sommige mensen herkenden me niet eens direct. Reacties zijn wisselend. Zelf moet ik wel wennen maar aangezien ik toch met een nieuwe IK bezig ben kan dat er prima bij. Nu nog 10 kilo eraf en dan kan ik er weer helemaal tegenaan...;-))

Voel me goed, ben blij dat het nog geen weekend is. Moet wel een beetje gaan opletten want werk eigenlijk teveel, zowel buitenshuis als in huis. Tja, alles of niets geldt ook hiervoor. Uiteraard ook de afleiding die ik nodig heb. Mijn lijf komt dan moeilijk tot rust omdat ik niet pauzeer. Het tot rust komen is zo nauw verbonden met die fles open trekken dat dat nog lastig blijft MAAR dan is daar wel weer die muziek die me dat een beetje terug kan geven.......

Goede dag allemaal en succes voor wie het nodig heeft!

Dribbeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, Erwin TOP!!!  En waar is Wijffie?

Ik herken  wat Agnieta zegt over muziek, het soms niet kunnen luisteren naar een liedje omdat de emoties TE worden, afhankelijk hoe plezierig ik in mn vel (hoofd) zit kan het zijn dat ik datzelfde liedje een week later gewoon kan afluisteren....

Voor mijn doen laat op dus nu even in sneltreinvaart het ochtendritueel afwerken.....tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goeie morgen mensen. :)

Hier slecht geslapen. Kan ook niet anders, maar voel me toch fit.

 

Goedemorgen allemaal, en eventjes speciaal jij, Bolletje.

Eén van de opbrengsten van langdurig niet meer drinken is dat je inderdaad soms emotioneel (een beetje) uit het lood kunt staan

maar niet meteen in de afgrond stort. Dan kun je na een nacht (of zelfs een paar nachten) niet zo goed slapen

toch fit wakker worden..

Dank je wel dat je dit misschien onbeduidende feit met ons deelt, want het lijkt misschien onbeduidend maar het is een groot goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel voor je reactie Kohtje. Ja ik merk zelf ook dat ik veel sterker geworden ben. Daar lag ik in bed nog aan te denken. Als me dit jaren geleden had overkomen had ik zeker met een kater gezeten. Ook besefte ik dat ik mezelf zoveel geweld aangedaan heb toen ik nog dronk. Al die katers, die ik vervolgens niet heb verwerk, en weg gedrukt heb. allemaal op één grote hoop. Ja dan kunnen er andere dingen, die toch heel belangrijk zijn, niet meer bij. Nee ik hoop dat ik nooit meer ga drinken, en zo het er al een hele tijd uit ziet, gebeurt dat ook niet mer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook vaak lang van stof hoor, Agnieta. Niet omdat ik dat nou zo graag wil, maar ik wil vaak iets heel simpels vertellen zonder dat in een paar woorden te kunnen vatten. Dan begin ik maar te OM-schrijven.. in de hoop dat dát wat ik wíl zeggen, ergens in die woordenbrij verstopt zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor, ze zijn getrokken en de onsteking is weg geschraapt.

nu is het een kwestie van genezing van de wond, gezien het om

drie kiezen en een tand gaat in de onderkaak is het een grote wond

en heeft tijd nodig om te genezen.

agnieta succes met de familieproblemen, elke huisje heeft zijn kruisje,

denk ik dan maar......

hier ook problemen zat hoor.... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta.........

Ik kan al heel lang niet meer huilen maar mijn tranen branden achter mijn ogen.....

Ik vind dit niet zomaar een huisje met een kruisje Toine, ik vind dit een huis dat instort....

Lieve Agnieta, je wil geen medelijden schreef je eerder.....

Als jij je kind kan laten gaan omdat je weet dat hij elders stabieler kan opgroeien getuigt dat van enorm veel liefde voor je zoon!!!

Heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...