Spring naar bijdragen

zaterdag 11 januari

eline

Aanbevolen berichten

Gecondoleerd met je opa Madeleine.

WillemW, ik fiets en wandel eigenlijk best veel samen met mijn man op onze vrije dagen.

Ik ervaar dat ook als ontspanning, maar als ik na zo,n werkdag thuis kom, wil ik eigenlijk helemaal niet wandelen of zo, maar op de bank met een glas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey goeie avond Jen.

mijn dag was prima alleen mijn PC heeft weer eens kuren. Vreselijk langzaam. Moet toch maar eens een andere gaan kopen hoor.
Verder vanmiddag bezoek gehad en een heerlijk soepie gegeten. Br. bonensoep.

Hoe is het nu met jou? Ik las dat je je niet zo prettig voelde vandaag. Is dat nu een beetje minder?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolletje, ik hoop ook dat het nu allemaal snel vooruit gaat, Vandaag mocht hij al acht uur thuis doorbrengen, volgende week hopelijk ook overnachten. Kunnen we weer gezellig samen op de bank zitten 's avonds.

2 februari Agnieta. Ik kijk er erg naar uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordeel dat je dit nu mee gemaakt hebt Jen, hoe rot ook, de volgende keer zie je het aankomen, want meestal voelen deze mensen het zelf niet. En je voelt je zo machteloos dan.

Wat heerlijk dat hij al weer thuis geweest is, en binnenkort misschien voorgoed weer thuis kan zijn. Ik gun het je. :heart:

Naaf Aggie.

Zo ik ga weer Thor kijken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben het allebei een beetje aangevoeld eigenlijk, dat er iets veranderde, maar de echte escalatie gebeurde in twee dagen tijd. Ik zou ook nu niet weten wat ik anders had kunnen doen.

Ja Agnieta, een hond vervang je natuurlijk niet, het zijn unieke wezens. Maar nieuw leven in huis, jong leven... heerlijk,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha (ik lach maar een beetje om mezelf...). Heel de dag was ik actief en vrolijk tot het (ik) ineens HELEMAAL OP was vanavond om een uur of 8.

Pfff! Zo snel mogelijk de kinderen naar bed gestuurd en zelf ga ik ook maar heel snel een warme douche nemen en naar bed.

Iedereen het allerbeste en een hele goede (nuchtere) nacht toegewenst.   :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel!

Ik hang een beetje doelloos op de bank. Chippie, cola'tje en herhalingen kijken van Baantjer. Als het slapen niet continu zo'n probleem was, dan lag ik nu al lekker in bed.

O, voor de mensen die er geïnteresseerd naar zijn. Net voor Oud en Nieuw ben ik een nacht bij/met de buurman geweest. Knuffelen. En daarna bloedt het gewoon weer dood.... Weet in ieder geval dat hij mij echt leuk vindt, dat kreeg ik dan wel weer uit hem. Maar ik weet het verder ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...